Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-08-07, 23:35   #41
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?

La meg se ...

- Vasker vinduer
- Legger opp bukser, syr i knapper og reparerer tøy for mann,barn og meg
- Strikker klær til snuppa

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 23:35   #42
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?

Jeg er temmelig selvgående, og siden jeg har voksne og nesten-voksne barn selv blir jeg litt over voksne som lar moren sin skrelle poteter for dem. Sønnene mine har prøvd seg på det, men der går virkelig grensen.

Jeg kan ikke hekle, så hvis jeg har strikket noe som skal ha heklekanter må jeg spørre moren min. Det er flere år siden nå, så det er ikke akkurat noe daglig hekle-mas det er snakk om.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 23:40   #43
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.056
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Driver meg til vannvidd med å mase om at jeg har det så rotete.



Hun passer ofte barn en time eller tre for meg. Hun tilbyr seg også alltid å bake en kake hvis jeg skal ha barnebursdag eller større selskap, men det går andre veien også (jeg baker til henne).

Snippa er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 23:40   #44
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?

Veldig lite. Nå bor foreldrene mine ganske langt unna og er ikke her så ofte, det hadde nok vært annerledes om jeg fortsatt hadde dem i nærheten.

Når hun er her, hender det seg likevel at hun gjør litt husarbeid. Hun spør alltid først, og det er greit. Jeg vet hun ikke vil blande seg inn, men i perioder når jeg jobber mye, hender det seg jeg ligger etter med litt her og der, og da er det jammen godt at noen vasker rundt på vaskerommet for en altså...

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 23:47   #45
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?

Nei, det er ikke det. Hun klarer ikke å gi meg dårlig samvittighet en gang lenger

  Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 23:50   #46
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?

Ho brukar bidra med ei kake til bursdagar, og invitere oss på sunnmørsk husmannskost en gong i måneden.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 00:02   #47
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.505
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?

Opprinnelig lagt inn av Orkide, her.

Mamma sender meg adventskalender med 24 hjemmelagde pakker på hvert år!

Åh, så utrolig koselig.

Svarte tidligere at mammaen min ikke gjorde noe for meg siden hun ikke bor her i byen, men jeg må vel legge til at når hun er på besøk så gjør hun vel bortimot alt for meg . Skikkelig husmorferie for meg å få mamma på besøk

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 00:06   #48
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg er temmelig selvgående, og siden jeg har voksne og nesten-voksne barn selv blir jeg litt over voksne som lar moren sin skrelle poteter for dem. Sønnene mine har prøvd seg på det, men der går virkelig grensen.

Jeg kan ikke hekle, så hvis jeg har strikket noe som skal ha heklekanter må jeg spørre moren min. Det er flere år siden nå, så det er ikke akkurat noe daglig hekle-mas det er snakk om.

Jeg og Nabbe er i samme båt. Jeg har blitt mye flinkere med årene, skulle bare mangle, men ser fortsatt såpass venstrehendt klønete ut at det hender mannen, svigers og pappa tilbyr seg. Det skal sies at jeg ikke har klart å utvikle en god teknikk på dette.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 00:12   #49
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?

Mamman min bor langt unna,men gjør mye når hun først er hos oss !
Også i hverdagene ellers bryr hun seg på en fin måte uten å mase. Jeg har ikke vokst opp med henne, så hun har aldri hatt noen vanlig mammarolle overfor meg før jeg ble voksen.

* Sms flere ganger i uka for å høre om alt er bra med oss
* Vasker huset når hun er her på besøk
* Passer barna en langhelg i året så mannen og jeg får kjæresteferie.
* passer unger og finner på masse morro med dem så jeg kan få helt ro og fred med mine saker, hun er veldig opptatt av at jeg må ha tid for meg selv.
* Sender stadig blomster og kort
Bortsett fra det hjelper jo jeg mamma med mye også, særlig data. Hva bunadog søm angår er det vel heller jeg som fikser for mamma der gitt

Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 00:19   #50
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?

Jeg oppfattet kanskje den tråden litt annerledes enn den var ment, eller ihvertfall annerledes enn noen andre oppfattet den.

Jeg tenkte at det handlet om ting som man ikke kan selv, og må få hjelp av moren sin til. Moren min gjør stadig noe hyggelig for meg eller noen i familien, selv om jeg bare trakk fram heklekantene i denne sammenhengen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 00:21   #51
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg tenkte at det handlet om ting som man ikke kan selv, og må få hjelp av moren sin til. Moren min gjør stadig noe hyggelig for meg eller noen i familien, selv om jeg bare trakk fram heklekantene i denne sammenhengen.

Jeg oppfattet den slik du gjorde det. Ting man ikke kan gjøre selv, eller ikke "gidder" gjøre selv, eller som mamma gjør selv om man strengt tatt kunne gjort dem selv - ting som mødre gjør for barna sine når de er små og bor hjemme, liksom, og som det "bare" er mamma som gjør. Å komme på besøk eller invitere på middag eller sitte barnevakt blir noe litt annet, synes jeg.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 00:24   #52
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg oppfattet den slik du gjorde det. Ting man ikke kan gjøre selv, eller ikke "gidder" gjøre selv, eller som mamma gjør selv om man strengt tatt kunne gjort dem selv - ting som mødre gjør for barna sine når de er små og bor hjemme, liksom, og som det "bare" er mamma som gjør. Å komme på besøk eller invitere på middag eller sitte barnevakt blir noe litt annet, synes jeg.

Vi prater oss bare bort i innleggene, tror jeg. Jeg hadde i utgangspunktet den samme oppfattelsen, men så blir det så hyggelig å ramse opp alt de gjør. Kanskje vi bør printe ut og sende pr. post som skryt-og rosbrev?

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 00:26   #53
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Vi prater oss bare bort i innleggene, tror jeg. Jeg hadde i utgangspunktet den samme oppfattelsen, men så blir det så hyggelig å ramse opp alt de gjør. Kanskje vi bør printe ut og sende pr. post som skryt-og rosbrev?

Printe ut, er ikke mora di på nett??!!!

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 00:30   #54
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Printe ut, er ikke mora di på nett??!!!

Er hun?
Nei, hun er ikke akkurat oppegående på internett, selv om jeg har prøvd å lære henne det. Det er visst pappa sin feil, først hadde han feil pc, så en som var for treg, så måtte hun bare ommøblere rommet før hun kunne bruke en pc og nå har de ikke fått en ny. Hun driver med brevgiro ennå.…

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 00:30   #55
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Printe ut, er ikke mora di på nett??!!!

Min mor er, i alle fall. Og følger innimellom med på hva jeg driver med. (Hei, mamma, hvis du leser dette! )

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 00:31   #56
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?

Ingenting faktisk.
Ikke kan hun sy eller strikke.
Ikke lager hun mat/kaker/syltetøy/brød.
Ikke stryker hun bunadskjorten min (det må du da klare selv, mitt barn)
Ikke ringer jeg til henne når jeg er syk
Ikke vasker eller rydder hun noe her hvis hun er barnevakt
Ikke kan hun noe med hagestell

Nå høres det ut som om jeg ikke har noen mor, men det har jeg da, og hun er ikke så verst heller.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill

Sist redigert av Myrsnipa : 29-08-07 kl 00:33. Årsak: kom på mere hun ikke gjorde. :knegg:
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 00:32   #57
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Min mor er, i alle fall. Og følger innimellom med på hva jeg driver med. (Hei, mamma, hvis du leser dette! )

Herregud. Nå håper jeg ikke du har svart i glidemiddeltråden.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 00:34   #58
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Herregud. Nå håper jeg ikke du har svart i glidemiddeltråden.

Jeg har ikke det. (Men jeg tror virkelig ikke hun ville konfrontert meg med det om jeg hadde postet der, og om hun hadde lest det.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 00:38   #59
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?

Mor sitter på føttene mine (jeg får nemlg stadig kalde føtter og mannens rumpe er slettes ikke bra nok ).

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 00:39   #60
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.368
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?

Nå bor jeg ca 70 mil unna mamma og pappa, så det er ikke så mye i hverdagen. Men hver jul vi ikke er hos de, får jeg alltid tilsendt brente mandler for å kose meg med i advendtstiden. Jeg har prøvd, men jeg har bare ikke fått til å lage gode brente mandler.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no