Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er dere ofte hos fotograf?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Er dere ofte hos fotograf? + noen tilleggsspørsmål
Mindre enn 1 gang i året 51 56,04%
1-2 ganger i året 3 3,30%
3-4 ganger i året 1 1,10%
Ville gått oftere hvis det hadde vært billigere 17 18,68%
Pris er ikke viktig så lenge det er bra kvalitet 3 3,30%
Kvalitet er ikke så viktig så lenge det er en bra pris 0 0%
Jeg tar like fine bilder selv 25 27,47%
Annet, spesifiser i tråden 24 26,37%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 91. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-08-07, 22:51   #1
Anonyma
Aktiv
 
Anonyma sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Hjemme
Innlegg: 196
Anonyma har et hav av muligheter foran seg
Standard

Er dere ofte hos fotograf?

Det lurer jeg på.
I lys av en annen tråd med spørsmål om Fame fotografene, hvor ofte tar dere familiebilder eller bilder av de små? Hva er grunnen til at dere går ofte/lite?
Legger inn spørris!

__________________
Anonyma
Anonyma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-07, 22:55   #2
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere ofte hos fotograf?

Vi har aldri vært hos fotograf vi. Jeg er ikke så glad i oppstilte familiebilder og sant og si så er vi ganske flinke fotografer selv. Særlig mannen min.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-07, 22:57   #3
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er dere ofte hos fotograf?

Jeg har bare vært 2 ganger. (konfirmasjon/første bryllup). Har så mange flinke hobby-fotografer i familien og elsker å ta bilder selv + at vi har flere fotoprogrammer på PC'n. Syns de bildene vi tar blir fine nok.

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-07, 23:19   #4
Anonyma
Aktiv
 
Anonyma sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Hjemme
Innlegg: 196
Anonyma har et hav av muligheter foran seg
Standard

Er dere ofte hos fotograf?

Spørrisen min forsvant i den opprinnelige tråden, vet ikke helt hvordan jeg skal legge den inn der, så jeg prøver på nytt her...

__________________
Anonyma
Anonyma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-07, 23:26   #5
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Er dere ofte hos fotograf?

Fiksa det jeg.

  Svar med sitat
Gammel 22-08-07, 23:27   #6
Anonyma
Aktiv
 
Anonyma sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Hjemme
Innlegg: 196
Anonyma har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Er dere ofte hos fotograf?

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Fiksa det jeg.

Åh, takk skal du ha! Da kan vel den andre bare slettes?

__________________
Anonyma
Anonyma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-07, 23:28   #7
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Er dere ofte hos fotograf?

Jeg slo sammen trådene, så det er ordnet. Og nå har vi fått vår fotografniese til byen, så jeg regner med at all fotografering de nærmeste årene er sikret.

  Svar med sitat
Gammel 22-08-07, 23:29   #8
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.854
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere ofte hos fotograf?

Har ikke vært hos fotograf siden konfirmasjonen, ikke engang da vi giftet oss. Kanskje kommer vi til å ta et familiebilde og noen barnebilder, men definitivt ikke så ofte som én gang i året. Det er moro å ha noen fine bilder, men jeg har ikke helt sansen for å tapetsere stua med gedigne utgaver av dem.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-07, 23:33   #9
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er dere ofte hos fotograf?

Kun ved barnedåp og konfirmasjoner har vi vært hos fotograf. Elers tar vi bildene selv.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-07, 23:34   #10
SmarteSmelt
Erfaren
 
SmarteSmelt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.133
SmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er dere ofte hos fotograf?

Vi har gått med alle våre 3 da de var ca. 1,5 år, og det er det.

SmarteSmelt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-07, 23:39   #11
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere ofte hos fotograf?

Jeg stemte annet. Jeg var med Emma da hun var et halvt år. Så hadde vi ganske mange timer hos Fame for å ta bilder. Det kom alltid noe i veien, syke unger og sånt. Så endte det med at vi endelig kom oss avgårde. En halvtime før timen hos fotografen, så brakk Iben beinet. Ergo går vi ikke lenger til fotograf. Hva blir det neste, liksom.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-07, 23:41   #12
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er dere ofte hos fotograf?

Jeg har kun vært hos fotograf èn gang i mitt liv, og det var da min mor "tvang" meg dit da jeg stod til konfirmasjon.

Dåp, mine barns "ikke-konfirmasjon", mitt bryllup, ALT annet har IKKE foregått hos fotograf.

Så jeg stemte selvsagt annet.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-07, 23:43   #13
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.391
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere ofte hos fotograf?

Jeg har ikke vært hos fotograf etter jeg ble voksen og har heller aldri vært med Lille B. Er ikke så glad i fotografbilder og vi tar mye morsommere bilder selv.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-07, 23:43   #14
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er dere ofte hos fotograf?

Her har vi kun tatt 1års bilder av ungene (og søskenbilder) hos fotograf. Det neste blir vel kanskje evt. konfirmasjonsbilder.
Neida, jeg kunne godt tenkt meg å tatt familiebilder når ungene blir litt eldre, men vi får se. Det er jo ikke direkte billig.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-07, 23:51   #15
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere ofte hos fotograf?

Jeg slepte mannen til fotografen da vi giftet oss, og det var siste gangen han gikk til fotografen, mistenker jeg.

Vi har tatt 6-månedersbilde og 1,5-årsbilde av Frøkna og kommer til å gjøre det samme med Blobben.

Vi "tapetserer" definitvt ikke stua med bildene. Resultatet av alle fotografseansene er to 13x18-bilder i stua og to små bildeserier (prøvebildene) på barnerommet.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-07, 08:38   #16
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere ofte hos fotograf?

Vi har aldri vært hos fotograf, og kommer mest sannsynlig ikke til å dra heller. Jeg vil ikke ha mennesker hengende på veggen min.
I og med at vi ikke har noen fotobilder på veggene ser jeg ikke helt poenget med å betale veldig mye penger for et fotografbilde som mest sannsynlig vil være bittelite og stå i et album.

Vi har noen bilder framme da. Poden har et bilde av Stesnuppa på rommet sitt, og Stesnuppa har bilde av mamman og de andre søskenene sine på rommet sitt.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-07, 08:57   #17
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere ofte hos fotograf?

Vi har aldri vært hos portrettfotograf, men en venn av oss som tar reklamefoto har eget studio, og han tok bilder av oss for et år siden. Helt enkle med hvit bakgrunn.
Vi tar vel noen igjen om noen år, i tillegg prøver vi å ta endel bilder selv også.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-07, 09:01   #18
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere ofte hos fotograf?

Er det noen som gjennomsnittelig går mer enn 1 gang i året?

Siden 2002 har jeg vært hos fotografen da jeg giftet meg, en gang svigers samlet hele familien og da barnet var 8 måneder og kunne stå selv. Neste gang blir først hvis vi evt. får et barn nr. 2.

Har ingen bilder i stuen. Trappeoppgangen er target area for sånt.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-07, 09:07   #19
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere ofte hos fotograf?

Bare når jeg gifter meg. I tillegg har vi tatt babybilder hos fotograf en gang. Vi har mange fine fotografbilder av ungene fra skole og barnehage. Ellers tar vi fine bilder selv, syns jeg. Vi har ikke heller "menneskebilder" i stua, men nå som gangen snart er ferdig pusset opp skal vi ha en vegg i trappeoppgangen med masse familiebilder.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-07, 09:55   #20
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere ofte hos fotograf?

Vi har ikke vært til fotograf med ungene. Skulle ønske jeg kunne si at det er fordi vi er så flinke å ta bilder selv, men det er det ikke. Kun rein gnitenskap.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no