Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Mary Poppins på Folketeatret - håp om flere ekstraforestillinger etter jul?

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-15, 10:05   #1
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.031
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mary Poppins på Folketeatret - håp om flere ekstraforestillinger etter jul?

Noen som vet? De har alt begynt å si at forestillingene i slutten av november er ekstra, men det har da ikke gått så lenge?

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-15, 11:01   #2
Varta
Bookhouse girl
 
Varta sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 483
Varta er populærVarta er populærVarta er populær
Standard

Sv: Mary Poppins på Folketeatret - håp om flere ekstraforestillinger etter jul?

Jeg har ikke noe fornuftig å bidra med, men jeg så forestillingen på lørdag, og den var helt herlig. Masse gøy både for store og små. Veldig proft ensemble, dyktige sangere, flott koreografi (spesielt nummeret med feierne), flotte sett og belysning. Noen ganger synes jeg diksjonen kan bli dårlig i sangnumre, men her var det ikke noe problem. Vi var storfornøyd.

Varta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-15, 21:22   #3
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.446
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mary Poppins på Folketeatret - håp om flere ekstraforestillinger etter jul?

Mann og datter var der også på lørdag, og da oppdaget jeg at det fortsatt var ledige billetter til flere forestillinger den helga. Basert på det, er det vel ikke sikkert det blir elstraforestillinger etter jul.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-15, 21:56   #4
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.031
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mary Poppins på Folketeatret - håp om flere ekstraforestillinger etter jul?

Jeg vil bare tipse om at det nå er lagt ut ekstraforestillinger fram til 20. desember (som visstnok blir siste). Jeg fikk kapret noen gode plasser på en dag som vi kan få med moren min, blir bursdagsgave til henne. Lillesøster har ønsket så sterkt å få se det etter at flere venninner har vært der, så hun blir helt overlykkelig over å få gi bort denne gaven .

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no