Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er dere ofte hos fotograf?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Er dere ofte hos fotograf? + noen tilleggsspørsmål
Mindre enn 1 gang i året 51 56,04%
1-2 ganger i året 3 3,30%
3-4 ganger i året 1 1,10%
Ville gått oftere hvis det hadde vært billigere 17 18,68%
Pris er ikke viktig så lenge det er bra kvalitet 3 3,30%
Kvalitet er ikke så viktig så lenge det er en bra pris 0 0%
Jeg tar like fine bilder selv 25 27,47%
Annet, spesifiser i tråden 24 26,37%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 91. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-08-07, 12:55   #41
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er dere ofte hos fotograf?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Vi har ikke heller "menneskebilder" i stua, men nå som gangen snart er ferdig pusset opp skal vi ha en vegg i trappeoppgangen med masse familiebilder.

Akkurat slik har vi gjort det. Masse bilder som vi er glade i henger oppover trappen til loftsetg.

Vi var for få dager siden og tok bilder nede i fjæra. Det ble bilder av vår konfirmant og søskebilde og familiebilde. 2.5 timers tortur for meg som hater å bli tatt bilde av men fotografen var utrolig flink.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-07, 20:23   #42
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere ofte hos fotograf?

Har aldri være hos fotograf med Lille. Hun er 5 år. Hun er blitt fotografert årlig i barnehagen og ellers tar jeg bra bilder selv, etter jeg kjøpte speilreflekskamera.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-07, 20:28   #43
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er dere ofte hos fotograf?

Har aldri vært.
Ikke tradisjon for dette i min familie. Så jeg har egentlig aldri vært hele mitt liv når jeg tenker meg om.

Vi tar bildene selv.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 12:29   #44
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er dere ofte hos fotograf?

Har vært med alle barna til fotograf da de var ett år + med de to eldste sammen, da de var ett og tre år gamle. Kunne tenke meg å ta et søskenbilde snart av alle tre jentene sammen hos fotograf, men får se.

Svigermoren min er super til å ta bilder, så kanskje bruker vi bare henne.

Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 13:14   #45
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.509
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er dere ofte hos fotograf?

Stemte annet.. Vi(dvs min mann) tar bilder selv.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 13:47   #46
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere ofte hos fotograf?

Vi har vært èn gang med Lillemor, da vi fikk gavekort hos Fame. Hun er 4,5 år nå.
Hvorfor ikke oftere? Fordi kopiene er svindyre og fordi vi ikke har slike bilder på veggene i stua.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 21:38   #47
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er dere ofte hos fotograf?

Fire ganger har vi vært der, og da tre av dem for det klassiske " mitt første portrett" til 195,- og den fjerde da vi giftet oss. Ikke veldig imponert over bryllupsbildene, men barnebildene er fine.
Har en svigermor som er hobbyfotograf og hun tar utorlig fine bilder, så det får holde heretter.
Det eneste som kanskje kan friste litt i fremtiden er en tur til fotografen alle fem, har nemlig ikke et eneste bilde av oss alle sammen.

Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 21:39   #48
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er dere ofte hos fotograf?

Min 8 åring har vært 7 ganger.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 21:41   #49
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er dere ofte hos fotograf?

Vi har aldri vært hos fotograf. Prisen har litt å si, klart det, men mest fordi jeg ikke synes oppstilte familiebilder er noe særlig. Jeg har faktisk ennå til gode å se noen fotografbilder som jeg har synes var noe særlig stilige. Jeg hadde nok heller latt en fotograf ta bilde av bare ungene sammen, men det gjør jo i grunnen barnehagefotografen. Jeg er ikke noe særlig flink til å ta bilder, men når motivene er så fine, så blir det fine bilder lell.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 21:45   #50
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er dere ofte hos fotograf?

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Vi har aldri vært hos fotograf. Prisen har litt å si, klart det, men mest fordi jeg ikke synes oppstilte familiebilder er noe særlig. Jeg har faktisk ennå til gode å se noen fotografbilder som jeg har synes var noe særlig stilige. Jeg hadde nok heller latt en fotograf ta bilde av bare ungene sammen, men det gjør jo i grunnen barnehagefotografen. Jeg er ikke noe særlig flink til å ta bilder, men når motivene er så fine, så blir det fine bilder lell.

Bildet av min 5 åring, hengende over sykkelstyret var da stilig vel?

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 21:49   #51
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere ofte hos fotograf?

Vi var da vi giftet oss, og vi har en liten serie med bilder fra fotograf da S var 6 måneder. Det henger i stua, men i diskret størrelse. Kanskje tar vi en tur hvis vi får et barn til. Ellers venter jeg på barnehagebilder.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 21:58   #52
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er dere ofte hos fotograf?

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Bildet av min 5 åring, hengende over sykkelstyret var da stilig vel?

Jeg tenkte på bilder med foreldrene med. Klassiske foreldre+barn i en morsom posering-bilder.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-07, 12:51   #53
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere ofte hos fotograf?

Det er tydelig at noen ikke har vært hos fotograf på lenge, da det refereres til "oppstilte fotografbilder". Vi har vært flere ganger hos fame, og det er ikke mye oppstilling der i gården. Bildene er veldig lekne og fine, veldig levende!

Var hos fotograf gratis da eldste var 6 mnd, så full pakke da hun ble ett. Nå har vi også vært med eldste og yngste, hvor sistnevnte var 3 uker.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-07, 15:27   #54
xena
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 60
xena har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Er dere ofte hos fotograf?

Stemte annet jeg. Har en venninne som er fotograf of ho tar ofte bilder av oss. Ho liker best sånne "øyeblikksbilder" så det er stort sett det som blir tatt.
Fine bilder blir det også

xena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-07, 15:45   #55
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er dere ofte hos fotograf?

Vi er ikke ofte hos fotografen. Vi fikk tatt bilder når vi giftet oss og har vært med Junior en gang. Bildene ble hovedsaklig brukt til gaver, og vi har ennå ikke greid å bestemme oss for hvilke bilder vi ønsker å forstørre selv

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-07, 17:18   #56
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er dere ofte hos fotograf?

Sjelden.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-07, 17:22   #57
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er dere ofte hos fotograf?

Vi fikk tatt bryllupsbilder hos en fotograf. Siden det har vi ikke benyttet fotograf. Mannen min tar masse kjempefine bilder av ungene.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no