Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tror de det hjelper?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-08-07, 22:27   #21
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror de det hjelper?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Vi deler ut rettferdig kaffe, vi. Grønn og rettferdig, vettu.


Vi deler bare ut aviser og yoghurter vi. Og i den avisen står det ingenting om hva du skal stemme, men de aller fleste som jeg har gitt den til, har vært veldig klar på hva de skal stemme etter å ha lest den. :genialt:

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 22:32   #22
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror de det hjelper?

Når man går i nøye utvalgte valgkretser, med høy andel for det partiet man vil styrke og lav valgdeltakelse, så trenger man ikke å snakke om partiet, man kan bare oppfordre folk til å stemme. Det holder i massevis.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 22:37   #23
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tror de det hjelper?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Når man går i nøye utvalgte valgkretser, med høy andel for det partiet man vil styrke og lav valgdeltakelse, så trenger man ikke å snakke om partiet, man kan bare oppfordre folk til å stemme. Det holder i massevis.



Jeg, som forøvrig har partiboka i orden, blir selvfølgelig glad når jeg ser røde roser!

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 22:45   #24
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.796
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tror de det hjelper?

Jeg har studert markedsføring, og det er forbløffende hva små ytelser kan gjøre med folks holdinger. Dette gjelder da spesielt de som ikke har noen bestemt holdning i en sak, ikke den gjennomsnittelige FP-er med andre ord. Herregud, folk reiser jo milevis for å få litt gratis marsipankake i en butikk, og handler da gjerne samtidig, selv om butikken kan være både dyr og dårlig.



Jeg er i alle fall en lettlurt og enkel sjel (om enn ikke i valgsammenheng ). For et par måneder siden var jeg både glad og fornøyd med at begge ungene fikk med seg både badehåndklær, tegnesaker og sparebøsser etter et møte i banken. Sjokolade fikk vi også. Men da jeg tenkte på den totale summen banken kommer til å tjene på oss de neste 30 årene, burde vi vel egentlig i det minste fått en hotellweekend eller et boblebad.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 23:14   #25
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Tror de det hjelper?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Vi deler ut rettferdig kaffe, vi. Grønn og rettferdig, vettu.



Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Jeg er i alle fall en lettlurt og enkel sjel (om enn ikke i valgsammenheng ). For et par måneder siden var jeg både glad og fornøyd med at begge ungene fikk med seg både badehåndklær, tegnesaker og sparebøsser etter et møte i banken. Sjokolade fikk vi også. Men da jeg tenkte på den totale summen banken kommer til å tjene på oss de neste 30 årene, burde vi vel egentlig i det minste fått en hotellweekend eller et boblebad.

  Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 10:54   #26
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror de det hjelper?

Trøbbel med topplokket sier vel alt...

Dette viser vel i grunnen hvor uhorvelig mye penger Frp har. De har enormt med private givere til valgkampen og budsjettet de har er helt rått. De har kunnet kjøpe opp helside etter helside i lokalavisene. Det er helt rått.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no