Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Kritisk tenkning, Google, memes og sosiale medier

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-03-16, 10:51   #1
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kritisk tenkning, Google, memes og sosiale medier

Jeg vet ikke om jeg bare har for mange fb-venner som mangler kritisk sans og deler alt mulig rart. Senest i går måtte jeg påpeke for ei at man faktisk ikke blir blind av å stå ved en grill med kontaktlinser på seg.

Syns denne var veldig god


(Kilde: youtube.com)


Jeg syns bare det er så utrolig rart at folk ikke stusser litt og velger å Google ting før de deler. Det er jo det første jeg gjør når jeg kommer over slikt.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-16, 11:01   #2
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.907
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kritisk tenkning, Google, memes og sosiale medier

Jeg har et par Facebookvenner som deler oppsiktsvekkende ukritisk. Felles for dem er at de er over 50 og kun har gått på Livets Skole. Kildekritikk var nok ikke et fag der.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-16, 11:43   #3
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kritisk tenkning, Google, memes og sosiale medier

Kildekritikk er dessverre ikke pensum på livets skole.

Jeg har en gammel klassevenninne som er helt ram på å dele ting hun ikke burde. Jeg pleier noen ganger å skrive i kommentarfeltet hennes når det er helt ekstremt dumme ting eller når hun driver å markedsfører sånn inkasjokolade som kur for alt fra ADHD til kreft.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West

Sist redigert av Pøblis : 28-03-16 kl 11:53.
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-16, 11:50   #4
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.907
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kritisk tenkning, Google, memes og sosiale medier

Ei heller for de som har tatt høyere utdanning, og gått på Livets Harde Skole.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-16, 12:44   #5
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.476
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kritisk tenkning, Google, memes og sosiale medier

Jeg har blitt forbauset over ei på 85+ som delte en del møl fra ytterste mørkeblå fløy, all den tid hun var lokalpolitiker for Arbeiderpartiet tidligere og i tillegg har hun utenlandske svigerbarn med annen hudfarge enn oss, så jeg skjønte ikke hvorfor hun delte tildels rasistisk stoff. Tror noen har snakket med henne, for det er en stund siden jeg har sett slikt fra henne nå.

Det er mange yngre som ikke har kildekritisk sans overhodet. Tror ikke det er aldersavhengig.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-16, 12:47   #6
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kritisk tenkning, Google, memes og sosiale medier

Jeg tror heller ikke det er aldersavhengig. Den som deler desidert mest skit på FB av mine venner er en 28 år gammel datter av en venn. Hun legger ut alt fra "man gir og gir men hva får man igjen...? statuser - hvor hun gjerne svarer "jeg vil ikke snakke om det, det blir for privat" når noen spør i kommentarfeltet hva som er i veien - til sånne "sylvi listhaug for president"-greier.

Både moren min på 76 (den eldste på vennelisten min) og pøbelprinsessen på 13 1/2 (den yngste på listen min) er gode til å velge både hva de deler og hva de skriver. Selv om mamma gjerne skriver "hilsen (navn)" i kommentarfeltet, det er jo strengt tatt ikke nødvendig.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-16, 14:20   #7
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kritisk tenkning, Google, memes og sosiale medier

Jeg så den kontaktlinsegreia på veggen til en nabo på 60 + i går. Men enig i at det neppe er bare alder som betyr noe for hva man deler.

Jeg har bedrevet "stalking" av en fyr med åpen profil som dukket opp på feeden til en bekjent, og man kan bli mørkeredd av alt det enkelte skriver og deler. Og ikke minst hvor mange som deler ukritisk videre. Underholdende, men skremmende.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-16, 17:03   #8
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kritisk tenkning, Google, memes og sosiale medier

Det virker som om dere tenker at deling er det samme som enighet?

__________________
Vær mer opptatt av hva du får gjort enn hva du ikke får gjort!
ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-16, 17:12   #9
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kritisk tenkning, Google, memes og sosiale medier

Jeg synes overraskende mange med utdannelse ukritisk deler Tjomlid og forskning.no uten å kunne forsvare det om spørsmål kommer.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-16, 19:13   #10
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kritisk tenkning, Google, memes og sosiale medier

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Jeg synes overraskende mange med utdannelse ukritisk deler Tjomlid og forskning.no uten å kunne forsvare det om spørsmål kommer.

På forskning.no er det jo alltid linket til de vitenskapelige kildene. Tjomlid vet jeg ikke.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-16, 19:25   #11
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.476
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kritisk tenkning, Google, memes og sosiale medier

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Det virker som om dere tenker at deling er det samme som enighet?

Ja? Jeg deler ikke ting jeg er imot på facebook'en min ihvertfall. I så fall måtte det være med en kommentar fra meg om hvorfor jeg syns andre skal lese dette.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-16, 19:26   #12
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.907
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kritisk tenkning, Google, memes og sosiale medier

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Ja? Jeg deler ikke ting jeg er imot på facebook'en min ihvertfall. I så fall måtte det være med en kommentar fra meg om hvorfor jeg syns andre skal lese dette.

Om jeg er uenig i noe jeg deler, så oppgir jeg dette tydelig. Når folk deler uten videre kommentar, så antar jeg de er enige i/støtter det de deler.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-16, 19:42   #13
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kritisk tenkning, Google, memes og sosiale medier

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Det virker som om dere tenker at deling er det samme som enighet?

Så lenge det ikke er spesifisert at man syns det er tull eller er uenig, så tenker jeg at de er enige i det de deler.

Jeg skal innrømme at jeg betrakter enkelte kilder som noenlunde sikre, selv om det så klart kan skje at de også tar feil. Så det er ikke alle kilder jeg føler at jeg må sjekke alle kilder de oppgir. Jeg forventer at seriøse journalister bedriver kildekritikk selv. Men jeg sjekker dersom jeg ikke kjenner til siden og den fremstår som useriøs.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-16, 20:49   #14
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kritisk tenkning, Google, memes og sosiale medier

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Ja? Jeg deler ikke ting jeg er imot på facebook'en min ihvertfall. I så fall måtte det være med en kommentar fra meg om hvorfor jeg syns andre skal lese dette.

@zinatara @niobe

Det er interessant at det tolkes slik.
Jeg ser på lenker som en oppfordring til å lese, slik at artikkelen/temaet kan diskuteres. Ikke rart at det blir merkelige resultater av lenkedelinger hvis folk tror en er enig i alt en deler, at folk sletter en som venn og slikt.

__________________
Vær mer opptatt av hva du får gjort enn hva du ikke får gjort!
ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-16, 21:04   #15
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.476
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kritisk tenkning, Google, memes og sosiale medier

Vet du, jeg tror i mange tilfeller at de ikke har lest artikkelen de deler engang. Det kan man se hvis noen begynner å kommentere eller kritisere hos dem. De er ikke interessert i diskusjon, kun meningsfeller, basert på overskrifter på halvbrune saker.

De som er interessert i å diskutere, skriver en slags innledning eller invitasjon til diskusjon.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-16, 21:09   #16
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.003
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kritisk tenkning, Google, memes og sosiale medier

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

@zinatara @niobe

Det er interessant at det tolkes slik.
Jeg ser på lenker som en oppfordring til å lese, slik at artikkelen/temaet kan diskuteres. Ikke rart at det blir merkelige resultater av lenkedelinger hvis folk tror en er enig i alt en deler, at folk sletter en som venn og slikt.

Dette har aldri falt meg inn engang. Jeg tar det som en selvfølge at folk deler ting fordi de er enige, så lenge de ikke spesifikt sier noe annet. Og all erfaring tilsier at det er nettopp det som skjer på vennelista mi, i hvert fall.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-16, 21:12   #17
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kritisk tenkning, Google, memes og sosiale medier

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

@zinatara @niobe

Det er interessant at det tolkes slik.
Jeg ser på lenker som en oppfordring til å lese, slik at artikkelen/temaet kan diskuteres. Ikke rart at det blir merkelige resultater av lenkedelinger hvis folk tror en er enig i alt en deler, at folk sletter en som venn og slikt.

Legger du ut en lenke uten noe egen tekst til?

Jeg ville definitivt ikke ha oppfatter det som en invitasjon til diskusjon, i så fall.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-16, 21:16   #18
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kritisk tenkning, Google, memes og sosiale medier

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.


De som er interessert i å diskutere, skriver en slags innledning eller invitasjon til diskusjon.

- det kan godt stemme!

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Legger du ut en lenke uten noe egen tekst til?

Jeg ville definitivt ikke ha oppfatter det som en invitasjon til diskusjon, i så fall.

Du ville ikke oppfattet det som invitt til debatt dersom jeg skrev eller ikke skrev en innledning til lenken?

__________________
Vær mer opptatt av hva du får gjort enn hva du ikke får gjort!
ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-16, 21:19   #19
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kritisk tenkning, Google, memes og sosiale medier

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

- det kan godt stemme!


Du ville ikke oppfattet det som invitt til debatt dersom jeg skrev eller ikke skrev en innledning til lenken?

Dersom du ikke skrev noe som helst, bare la ut en lenke.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-16, 21:25   #20
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kritisk tenkning, Google, memes og sosiale medier

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Dersom du ikke skrev noe som helst, bare la ut en lenke.

Ok!

__________________
Vær mer opptatt av hva du får gjort enn hva du ikke får gjort!
ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no