Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Hjelp! Finalen i Hele Storbritannia baker ble ikke tatt opp!

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-11-15, 12:48   #21
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.712
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp! Finalen i Hele Storbritannia baker ble ikke tatt opp!

Jeg syntes det ofte er sånn i mat/bake programmer av den som gjør det best i finalen istedet for å se på helheten i serien. Tror det er en gang i masterchef Sør- Afrika som vant og som hadde vært god hele sesongen.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-15, 12:58   #22
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.015
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjelp! Finalen i Hele Storbritannia baker ble ikke tatt opp!

Jeg abonnerer på bladet "BBC Good Food", og i forrige utgave var det intervju med Nancy. Jeg ble veldig overrasket over å lese da at hun kom til å vinne, og må si at ukene som gikk var ikke spesielt overbevisende. Som dere, synes jeg ikke at det skulle være nok at hun vant finalen. Richard var avgjort best - 5 ganger som stjernebaker jo.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-15, 13:02   #23
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.861
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp! Finalen i Hele Storbritannia baker ble ikke tatt opp!

Det var én gang.

Jeg synes forrige vinner av Hele Storbritannia Baker var riktig da.

Og litt på siden, men jeg synes Hele Storbritannia Baker er så mye mer underholdende enn Hele Norge Baker, og jeg synes det gjelder de fleste britiske programmer som vi tar til oss i Norge. F.eks. er Come dine with me mye bedre enn 4 stjerners middag (Og hvorfor i all verden insisterer vi på å bruke såkalte kjendiser i slike programmer i stedet for vanlige mennesker slik britene gjør? Det tilfører på ingen måte noe positivt til programmet, faktisk tvert i mot.).

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-15, 13:03   #24
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.962
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp! Finalen i Hele Storbritannia baker ble ikke tatt opp!

Det er jo ofte sånn at den som er best i finalen vinner, da. For eksempel i idrett.

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-11-15, 13:07   #25
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.015
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjelp! Finalen i Hele Storbritannia baker ble ikke tatt opp!

Helt enig, Myria. Jeg har ingen interesse av å se kjendiser vinne. De har jo det de trenger. Det er mye mer spennende med vanlige mennesker.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-15, 13:12   #26
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.861
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp! Finalen i Hele Storbritannia baker ble ikke tatt opp!

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Det er jo ofte sånn at den som er best i finalen vinner, da. For eksempel i idrett.


Sant nok (skjønt for å komme til finalen i idrett må man jo ha vært best i alle kampene fram til finalen. Her er det nok å bare ikke være dårligst.).
Samtidig har man jo i en slik konkurranse muligheten til å se utviklingen over tid og dyktighet på flere områder. Det er nesten litt meningsløst å legge opp til så mange utfordringer hvis bare den siste teller uansett. Da kunne bare alle møtt opp med én kake og så vurdert vinneren ut fra det.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-15, 13:24   #27
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.003
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp! Finalen i Hele Storbritannia baker ble ikke tatt opp!

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Det var én gang.

Jeg synes forrige vinner av Hele Storbritannia Baker var riktig da.

Og litt på siden, men jeg synes Hele Storbritannia Baker er så mye mer underholdende enn Hele Norge Baker, og jeg synes det gjelder de fleste britiske programmer som vi tar til oss i Norge. F.eks. er Come dine with me mye bedre enn 4 stjerners middag (Og hvorfor i all verden insisterer vi på å bruke såkalte kjendiser i slike programmer i stedet for vanlige mennesker slik britene gjør? Det tilfører på ingen måte noe positivt til programmet, faktisk tvert i mot.).

Enig når det gjelder GBBO, men ikke Come Dine With Me - det synes jeg er et skikkelig utrivelig konsept! Det er helt tydelig at de går inn for å sette sammen folk som sannsynligvis vil komme på kant med hverandre, og jeg synes de programmene bare er preget av krangling og syting. Mye koseligere med 4-stjerners middag. Men klart, man kunne sikkert gjort det like hyggelig med ikke-kjendiser, bare man hadde styrt unna å skape konflikter.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-15, 14:55   #28
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.861
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp! Finalen i Hele Storbritannia baker ble ikke tatt opp!

Jeg synes en del av konfliktene er interessante og underholdende da. Det er for mye kosemose på 4 stjerners middag, sannsynligvis nettopp fordi de er kjendiser og opptatt av hvordan de framstiller seg selv på TV:

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-15, 16:03   #29
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp! Finalen i Hele Storbritannia baker ble ikke tatt opp!

Jeg heiet på Nancy, og ble belønnet. :-D

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-15, 21:08   #30
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.003
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp! Finalen i Hele Storbritannia baker ble ikke tatt opp!

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Jeg synes en del av konfliktene er interessante og underholdende da. Det er for mye kosemose på 4 stjerners middag, sannsynligvis nettopp fordi de er kjendiser og opptatt av hvordan de framstiller seg selv på TV:

Jeg hater alle former for "krangle-TV", så vi har nok veldig forskjellige ønsker.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-15, 15:18   #31
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Finalen i Hele Storbritannia baker ble ikke tatt opp!

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg skal sende inn en klage. Richard er den egentlige vinneren.

Nei nå må du gi deg. I finalen var Nancy den som presterte best. Det er jo ikke tvil om det.

Og serien er sånn at hver runde er uten hukommelse. Man kan godt ryke ut i en av rundene selv om man var Star Baker i den forrige. Så klart at finalen står for seg selv, og Richard greide ikke å prestere.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-15, 15:29   #32
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjelp! Finalen i Hele Storbritannia baker ble ikke tatt opp!

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg hater alle former for "krangle-TV", så vi har nok veldig forskjellige ønsker.

Jeg liker heller ikke krangle-tv noe særlig og liker godt serier som GBBO og symesterskapet.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-15, 17:02   #33
Najade
Tidsklemt
 
Najade sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.318
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelp! Finalen i Hele Storbritannia baker ble ikke tatt opp!

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Nei nå må du gi deg. I finalen var Nancy den som presterte best. Det er jo ikke tvil om det.

Og serien er sånn at hver runde er uten hukommelse. Man kan godt ryke ut i en av rundene selv om man var Star Baker i den forrige. Så klart at finalen står for seg selv, og Richard greide ikke å prestere.

Helt enig, selv om hun ikke var min favoritt da jeg satte meg ned for å se på finalen.

__________________
Smitt og Smule okt -07, Bitteminsten des -12
"Is this real? Or has this been happening inside my head?"
"Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?"
Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-15, 21:23   #34
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Finalen i Hele Storbritannia baker ble ikke tatt opp!

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Nei nå må du gi deg. I finalen var Nancy den som presterte best. Det er jo ikke tvil om det.

Og serien er sånn at hver runde er uten hukommelse. Man kan godt ryke ut i en av rundene selv om man var Star Baker i den forrige. Så klart at finalen står for seg selv, og Richard greide ikke å prestere.

Hallo, det var en spøk. Finalen aner jeg ingenting om. Jeg har ikke sett den.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no