Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Oppfordrer til massedrap i Oslo (marihøner)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Se resultatene: Vil du knerte marihøner fremover?
Ja, klabert, alle jeg ser, harlekin eller ei, jeg tar ingen sjanser 30 38,46%
Ja, hvis jeg er sikker på at det er en harlekin 36 46,15%
Nei, marihøner dreper jeg aldri, de er så vakre 9 11,54%
Nei, jeg dreper ikke uskyldige dyr 3 3,85%
Deltakere: 78. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-06-08, 21:02   #41
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oppfordrer til massedrap i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg synes at Marihøner er så søte at jeg er litt usikker på om jeg fikser å knerte de. Dessuten liker jeg ikke å knerte dyr som knaser når de drepes....

Samme her. Jeg grøsser langt inn i beinmargen om jeg ved et uhell tråkker på insekter med sånne harde skall.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-08, 22:28   #42
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oppfordrer til massedrap i Oslo (Marihøner)

Hvordan dreper man disse da? min mann sier atdetikkenytter å bare tråkke på dem..

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-08, 22:28   #43
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oppfordrer til massedrap i Oslo

Hvor ble det av space..

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 12:52   #44
Bada-Bing
Pulled back in
 
Bada-Bing sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
Innlegg: 724
Bada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populær
Standard

Sv: Oppfordrer til massedrap i Oslo (Marihøner)

Jeg skvisja noe jeg trodde var en harlekin-marihøne i dag men i ettertid kan det se ut som om det var en uskyldig norsk en. Ligger jeg tynt an nå?

__________________
Propellen 2005 Stoikeren 2008
Bada-Bing er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 13:00   #45
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppfordrer til massedrap i Oslo (Marihøner)

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Hvordan dreper man disse da? min mann sier atdetikkenytter å bare tråkke på dem..

I slekt med kakerlakkene?

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 15:54   #46
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Oppfordrer til massedrap i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg må nok sjekke ut hvordan disse marihønene ser ut. Jeg knerter normalt ikke marihøner, men disse høres gufne ut.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 18:53   #47
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Oppfordrer til massedrap i Oslo (marihøner)

Jeg er et kynisk beist, så jeg tråkker i vei på alt som kan likne på marihøner. De er skikkelig ufyselige.
Forresten - jeg er ikke så kynisk, for i dag på jobb sier kioskdamen " Det sitter et dyr på deg, jeg tror det er en edderkopp"!
Det var det. En ganske stor en, og den forvillet seg inni overdelen min, men jeg ristet den pent ut uten å drepe den. Men så kom kioskdamen, og da var den død gitt.

  Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 19:34   #48
Smurfine79
Carpe Diem!
 
Smurfine79 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Innlegg: 3.435
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Oppfordrer til massedrap i Oslo (marihøner)

Gjerne for meg *liker ikke marihøner*

__________________
Carpe Diem
Jeg er perfekt, bortsett fra at jeg er meg selv!
Gutter 02 & 07
Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
marihøne, massedrap, tabloid, økologi


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no