Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er dere ofte hos fotograf?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Er dere ofte hos fotograf? + noen tilleggsspørsmål
Mindre enn 1 gang i året 51 56,04%
1-2 ganger i året 3 3,30%
3-4 ganger i året 1 1,10%
Ville gått oftere hvis det hadde vært billigere 17 18,68%
Pris er ikke viktig så lenge det er bra kvalitet 3 3,30%
Kvalitet er ikke så viktig så lenge det er en bra pris 0 0%
Jeg tar like fine bilder selv 25 27,47%
Annet, spesifiser i tråden 24 26,37%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 91. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-08-07, 09:59   #21
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er dere ofte hos fotograf?

Nei. Aldri faktisk.

Sønnen min ble konfirmert i våres, og da tok jeg konfirmasjonsbildene selv. Fornøyd ble jeg også.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-07, 10:20   #22
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere ofte hos fotograf?

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Nei. Aldri faktisk.

Sønnen min ble konfirmert i våres, og da tok jeg konfirmasjonsbildene selv. Fornøyd ble jeg også.

Hvis jeg hadde tatt slike bilder som du tar, hadde ikke jeg heller brydd meg om å blande inn noen (annen) fotograf.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-07, 10:23   #23
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere ofte hos fotograf?

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Nei. Aldri faktisk.

Sønnen min ble konfirmert i våres, og da tok jeg konfirmasjonsbildene selv. Fornøyd ble jeg også.

Eneste du måtte ha å gjøre hos en fotograf var vel å låne studio (hvis det trengtes) Ellers tror jeg du kunne gitt noen tips til enkelte fotografer, himmel det er mange dårlige portrettfotografer der ute! Dyre er de også.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-07, 10:50   #24
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er dere ofte hos fotograf?

Sjeldent.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-07, 10:58   #25
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er dere ofte hos fotograf?

Tok annet jeg, vi har vært hos fotograf to ganger. Den ene gangen fikk vi i gave av min bror, han har en kompis som tar reklamebilder som tok bilder av snuppa da hun var 6 måneder gammel, også tok vi bilder da vi giftet oss. Kommer nok også til å ta når lillegutt kommer til verden, men det blir nok siste gang før de evt står konfirmasjon

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-07, 11:03   #26
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.923
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere ofte hos fotograf?

Ungene har vært hos fotografen når de har vært 1/2 år og 1 år. Siste året har det ballet litt på seg, for vi har vært hos fotografen 5 ganger. Vært hos Fame 3 ganger på gratis fotografering av søsken, også har vi hatt 1/2-årsbilde og 1-årsbilde av lillebror. Og de som snakker om at fotografen tar oppstilte familiebilder, hvorfor kommer dere ikke med andre forslag selv? Det er jo så mye fint. Vi har sjelden noen bilder som blir bra av alle tre sammen selv, og fotografen slet litt hun også, så vi fikk en ekstra fotografering sånn at hun fikk et forsøk til.

Men nå drar vi sikkert ikke til fotografen på åresvis. Da blir det de bildene de evnt. tar i barnehagen.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-07, 11:12   #27
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere ofte hos fotograf?

Ikke siden jeg tok high school-bilder i USA i 1987.

Jeg er ikke så veldig glad i fotografbilder, men jeg har en venninne som har gått på Oslo Fotokunstskole, og hun har tatt en del studiobilder av ungene de siste årene. Men det er noe helt annet enn "vanlige"fotografbilder.

Vi ville ikke ha fotograf i bryllupet vårt heller, vi satset på at forloverne sikkert tok fine bilder, slik at vi i alle fall hadde ett fint et til takkekortene.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-08-07, 11:17   #28
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er dere ofte hos fotograf?

Vi tok bryllups bildene hos fotograf i fjor, og vi har tatt 4 mnd bilder av ungene hos fotograf.
Og så fotograf i barnehagen da.
Men ellers så tar vi alle bildene selv, både jeg og før svigerfar elkser å ta bilde.

Etter at svigerfar nå fikk bort så fikk jeg[vi] masse av kamera utstyret hannes, men mest mann som filker med det. jeg er livredd å øddelegg det hehe.
Kamerautstyr til flere hundre tusen.

Men skal få noen venner av svigerfar til å vise oss hvilken linse til ditt og datt.

Tenkte vi skulle få tatt familie bilder til jul, regner med at vi hiver kamera på stativ og tar de selv og

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-07, 11:28   #29
lille my
Erfaren
 
lille my sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.048
lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Sv: Er dere ofte hos fotograf?

Vi har vært til fotograf nr ungene var 1,5 år.
Bryllupsbildene er og tatt hos fotograf,veldig fornøyd med det .
Så har jeg og mannen vært en gang og tatt "kjærestebilder" .

__________________
Lille my med 3 skjønne gullunger
1998,2001 og 2003.
lille my er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-07, 11:57   #30
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.791
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er dere ofte hos fotograf?

Vi har vært noen ganger, men har vel bare betalt vanlig pris for bryllupsbildene våre. Med Lillemor fikk vi en gavepakke av FAME. Gratis fotografering da hun var 6 mnd mot å ta nye bilder innen ett år, begge gangene fikk vi ett innrammet bilde i 14x18 gratis. Bildene ble utrolig flotte, jeg hadde aldri klart å ta så fine bilder selv.

Nå må vi vel gå samme runden med nobalille, så jeg håper det snart dukker opp et godt tilbud igjen. Fikk et gavekort på gratis familiefotografering da han ble født, men det måtte vi bruke innen 3 mnd så da var han litt liten. Vi brukte gavekortet da, tenkte vi kunne ta et bilde av alle 4 sammen, men det ble dårlig så jeg vet ikke om det kommer opp på veggen.

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-07, 12:14   #31
Nada
Svada
 
Nada sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.553
Nada er populærNada er populærNada er populærNada er populær
Standard

Sv: Er dere ofte hos fotograf?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Vi har aldri vært hos fotograf vi. Jeg er ikke så glad i oppstilte familiebilder og sant og si så er vi ganske flinke fotografer selv. Særlig mannen min.

Denne kan jeg signere.

__________________
Nada er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-07, 12:19   #32
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere ofte hos fotograf?

jeg har vært hos fotografen to ganger. En gang i 1976 (15 mnd) og en gang i 1985 (familiebilde) - Prinsen har vært en gang - gratisbilde fra fame. Jeg synes ikke de er flinke. Vi tar masser bilder selv, men har nesten ingen fram. Lerretsbilder med familiemedlemmer blir litt for mye av det gode for min del.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-07, 12:35   #33
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er dere ofte hos fotograf?

fame her suger lut, uansett hvor mye gratis det er...

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-07, 14:06   #34
Solblomst
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Er dere ofte hos fotograf?

Jeg fikk tatt fotografbilder av begge ungene da dem var ca. 7 måneder. Det var bare for å ha gjort det, men ellers tror jeg ikke vi kommer til å gå til fotografen flere ganger.

  Svar med sitat
Gammel 23-08-07, 22:08   #35
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere ofte hos fotograf?

Jeg stemte "annet" for det ble feil å stemme "mindre enn en gang i året"...

Vi har aldri vært til fotograf, vi - vi har rett og slett ikke tatt oss råd til det.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-07, 22:11   #36
Turte
Latsabb
 
Turte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.132
Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Sv: Er dere ofte hos fotograf?

Jeg og mine søsken var hos fotografen som 2-åringer, og det samme har vi gjort med alle våre barn. (Minstemor skal til pers i høst)

Planen er søskenfotografering om noen år, men da er det stopp fram til konfirmasjonene.

Selv har jeg vært hos fotograf tre ganger, som 2-åring, konfirmant og som brud.

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-07, 22:17   #37
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.849
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er dere ofte hos fotograf?

Vi var når K var 3 mnd, bryllupet vårt og konfirmasjoner.,

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-07, 11:34   #38
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.975
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere ofte hos fotograf?

Vi har aldri vært hos fotograf.

Jeg krysset av på "Jeg tar like fine bilder selv". Det er bare jug og fanteri, men både mannen min og faren min tar utrolig bra bilder.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-08-07, 12:20   #39
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Er dere ofte hos fotograf?

Jeg har fotografvenner, flere stykker, så jeg er aldri hos fotograf. De kommer til oss, eller vi drar til dem, og setter opp et lite studio og knipser.
I tillegg har jeg digitalt speilrefleks med 8 mgp. og har lært mye av de overnevnte av små triks man kan gjøre, så jeg kan ta rimelig bra bilder selv og.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-07, 12:33   #40
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere ofte hos fotograf?

Jeg svarte annet. Har vært til fotografen èn gang da jeg var liten, og èn gang da vi giftet oss.

Hadde jeg vært litt mer fotogèn, så kanskje ...

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no