Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Spøkelsesmarengs - hvordan få dem fine?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-10-15, 18:48   #61
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.037
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spøkelsesmarengs - hvordan få dem fine?

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Det gikk helt fint. Man er bare litt utålmodig. Samt aggressiv når sprøyteposen er fremme. Men de ble kjempegode!

Ja, ikke sant? Jeg sitter og momser left over marengs nå.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-15, 19:04   #62
Plipp
Getting in tune
 
Plipp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.267
Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spøkelsesmarengs - hvordan få dem fine?

Jeg må nesten bidra her. Jeg laget et brett med "noe" i går, og et brett med spøkelser. Øvelse gjør mester, og med brun pastamaling så har jeg faktisk et helt brett med bæsj, ved siden av spøkelsene, til festen i morgen!

Skal prøve å legge et bilde inn i morgen. Den ene jeg prøvemalte ble gave til et bursdagsbarn i dag.

__________________
"There is a crack in everything, that's how the light gets in."
- Leonard Cohen
Plipp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-15, 21:53   #63
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.459
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spøkelsesmarengs - hvordan få dem fine?

Jeg har et brett med et forsøk på spøkelsesmarengs på. Og en plate kokesjokolade i skuffen. Kan noen være så greie å fortelle meg hvordan dere tegner øyne med smeltet sjokolade? Må den inn i sprøytepose eller tar jeg en pinne å dypper i sjokoladen, eller noe helt annet? :bakenovise:

Jeg håper øyne og munn er det som skal til for at marengsene mine blir ordentlige spøkelsesmarengs!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-15, 21:56   #64
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.062
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spøkelsesmarengs - hvordan få dem fine?

Smelt en rute sjokolade, bruk pinne til å prikke/male på. (Jeg brukte bakenden på en plastskje, det var det nærmeste jeg fant i farta.)

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-15, 21:59   #65
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spøkelsesmarengs - hvordan få dem fine?

Pensel.

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-15, 22:53   #66
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.168
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spøkelsesmarengs - hvordan få dem fine?

Fransk marengs? Italiensk? Sveitsisk?!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-15, 23:43   #67
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.892
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spøkelsesmarengs - hvordan få dem fine?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Fransk marengs? Italiensk? Sveitsisk?!



http://hobbykokken.no/2010/08/04/mar...-sa-vanskelig/

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no