Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Lysbakken vs Holmås

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-01-12, 21:29   #1
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.604
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Lysbakken vs Holmås

Hvem vinner og hvorfor?

Vil lederstriden bare svekke ytterligere eller tror dere at det faktisk vil styrke partiet på sikt?

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 21:50   #2
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lysbakken vs Holmås

Jeg tror at Lysbakken vinner og at det vil komme til å svekke partiet ytterligere på sikt. Jeg håper at Holmås vinner og tror at det vil styrke partiet på sikt.

Darth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 22:08   #3
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lysbakken vs Holmås

Jeg tror også Lysbakken vinner fordi han er den som de fleste medlemmer mener vil dra partiet tilbake i retning "gode gamle" SV verdier som Halvorsen, Solhjell og Holmås ikke nødvendigvis representerer lenger.

På sikt tror jeg (desverre må jeg vel si) det vil svekke partiet. Mange sammensatte grunner til at SV taper velgere men jeg tror mange tidligere loyale velgere helt har gitt opp SV pga den håpløse skolepolitikken de står for kombinert med at det de var helt klart best på, miljø, heller ikke ser ut til å være viktig nok for partiet til at de krever mer i rejering, ja så har partiet bare rett og slett ikke så mye integritet igjen.

Jeg tror også på sikt at Miljøpartiet De Grønne vil kapre mange SV velgere, slik de gjorde i flere bydeler ved valget i Oslo i fjor.

Jeg er ikke SV velger men synes det er synd om partiet blir borte fra norsk politikk, vi trenger da virkelig et parti til venstre for Ap som bare flytter seg mer og mer til høyre.

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 22:14   #4
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lysbakken vs Holmås

Jeg synes det er fabelaktig at begge lederkandidatene kommer fra Bergen SV som har en laaang historie med å leve i la-la-land og ikke forholde seg til resten av partiet. Det kan jo bli spennende på sikt ...

Om SV skal komme seg opp av rennesteinen må de slutte å være i opposisjon mot egen regjering. Jeg vet ikke hvem av Lysbakken og Holmås som er best rustet til å være streng leder, men det er nok det som må til.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no