Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

Sjokoladekake uten egg og gluten

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-10-12, 16:28   #1
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.779
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sjokoladekake uten egg og gluten

Jeg vil lage en langpannekake som barnehagen kan ha liggende i fryseren til eventuelle kake-dager. (Lillesøster har bare eggeallergi, men siden det er en gutt på avdelingen med glutenallergi tenkte jeg at jeg kunne lage en kake de begge kan spise.)

Noen som har oppskrift?

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 17:18   #2
Amic@
Tobarnsmor :)
 
Amic@ sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
Innlegg: 806
Amic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populær
Standard

Sv: Sjokoladekake uten egg og gluten

Hvis du allerede har en kakeoppskrift uten egg så er det bare å bruke denne og bytte ut hvetemelet med Toro fin kakemiks for eksempel. Syns glutenfrie kaker blir helt som vanlige kaker, så det burde gå bra.

Jeg har dessverre ingen oppskrift, men den nesquick kaken, er ikke den laget med kefir og uten egg? Søk på detsoteliv.no og etter Nesquick så finner du den

__________________
Amic@, M('06) A('10)
Amic@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no