Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

"Marka-entusiast opprørt over p-avgift"

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-01-12, 13:57   #21
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.808
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Marka-entuasiast opprørt over p-avgift"

Jeg syns det blir sutring. Her må vi betaler bompenger for fjellveiene, enten pr passering eller årskort.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 14:08   #22
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.984
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Marka-entuasiast opprørt over p-avgift"

Helt greit med parkeringsavgift, syns jeg.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 14:10   #23
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.637
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Marka-entuasiast opprørt over p-avgift"

Get a life tenkte jeg.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 14:11   #24
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Marka-entuasiast opprørt over p-avgift"

Jeg synes det er greit med parkeringsavgift og synes det er sutring. Slike parkeringsplasser trenger vedlikehold og det koster jo penger. Jeg synes det er helt fantastisk at vi har tusenvis av kilometer med gratis skiløyper her i landet og tenker at det er helt greit å betale litt for å parkere. Denne fyren har jo også andre og gratis parkeringsmuligheter tilgjengelige, så jeg synes det er sutrete og synes det er rart at slik får spalteplass i avisen.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 14:13   #25
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Marka-entuasiast opprørt over p-avgift"

Opprinnelig lagt inn av kalufs, her.

Jeg må si meg enig med mannen om at jeg og syns det er litt dyrt. Spesielt om man bruker parkeringen 5 dager i uken. Vi bor like i området og bruker denne parkeringen mye. Jeg syns også at kommunen skal drifte denne parkeringen selv.

Men det er da andre parkeringer i kommunen man kan bruke der det ikke koster noe er det ikke? Jeg bor i nabokommunen og betaler ytterst sjelden for parkering når jeg går på ski, fordi jeg som regel velger et annet utgangspunkt for turen enn akkurat der det koster penger å parkere.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 14:16   #26
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Marka-entuasiast opprørt over p-avgift"

Jeg synes ikke 25 kroner er noen urimelig pris å betale for å kunne parkere på en vedlikeholdt parkeringsplass, tett på skiløypene. Vil man stå gratis finnes det vel kanskje andre alternativer.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 14:18   #27
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Marka-entuasiast opprørt over p-avgift"

Betale 25 kroner pr. gang for å trene!? Shocking indeed!

Jeg synes 25 er latterlig billig for å parkere, jeg for min del. : oppvokst i by:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 14:21   #28
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Marka-entuasiast opprørt over p-avgift"

Får ikke opp artikkelen, men jeg lurer på om det er en ny avgift?

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 14:22   #29
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Marka-entuasiast opprørt over p-avgift"

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Får ikke opp artikkelen, men jeg lurer på om det er en ny avgift?

Nei, kommunen innførte den som en del av et sparetiltak i 2005.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 14:23   #30
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.265
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: "Marka-entuasiast opprørt over p-avgift"

Jeg syns det er veldig greit der man kan kjøpe sesongkort fra klubben som vedlikeholder skianlegget, jeg, da. Sånn er det der jeg går på ski. Det koster også 25 kr å stå, og skiklubben rydder ekstra parkering om vinteren for at alle som vil ut i marka skal få mulighet til å parkere. Da er det fint at de får pengene, ikke kommunen.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 14:24   #31
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.763
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Marka-entuasiast opprørt over p-avgift"

Sitat:

– Det finnes sikkert alternativer til utfartsparkeringsplassene med avgift. Men som nyinnflyttet er jeg ikke kjent med hvor disse plassene er. Vestmarksetra er den som ligger nærmest, og som tilhører meg. Den er min lokale inngang til marka og skiløypene

Han vil tydeligvis ha både i pose og i sekk. Vestmarksetra er en gedigen parkeringsplass med mye kaos og styr. Jeg betaler gjerne for orden og vedlikehold der. Han klarer tydeligvis ikke å verdsette dette. Hvis han først er ute i marka fem dager i uka, så kan han jaggu meg bruke fem minutter på å se på kartet for å finne andre parkeringsmuligheter.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 14:24   #32
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.917
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Marka-entuasiast opprørt over p-avgift"

Dette er jo klassisk bileiere. "Jeg har bil, jeg skal selvsagt ha førsterett og komme gratis til alle steder". Biler tar plass og den plassen må tas fra noe annet og tilrettelegges. Sekvsagt skal man betale for det. Det er mange ting jeg synes at kommunen skal tilrettelegge. Gratis parkeringsplasser er ikke blant de tingene.

Som Tallulah sier, de som reiser kollektivt til skiløypene betaler mye mer enn 25 kroner.

Definitivt sutring.

Og ja, jeg har bil, jeg kjører til skiløypene og jeg betaler for parkering. Jeg synes at 25 kroner for å stå på en tilrettelagt parkeringsplass så lenge man vil er billig.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 14:25   #33
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.763
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Marka-entuasiast opprørt over p-avgift"

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Nei, kommunen innførte den som en del av et sparetiltak i 2005.

Stemmer.

Sitat:

Sparetiltak

Sitat:


Det var i 2005 at Bærum kommune inngikk avtaler med fire idrettslag om drift av utfartsparkeringsplasser i Bærum. Idrettslagene skulle ta seg av drift og vedlikehold av utfartsparkeringsplassene, og kunne få dekket sine utgifter ved å ta inntil 25 kroner i betaling per bil. Avtalene ble inngått som et sparetiltak for kommunen.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 14:26   #34
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.216
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Marka-entuasiast opprørt over p-avgift"

Sutring. Om han ønsker gratis parkering finnes det mange alternativer, og dette er en super ekstra inntekt for de som brøyter og tilrettelegger.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 14:29   #35
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Marka-entuasiast opprørt over p-avgift"

Er ikke 25 kr ganske billig? Når det først er parkeringsavgift pleier det jo å være minst 50 kr.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 14:36   #36
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.568
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Marka-entuasiast opprørt over p-avgift"

Om å la alle innbyggere indirekte betale for parkering gjennom at kommunen dekker parkeringen:

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Ja, er det et problem?

Absolutt! Det er riv rusk! En som bruker parkeringsplass tar opp kapasitet, det er ikke plass til alle. Det er riktig at den som faktisk benytter godet skal betale for det. Noen ganger er ting subsidiert av sosiale årsaker, for ikke å skape forskjeller etc. Men å bruke bil er ikke noe vi ønsker å fremme, og la gå av skatteinntektene.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 14:37   #37
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Marka-entuasiast opprørt over p-avgift"

Jeg kan tenke meg mange avgifter som plager meg mere.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 14:54   #38
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Marka-entuasiast opprørt over p-avgift"

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Absolutt! Det er riv rusk! En som bruker parkeringsplass tar opp kapasitet, det er ikke plass til alle. Det er riktig at den som faktisk benytter godet skal betale for det. Noen ganger er ting subsidiert av sosiale årsaker, for ikke å skape forskjeller etc. Men å bruke bil er ikke noe vi ønsker å fremme, og la gå av skatteinntektene.

Jeg er enig. Det er en mye bedre løsning for alle at idrettslag kan få inntekter for vedlikehold, kommunen kan spare, og de som faktisk bruker bil betaler for det. Det er ikke så veldig rettferdig at jeg som kjører buss (og betaler mer enn disse 25 kronene) i tillegg skal betale for at andre skal parkere gratis.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 14:59   #39
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Marka-entuasiast opprørt over p-avgift"

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Om å la alle innbyggere indirekte betale for parkering gjennom at kommunen dekker parkeringen:


Absolutt! Det er riv rusk! En som bruker parkeringsplass tar opp kapasitet, det er ikke plass til alle. Det er riktig at den som faktisk benytter godet skal betale for det. Noen ganger er ting subsidiert av sosiale årsaker, for ikke å skape forskjeller etc. Men å bruke bil er ikke noe vi ønsker å fremme, og la gå av skatteinntektene.

Jeg er enig når det kommer til parkering i tettbygd strøk, byer og på privat eiendom, men ikke når det kommer til utmark. Jeg syns det er ekstremt viktig at det legges til rette for friluftsliv og syns det kan settes av midler til vedlikehold og tilrettelegging av denslags på kommunens budsjett.

Jeg ser jo dog at jeg er nesten helt og fullstendig alene om å mene at det er en verdig post på kommunebudsjettet å brøyte parkeringen til skiløypene.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 15:02   #40
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.763
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Marka-entusiast opprørt over p-avgift"

Sitat:

her kan du parkere i bærum:

Sitat:



parkering mot betaling:
vestmarksetra (313 plasser)
bykrysset (63 plasser)
tobonn (100 plasser)
fossum klubbhus langs ankerveien (45 plasser)
fossumjordene (175 plasser)
til sammen cirka 700 plasser.
gratis parkering:
kattås ved bussen (25 plasser)
jordbru nord, sør (68 plasser)
gjettum-dæliveien (25 plasser)
guriby bro (120 plasser)
burudvann (125 plasser)
gullhaugveien (25 plasser)
dælimosen (63 plasser)
skytterkollen (75 plasser)
griniveien asfalttomten (55 plasser)
haga golf (110 plasser)
stein gård (35 plasser)
øverland (48 plasser)
til sammen cirka 770 plasser

Så lenge det er flere parkeringsplasser der du slipper å betale enn der du må betale, så synes jeg faktisk denne fyren kan ta seg en bolle. :saklig:

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no