Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Det gamle kronespillet er kommet i digital versjon!

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-06-08, 16:25   #1
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det gamle kronespillet er kommet i digital versjon!

Det gamle kronespillet er kommet i digital versjon!



Etter fire gangers spill er gevinsten 53 kr. Jeg synes det er dumt at vi ikke får bruke gevinsten videre men må begynne på nytt igjen, men ellers, så er det jo kjempegøy! :enkel å glede:

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 16:34   #2
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det gamle kronespillet er kommet i digital versjon!

Hm, men kan man jukse med å trykke inn glasset foran 7kr-hullet?

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 16:35   #3
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.391
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det gamle kronespillet er kommet i digital versjon!

41 kr første spillet og 55 kr på neste spill.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 16:46   #4
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det gamle kronespillet er kommet i digital versjon!

Jeg fikk igjen 48kr på de 40 jeg spilte for! Result!

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 17:46   #5
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det gamle kronespillet er kommet i digital versjon!

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Hm, men kan man jukse med å trykke inn glasset foran 7kr-hullet?

Nei, og ikke kan man riste i spillet heller.

Jeg oppdaget forresten at på menyen kunne vi velge 10 kr, og da får man spille for 10 kr pluss det vi vinner.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 17:53   #6
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Det gamle kronespillet er kommet i digital versjon!

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Nei, og ikke kan man riste i spillet heller.

Jeg oppdaget plutselig at jeg satt og vippet på laptop'en, for å "hjelpe" kronestykket ned i sjuer'n.

  Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 18:24   #7
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det gamle kronespillet er kommet i digital versjon!

Utrolig morsomt med retro spill

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 19:13   #8
Nebbia
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Det gamle kronespillet er kommet i digital versjon!



Jeg trodde først at jeg var kongen på haugen. Jeg hadde passert 140 kroner, og humret litt over de som ikke kom lenger enn til 40 kroner. Problemet var bare at jeg var i treningsmodus. Jeg hadde spilt for 20 kroner mer enn gevinsten da jeg gav meg, så dette spillet er roten til alt ondt.

GISKE, DETTE MÅ DU FORBY!

  Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 19:16   #9
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Det gamle kronespillet er kommet i digital versjon!

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.



Jeg trodde først at jeg var kongen på haugen. Jeg hadde passert 140 kroner, og humret litt over de som ikke kom lenger enn til 40 kroner. Problemet var bare at jeg var i treningsmodus. Jeg hadde spilt for 20 kroner mer enn gevinsten da jeg gav meg, så dette spillet er roten til alt ondt.

GISKE, DETTE MÅ DU FORBY!

  Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 19:54   #10
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det gamle kronespillet er kommet i digital versjon!

Jeg får det ikke til å virke. Hvordan spiller man det?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 20:08   #11
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Det gamle kronespillet er kommet i digital versjon!

Du bruker venstre piltast.

  Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 20:20   #12
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det gamle kronespillet er kommet i digital versjon!

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

Du bruker venstre piltast.

Aha. Mange takk.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no