Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Er det virkelig mulig!!!!

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-07, 22:04   #1
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Sint!

Er det virkelig mulig!!!!

I dag kom endelig mitt nye kamera, canon EOS 350D I min iver etter å prøve så tok jeg minnekortet fra IXUS'en og siden pc'en sto på loftet orket jeg ikke å føre over de over 100 bildene jeg hadde på kortet. Hvor dum går det an å bli Nå er alle bildene borte!!! uten at jeg vet hvordan det har skjedd Ikke har jeg vært borti sletteknappen og ikke har jeg formatert kortet Alle bildene fra Luciafeiringa, juleforberedelsene, jula, nyttårsaften er BORTE


Er så sint på meg selv at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. Vel det er vel ikke så mye annet å gjøre enn å begynne å samle inn bilder fra venner og familie

Ååååååå så glad jeg er for at det var meg og ikke :bryn: som gjorde det. Da hadde han fått gjennomgå da

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 22:08   #2
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Er det virkelig mulig!!!!

Eh, det skal da ikke være mulig.
Jeg ville latt vær å dille med kortet, folk som kan dette kan nok finne bildene igjen.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 22:11   #3
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.383
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Er det virkelig mulig!!!!

Gjør ikke noe mer med kortet nå, gå til en fotoforretning, det er mulig de kan få frem bildene (har jeg hørt ved et lignende tilfelle).

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 22:11   #4
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er det virkelig mulig!!!!

Det skal nok gå bra. Gå hit http://www.download.com/3120-20_4-0....x=0&submit.y=0
og last ned Art plus digital photo recovery. Det bør greie saken, hvis ikke så prøv noen av de andre programmene på den siden, det er mye bra gratisprogrammer som kan fikse dette. Jeg reddet 200 bilder fra et minnekort som hadde vært formatert en gang så jeg tror nok at du finner igjen bildene dine, det er sikkert den nye kameraet som har opprettet et nytt filsystem og overskrevet det gamle, men bildene ligger fremdeles på kortet.

Lykke til!

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 22:14   #5
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Er det virkelig mulig!!!!

Jeg skiftet forresten fra ixus til Cannon EOS 350D for et års tid siden og satte minnekortet rett fra ixus'en med bilder og til cannon'et uten problemer.
Men jeg ville gått i fotobutikk med det, ikke dillet med det selv. (bare fordi da vet jeg at de kan det, evnt. venner med kunnskapen, men jeg hadde blitt fyktelig sint på meg selv om jeg klusset mer med det så de ikke kunne reddes vet je)

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 22:16   #6
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er det virkelig mulig!!!!

Du kan selvfølgelig gå i en fotobutikk dersom du ønsker det, men ingen av redningsprogrammene skriver til minnekortet, de forsøker bare og lese dataene og redder det de kan. Tror ikke fotobutikken kan gjøre så mye mer, men det er selvfølgelig ditt valg.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 23:25   #7
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er det virkelig mulig!!!!

TUSEN TUSEN TUSEN TUSEN TUSEN TUSEN TUSEN TUSEN TUSEN TUSEN TUSEN TUSEN TUSEN TUSEN TAKK!!!!!!!!




Fikk tilbake bildene mine. Hva skulle jeg ha gjort uten dere

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 23:27   #8
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.805
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det virkelig mulig!!!!

Så godt å høre at det ordnet seg - det er kipt å miste bilder!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 23:31   #9
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Er det virkelig mulig!!!!

Så flott!

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 23:32   #10
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Er det virkelig mulig!!!!

Opprinnelig lagt inn av Juste, her.

men ingen av redningsprogrammene skriver til minnekortet, de forsøker bare og lese dataene og redder det de kan.

Det var i utgangspunktet derfor jeg var skeptisk, hvis de skrev til kortet, men gjør de ikke det så kan man jo bare prøve. (aldri brukt slikt)

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 23:36   #11
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Re: Sv: Er det virkelig mulig!!!!

Jeg holdt helt pusten for deg her, for dette er min store skrekk, å miste alle bildene.

Veldig godt at det ordnet seg tilslutt!!!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 23:42   #12
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er det virkelig mulig!!!!

Supert at du fikset det. Flink du!

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 00:05   #13
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det virkelig mulig!!!!

Så flott at det gikk i orden! Hadde vært utrolig kjedlig å miste så fine minner.

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 12:33   #14
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er det virkelig mulig!!!!

Er utrolig takknemmelig for at jeg fikk reddet bildene Måtte betale ca. 200 for ett program for å få lagret bildene etter at gratisprogrammet hadde funnet dem, men det gjør jeg gladelig Nå har jeg programmet til senere hvis det skulle skje noe lignende igjen, noe jeg indelig håper ikke skjer. Nå skal jeg bare kose meg med det nye kameraet

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no