Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-14, 16:05   #21
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Jeg har nok tenkt at det er flaut, men skal sannelig slutte å tenke sånn.
Dvs på kommunens lokale kino tror jeg at jeg fremdeles skal sponse popcorn. Der trengs alle inntekter de kan få for å opprettholde tilbudet.

Sånne lokale arrangementer blir noe helt annet.

Vi har stor familie og billettene kommer på en hel del i seg selv, og blir raskt doblet i pris dersom man skal kjøpe i kiosken.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-14, 16:12   #22
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?

Jeg går på kino kanskje to-tre ganger i året, og størsta like sjelden. Da spanderer vi på oss godt varmt popcorn med sånn godt krydder på.

Så kjøper vi sjokolade og brus på Kiwi på veien.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-14, 16:15   #23
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Sånne lokale arrangementer blir noe helt annet.

Vi har stor familie og billettene kommer på en hel del i seg selv, og blir raskt doblet i pris dersom man skal kjøpe i kiosken.

Ja det er litt annerledes. I tillegg er billettene for akkurat samme filmer/kvalitet ofte billigere (tilsvarende popcornprisen) enn akkurat samme filmer i byen.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-14, 16:21   #24
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?

Jeg har aldri tenkt på å ta med noe hjemmefra, men synes ikke å ta med hjemmefra er noe rart eller gnitent eller noe sånt, det er da helt innafor dersom folk har tid til det. Jeg blir heller litt imponert over hva folk greier å huske på å gjøre.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-14, 16:24   #25
Kreps-77
Like blid
 
Kreps-77 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 1.759
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?

Har aldri tenkt den tanken, men skal definitivt gjøre det neste gang vi skal på kino.

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-14, 16:30   #26
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?

Vi har gjort det innimellom.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-14, 16:53   #27
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?

Helt innafor! Vi popper og har i poser før vi drar. 69,- for popkorn og brus er jo galskap, særlig når vi er 6 stk!

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-14, 16:54   #28
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?

Jeg synes også det er innenfor. Jeg har ikke kommet på å ta med popcorn, men har ofte med vannflaske og sjokolade.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-14, 17:00   #29
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.932
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?

Flaut? Hva mener du? Kan noen bli flau av det? Ingen av unga her har sagt det noen gang og de er "flinke" til å si fra.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-14, 17:04   #30
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.852
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?

Vi er ikke så veldig ofte på kino men når eldstemann har gått på kino med kompiser så går han helt på eget initativ innom Kiwibutikken og kjøper smågodt enn å kjøpe dyrt i kinokiosken.
Har hatt med popcorn hjemmefra en gang men de har som oftest fått sånn popcornmeny.

Ikke flaut.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-14, 17:06   #31
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Flaut? Hva mener du? Kan noen bli flau av det? Ingen av unga her har sagt det noen gang og de er "flinke" til å si fra.

Dette fikk meg til å tenke på Eddie Murphys RAW.

http://youtu.be/08c0BXTVpfs

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-14, 17:44   #32
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.175
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?

Synes dere virkelig det er rart og oppsiktsvekkende at man ikke får ta med popcorn o.l på kino, altså?
Det blir jo noenlunde det samme om å ta med hva som helst ellers til et sted de selger det samme, kaffe og vafler på kafè, burger på McDonalds eller pølse og kaffe på fotballstadion.
Det kunne faktisk ikke falt meg inn å ta med noe slikt på kino.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-14, 17:44   #33
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.510
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?

Jeg syns det er helt innafor, og ville nok gjort det selv dersom vi var ofte på kino, men vi er på kino en til to ganger i året så de gangene spanderer vi det på oss selv. Vi er som oftest på kino i forbindelse med ferier/helgeturer så da har vi sjelden anledning til å poppe popcorn selv uansett.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-14, 17:45   #34
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?

Helt innafor Her bringes gjerne både det ene og det andre av tilsvarende man får kjøpt i kinokiosken.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-14, 17:50   #35
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Jeg går på kino kanskje to-tre ganger i året, og størsta like sjelden. Da spanderer vi på oss godt varmt popcorn med sånn godt krydder på.

Tidligere var jo popcorn veldig godt på kino, men på vår store kino er det ikke det lenger, for de popper jo i store mengder og det står i varmeskap i timesvis og det smaker gammelt før en rekker å kjøpe det siden de skal ha så bugnende skap hele tiden. Så de få gangene jeg har kjøpt popcorn der siste åra, har jeg vært like skuffet hver gang. Tidligere var jo kinopopcorn kjempegodt. Nå lager vi bedre hjemme. Men det er mest pga. prisen vi tar med hjemmefra også, men etter de få gangene jeg har kjøpt så er det absolutt ikke verdt prisen når det ikke er nypoppa.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-14, 18:04   #36
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.399
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Jeg synes også det er innenfor. Jeg har ikke kommet på å ta med popcorn, men har ofte med vannflaske og sjokolade.

Samme her. Godteri og drikke hjemmefra.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-14, 18:16   #37
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.510
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Synes dere virkelig det er rart og oppsiktsvekkende at man ikke får ta med popcorn o.l på kino, altså?
Det blir jo noenlunde det samme om å ta med hva som helst ellers til et sted de selger det samme, kaffe og vafler på kafè, burger på McDonalds eller pølse og kaffe på fotballstadion.
Det kunne faktisk ikke falt meg inn å ta med noe slikt på kino.

Tja, jeg tenker at kinokiosken er en kiosk på lik linje med alle andre kiosker, og da kan man velge om man vil benytte den kiosken eller en annen kiosk/butikk. Jeg er derfor ikke enig med sammeligningen om å ta kaffe og vafler på kafe og burger på mcdonalds.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-14, 18:16   #38
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?

Vi har ikke hatt popcorn med oss hjemmefra men har ofte drikkeflaske med vann fra springen, evt. brus og smågodt kjøpt på butikken istedenfor på kinoen. Det er ikke flaut. Jeg blir mer flau hvis jeg skal betale 400 kr for brus, snop og popcorn til meg og ungene i tillegg til kinobillettene.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-14, 18:19   #39
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Synes dere virkelig det er rart og oppsiktsvekkende at man ikke får ta med popcorn o.l på kino, altså?
Det blir jo noenlunde det samme om å ta med hva som helst ellers til et sted de selger det samme, kaffe og vafler på kafè, burger på McDonalds eller pølse og kaffe på fotballstadion.
Det kunne faktisk ikke falt meg inn å ta med noe slikt på kino.

Hadde det stått at det ikke var lov å ta med seg medbrakt hadde vi selvsagt respektert dette, men så lenge det er fritt frem tenker jeg at det er helt greit. Vi tar gjerne med vann og kjeks og smågodt i små plastskåler som ikke knitrer, samt popkorn i brødpose så det er jo ikke alt dette man får i kiosken uansett.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-14, 18:21   #40
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Synes dere virkelig det er rart og oppsiktsvekkende at man ikke får ta med popcorn o.l på kino, altså?
Det blir jo noenlunde det samme om å ta med hva som helst ellers til et sted de selger det samme, kaffe og vafler på kafè, burger på McDonalds eller pølse og kaffe på fotballstadion.
Det kunne faktisk ikke falt meg inn å ta med noe slikt på kino.

Nei, det syns jeg faktisk ikke er sammenliknbart i det hele tatt. Kiosken er der som en ekstraservice. På en café og restauranter må man spise eller drikke for å være, det må man ikke på kino. Hovedgrunnen til at man ikke får ta med drikke på fotballkamper er fordi det utgjør en sikkerhetsrisiko om man pælmer en flaske i hodet på noen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no