Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Absolutt Citron? Krisehjelp ...

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-08-08, 23:49   #1
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.774
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Absolutt Citron? Krisehjelp ...

Her må det svares fort! Er Absolutt citron brukenes til å ha i min morellelikør? Vi hadde selvfølgelig kun en halvflaske med vanlig absolutt, og 2 helflasker med Absolutt citron. Nå er det sikkert sitronsmak av dem, sant?? Er det bedre å bruke Finlandia?
Jeg kan virkelig ikke dette..... Bær og sukker er alt blandet....


__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 00:03   #2
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Absolutt Citron?? Krisehjelp...

Jeg lagde likør av solbær i Absolutt vanlje i fjor. Den ble HIMMELSK! Vaniljesmaken kunne kjennes, så jeg vet ikke hvordan sitron og morell går sammen jeg? Kanskje det blir godt!

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 00:04   #3
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Absolutt Citron?? Krisehjelp...

Tror jeg hadde gått for Finlandia jeg.

  Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 00:17   #4
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.774
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Absolutt Citron?? Krisehjelp...

jeg gikk for finlandia.... Nå står 4 store norgesglass ferdig fylte. Så spørst det... noen som aner om de skal snues hver dag? For hvor lenge? Og evnt om de må stå mørkt? Lager likør for første gang,....

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 00:21   #5
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.835
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Absolutt Citron?? Krisehjelp...

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

jeg gikk for finlandia.... Nå står 4 store norgesglass ferdig fylte. Så spørst det... noen som aner om de skal snues hver dag? For hvor lenge? Og evnt om de må stå mørkt? Lager likør for første gang,....


Jeg har lagd plommelikør et år.

Jeg snudde glassene hver dag.
Jeg ristet på de og satte de motsatt av hva de sto dagen før.
Trenger ikke stå mørkt, men de bør stå til oppmot jul.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 00:23   #6
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Absolutt Citron? Krisehjelp ...

Snus daglig, sil av og server til jul.

  Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 00:28   #7
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.774
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Absolutt Citron? Krisehjelp ...

takker!!!

Jeg gleder meg alt

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 00:29   #8
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.835
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Absolutt Citron? Krisehjelp ...

Lurer på om jeg skal ribbe naboen sitt tre og si at skjærene har spist alle kirsebærene :lurer:

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 00:38   #9
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Absolutt Citron? Krisehjelp ...

Noen venner i Romania har alltid en stor mørk glasskolbe med kirsebærlikør stående på verandaen. De bruker alltid 80 prosent sprit på kirsebærene og den står lenge..i hvert fall bortimot et år før de tapper av den.
Jeg smakte en gang på første tapping og det var i juni.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no