Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vaskehjelp - synes du det er verdt det?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-08-14, 23:50   #161
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.833
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaskehjelp - synes du det er verdt det?

Opprinnelig lagt inn av Christa, her.

Hvis noen har hvit vaskehjelp i Bæum som kan ta på seg flere oppdrag så blir jeg glad for kontaktinfo.
Forutsatt at dere er fornøyde med jobben de gjør.

Prikker over info om vår.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-14, 23:51   #162
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vaskehjelp - synes du det er verdt det?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Prikker over info om vår.

Takker!

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-14, 08:59   #163
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.446
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vaskehjelp - synes du det er verdt det?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg har også hvit vaskehjelp i Bærum. Vi betaler 250,- ink moms/time, og vi faktureres for ca. 3 timer hver gang.
Det er verdt det.

Hvor stort hus vasker de?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-14, 10:36   #164
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vaskehjelp - synes du det er verdt det?

750 per gang er omtrent som hos oss. De vasker to bad, to stuer, 2 soverom. Gjesterom, vårt soverom og et kontor vasker vi selv. Ca 160 kvm tipper jeg at de vasker.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-14, 10:50   #165
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.833
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaskehjelp - synes du det er verdt det?

Opprinnelig lagt inn av Lilletrille, her.

Hvor stort hus vasker de?

140 kvm. Stue, kjøkken, trapper, bad, vaskerom, wc og tre soverom + garderobe.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-14, 19:00   #166
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaskehjelp - synes du det er verdt det?

Vi hadde vaskehjelp i flere år og det verdt det veldig lenge, men så ble det ikke verdt det lenger. Firmaet vi hadde vasket kortere og kortere (ble billigere og billigere og de hadde ikke tid til å vaske lenger og så økte de prisene veldig og jeg sa dem opp). Byttet så firma to ganger til før jeg sa opp. Siste firma var City Maid. Det var ikke verdt det når vi måtte klage hver gang, så til slutt sa jeg opp i affekt. Jeg betaler gjerne for at jeg skal rydde huset, men jeg betaler ikke for at meg må klage. Det koster meg for mye irritasjon.

Nå handler jeg (mannen hater det) og manner vasker (jeg hater det). Hver uke det siste året.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-14, 22:29   #167
Frances
Lykkelig naiv
 
Frances sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 861
Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Sv: Vaskehjelp - synes du det er verdt det?

Har vært inne på tanken om vaskehjelp, men forkastet den. Har i stedet fått barna til å hjelpe til med rydding og vasking. Resultatet blir ikke bestandig optimalt, men de lærer, og jeg foretrekker det fremfor at de skal se at vi betaler andre for å gjøre det for dem. I vår familie fungerer det fint, men jeg har forståelse for at andre velger det annerledes.

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no