Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Quizmesterskap - Oppsett runde 2!

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-09-17, 16:15   #1
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Quizmesterskap - Oppsett runde 2!

Oppsettet er basert på de som har rapportert kampene sine, på det antall kamper som er rapportert. Si i fra hvis det er noen som jeg ikke har fått med meg. Det er to grupper, de 10 beste, og de 10 andre som har rapportert resultater.

Regler runde 2: Alle spiller 3 kamper mot hver av de 9 andre i gruppa. Jeg anbefaler at alle lager et eget innlegg i denne tråden og skriver opp resultatene fortløpende. ETT innlegg pr spiller!

Fristen for å fullføre kampene er tirsdag kveld.

Gruppe 1: Nick QK/Nick FP
Tarnfrid (Dragen) 19,5 poeng
bai81 (nokon) 17 poeng
Skilpadda_FP (Skilpadda) 18 poeng
Fructose (Frukt) 8 poeng
Blindemærra (Sindrome) 12 poeng
Sacharissa (Maverick) 13 poeng
Bladlilje (Matilda) 16 poeng
IOA (IOA) 7,5 poeng
skosåle (Timar) 9 poeng
Jeannis (Ru) 12 poeng

Gruppe 2: Nick QK/Nick FP
input_OO (Input)
Blåjoggesko (Miley) 8,5 poeng??
Underfundig (Syrinx)
bauche (Che)
InaghS (Inagh) 9 poeng
TriHov (Pelle) 17,5 poeng
Moeyfrid (Pamina) 20,5 poeng
tårsk (torsk) 25,5 poeng
Robyn1 (Robyn) 13,5 poeng
Fløyel (Fløyel) 8 poeng
polarjenta (polarjenta) 12,5 poeng
Frøy (Irene_waa) 17,5 poeng
Strekkmerket (Blondie) 11 poeng


Sist redigert av Timar : 06-09-17 kl 15:09.
Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-17, 16:25   #2
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.959
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Quizmesterskap - Oppsett runde 2!

Jeg har vel rapportert, selv om jeg ikke hører til i topp 10 da.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-17, 16:35   #3
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Quizmesterskap - Oppsett runde 2!

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Jeg har vel rapportert, selv om jeg ikke hører til i topp 10 da.

Selvfølgelig, beklager. Du er med i gruppe 2 nå!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-17, 17:03   #4
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.650
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Quizmesterskap - Oppsett runde 2!

Og jeg?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-17, 17:38   #5
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 40
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Quizmesterskap - Oppsett runde 2!

Skal vi spille ferdig den omgangen vi holder på med, før du gruser meg tre nye ganger, Timar?


Jeg rapporterer underveis i dette innlegget og oppsummerer nederst når alle kampene er spilt.

Gruppe 1:

Tarnfrid (Dragen) 2 tap, 1 seier
bai81 (nokon) 2 uavgjort, 1 seier
Skilpadda_FP (Skilpadda) 1 tap, 1 seier, 1 uavgjort
Fructose (Frukt) 2 seire, 1 uavgjort
Blindemærra (Sindrome) 2 tap, 1 seier
Sacharissa (Maverick) 1 uavgjort, 2 seire
IOA (IOA) 1 tap, 2 seire
skosåle (Timar) 2 seire, 1 tap
Jeannis (Ru) 1 uavgjort, 1 seier, 1 tap

Totalt:
13 seire
6 uavgjort
8 tap

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda

Sist redigert av Matilda : 04-09-17 kl 00:48.
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-17, 18:07   #6
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Quizmesterskap - Oppsett runde 2!

Jeg får ikke logget meg inn! Får "Hoppsann, feil kobling mellom telefon og server." Har full internettdekning, avinstallert og lastet spillet på nytt. Noen som har hatt samme problem?

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-17, 18:18   #7
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Quizmesterskap - Oppsett runde 2!

Da har jeg utfordret alle! :gameon:

Gruppe 1: Nick QK/Nick FP
Tarnfrid (Dragen) 3 tap
bai81 (nokon) 2 seier 1 uavgjort
Skilpadda_FP (Skilpadda) 3 tap
Fructose (Frukt) 2 seier 1 tap
Blindemærra (Sindrome) 2 tap 1 seier
Sacharissa (Maverick)
Bladlilje (Matilda) 1 uavgjort 2 tap
IOA (IOA) 1 uavgjort 2 seier
skosåle (Timar) 1 seier 1 tap 1 uavgjort
Jeannis (Ru) 3 seire


Pokkern så gode dere er da!

Totalt: 11 seire, 4 uavgjort, 12 tap


Sist redigert av Maverick : 04-09-17 kl 17:39.
Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-17, 18:38   #8
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.482
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Quizmesterskap - Oppsett runde 2!

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jeg får ikke logget meg inn! Får "Hoppsann, feil kobling mellom telefon og server." Har full internettdekning, avinstallert og lastet spillet på nytt. Noen som har hatt samme problem?

Samme her. Har ikke prøvd å slette spillet da.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-17, 18:47   #9
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.482
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Quizmesterskap - Oppsett runde 2!

Fikk til på iPaden. Men fikk beskjed om at jeg ikke kunne spille mot flere en 8 i gangen. Så fikk ikke invitert fløyel og Frøy.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-17, 18:53   #10
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.005
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Quizmesterskap - Oppsett runde 2!

Input_oo (Input)
Underfundig (Syrinx) 1 seier 1 tap
bauche (Che) 3 tap
InaghS (Inagh) 1 tap
TriHov (Pelle) 3 tap
Moeyfrid (Pamina) 1 seier 1 tap
tårsk (torsk) 1 tap 1 uavgjort 1 seier
Robyn1 (Robyn) 1 tap 1 uavgjort 1 seier

Fløyel (Fløyel) 1 uavgjort 3??tap
polarjenta (polarjenta) 3 seiere 1 tap ???
Frøy (Irene_waa) 1 seier 1 tap

Gjør som Mathilda


Sist redigert av Einhyrningur : 05-09-17 kl 22:27.
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-17, 19:14   #11
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Quizmesterskap - Oppsett runde 2!

Gruppe 2

input_OO (Input)

Blåjoggesko (Miley)

Underfundig (Syrinx) * 2 seiere - 1 tap

bauche (Che)

TriHov (Pelle)

Moeyfrid (Pamina) * 1 seier - 2 tap

tårsk (torsk) * 1 seier - 2 tap

Robyn1 (Robyn) * 1 seier - 1 uavgjort - 1 tap

Fløyel (Fløyel) * 1 seier - 2 uavgjort

polarjenta (polarjenta)

Frøy (Irene_waa) * 1 seier - 1 uavgjort - 1 tap

Følger en god ide.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.

Sist redigert av Inagh : 03-09-17 kl 23:05.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-17, 19:19   #12
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.441
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Quizmesterskap - Oppsett runde 2!

Rapporterer i dette innlegget.
Gruppe 1:
Tarnfrid /Dragen - Tre tap
Bai81/Nokon - En seier og en uavgjort og ett tap
Skilpadda_FP : En seier og to tap
Fructose/Frukt: To tap og en uavgjort
Sacharissa/Maverick: To seire og ett tap
Bladlilje/Matilda: To seire og ett tap.
IOA: To seire og ett tap
skosåle/Timar: En seier, en uavgjort og ett tap
Jeannis - En seier og en uavgjort og ett tap.

Total:10 seire - 4 uavgjort - 13 tap

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli

Sist redigert av sindrome : 04-09-17 kl 17:35.
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-17, 19:19   #13
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Quizmesterskap - Oppsett runde 2!

Tarnfrid (Dragen): 14-18, 16-13, 14-14. Ein av kvar.
Skilpadda_FP (Skilpadda): Tap, 16-13, 15-14. Ein tap, to seiere.
Fructose (Frukt): 12-8, 14-11, 14-6. Tre seier.
Blindemærra (Sindrome): 10-13, 10-10, 13-12. Ein tap, ein uavgjort, ein seier.
Sacharissa (Maverick): 10-13, 12-13, 16-16. To tap, ein uavgjort.
Bladlilje (Matilda): 12-12, 10-11, 16-16. To uavgjort og eit tap.
IOA (IOA): 15-13, 9-10, 13-8. To seier, eit tap.
skosåle (Timar): 14-10, 13-13, 15-12. To seier, ein uavgjort.
Jeannis (Ru): 13-9, 15-13, seier. Tre seier.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.

Sist redigert av nokon : 05-09-17 kl 01:09.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-17, 19:21   #14
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.964
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Quizmesterskap - Oppsett runde 2!

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jeg får ikke logget meg inn! Får "Hoppsann, feil kobling mellom telefon og server." Har full internettdekning, avinstallert og lastet spillet på nytt. Noen som har hatt samme problem?

Samme problem hos meg, kommer meg ikke inn, veldig surt, og beklager til de som har utfordret meg. Håper å komme på om ikke alt for lenge.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-17, 19:22   #15
Stompa
50 &amp;amp; somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Quizmesterskap - Oppsett runde 2!

Vi må jo få spille ferdig runde 1! Jeg har fortsatt en runde igjen mot en av motstanderne mine, derfor har jeg ikke rapportert resultatene mine.

__________________
2001 og 2001
Stompa er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-09-17, 19:28   #16
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Quizmesterskap - Oppsett runde 2!

Jeg får ikke spille! Får bare beskjed om at tilkoblingen mislykkes.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-17, 20:46   #17
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Quizmesterskap - Oppsett runde 2!

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jeg får ikke logget meg inn! Får "Hoppsann, feil kobling mellom telefon og server." Har full internettdekning, avinstallert og lastet spillet på nytt. Noen som har hatt samme problem?

Det pleier å skje innimellom, men det gåt over etter ei stund.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-17, 20:54   #18
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.482
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Quizmesterskap - Oppsett runde 2!

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Vi må jo få spille ferdig runde 1! Jeg har fortsatt en runde igjen mot en av motstanderne mine, derfor har jeg ikke rapportert resultatene mine.

Fristen var tirsdag, da.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-17, 21:01   #19
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Quizmesterskap - Oppsett runde 2!

[quote=Timar;4611416]Oppsettet er basert på de som har rapportert kampene sine, på det antall kamper som er rapportert. Si i fra hvis det er noen som jeg ikke har fått med meg. Det

Nick QK/Nick FP
input_OO (Input)
Blåjoggesko (Miley) 3 x seier til meg
Underfundig (Syrinx)
bauche (Che)
InaghS (Inagh)
TriHov (Pelle)
Moeyfrid (Pamina)
tårsk (torsk) - 3 tap fra Torsk
Robyn1 (Robyn)
Fløyel (Fløyel)
polarjenta (polarjenta)
Frøy (Irene_waa)

__________________
Min signatur

Sist redigert av Che : 01-09-17 kl 21:11.
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-17, 21:07   #20
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Quizmesterskap - Oppsett runde 2!

Gruppe 1: Nick QK/Nick FP
Tarnfrid (Dragen): 1 tap, 2 seire
bai81 (nokon): 2 tap, 1 seier
Fructose (Frukt): 3 seire
Blindemærra (Sindrome): 1 tap, 2 seire
Sacharissa (Maverick): 3 seire
Bladlilje (Matilda): 1 tap, 1 uavgjort, 1 seier
IOA (IOA): 3 seire
skosåle (Timar): 1 tap, 1 uavgjort, 1 seier
Jeannis (Ru): 2 tap, 1 seier

Til sammen: 8 tap, 2 uavgjort, 17 seire

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.

Sist redigert av Skilpadda : 04-09-17 kl 10:02.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no