Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Spisesofa - igjen. Nå: bord og fargevalg på sofa

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-10-17, 21:12   #1
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spisesofa - igjen. Nå: bord og fargevalg på sofa

Jeg har planer om å bestille denne spisesofaen

Jeg vurderer å bestille mørk blå, men er usikker. Lyse vegger. Jeg tenker å gå for sort bord (og sorte bein)

Men:bord. Sofaen er 2 m. Jeg vurderer et bord som er 155/205 med eller uten klaff. Ser for meg at i dagliglivet vil det være praktisk at bordet er litt kortere enn sofaen i forhold til å lett å komme til i sofaen.

Kan noen synse med meg?

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-17, 21:17   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spisesofa - igjen. Nå: bord og fargevalg på sofa

Vår spisesofa er 2 m og nøyaktig like langt som bordet. Det fungerer helt fint, men jeg husker at jeg lurte på det samme som deg da vi kjøpte den.

Jeg er ikke så god på farger, men er du sikker på mørk blå sofa til sort bord?

Vi har gråbrun sofa til bord i eik. Så det er ikke sammenlignbart.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-17, 21:30   #3
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spisesofa - igjen. Nå: bord og fargevalg på sofa

Nei, jeg er usikker selv. Sofaen vår er mørk grå, selv om stua er ganske stor, så er jeg usikker på om jeg bør gå for samme fargenyanse eller blå. (Kan velge mer freske farger og, men det er jeg for pysete til)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-17, 21:44   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spisesofa - igjen. Nå: bord og fargevalg på sofa

Jeg angrer litt på at vi ikke gikk for knallgrønn sofa. Nå har jeg kompensert med stoler i knallturkis og knallilla.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-17, 22:35   #5
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spisesofa - igjen. Nå: bord og fargevalg på sofa

Det har værtfint med gul sofa hos oss, men mannen har lagt ned veto. Han liker ikke gult.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-17, 00:05   #6
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spisesofa - igjen. Nå: bord og fargevalg på sofa

Jeg har omtrent like lang spisesofa og bord. Det funker helt greit. Ville ikke ofret lengde på bordet for å gjøre det lettere å komme til - men hadde jeg hatt et bord som kunne justeres i lengde lett, hadde jeg kanskje hatt det litt kortere enn sofaen til daglig.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-17, 21:52   #7
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spisesofa - igjen. Nå: bord og fargevalg på sofa

Nå fant jeg ut at jeg kan kjøpe den i velour. (Eller velourlook i alle fall) er det forenelig med spising, mon tro?

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no