Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Konfirmasjonsantrekk gutter og mødre

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-12, 11:58   #21
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmasjonsantrekk gutter og mødre

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Konfirmanten skal forresten gå i enten farens eller onkelens avlagte konfirmasjonsdress.

Åh, så kult!

Sånn nesten apropos det, jeg forsøkte å få min russejente til å bruke min gamle russedress (fra '92) i stedet for å kjøpe nye klær (tenk så kult! Og tenk på alle pengene du sparer! ). Det ville hun ikke gitt, bare så på meg som om jeg hadde ramlet ned fra månen.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 16:12   #22
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Konfirmasjonsantrekk gutter og mødre

Den kjolen jeg tenkte på er mer strandkjole enn 17. mai. Jeg kjøpte en jeg. Grå, rett over kneet med blonder ytterst på hele kjolen.

Man kan ha tette sorte strømper i mai? Når skoene er sort, semsket skinn?

  Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 22:21   #23
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmasjonsantrekk gutter og mødre

Jeg synes svarte, tette strømper hørtes litt kjedelig ut.

Kunne du vært litt artigere i strømpevalget, kanskje ikke like "gøy på håret" som disse, men noe annet enn svart.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 22:33   #24
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Konfirmasjonsantrekk gutter og mødre

Annet enn svart?

Altså strømper kommer i svart. Fra tyve denier og oppover.

Jeg er jo spenstig som en unghoppe - kjolen er jo ikke svart!

  Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 22:55   #25
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmasjonsantrekk gutter og mødre

Nettopp! Du er spenstig som ei unghoppe og kan derfor bruke strømper i annet enn svart, tett. Blå eller lilla finnes også i høy denier, 40 denier blir vel tett nok til at det blir farge på sakene.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 22:58   #26
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmasjonsantrekk gutter og mødre

Åh dere skulle sett min far altså! I tettsittende lilla slengbuksedress

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-12, 18:54   #27
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Konfirmasjonsantrekk gutter og mødre

Jeg har en del grå strømper, ganske tette, det er fint til grå kjole og svarte sko hvis man treffer med grånyansen. Ikke så gøy som lilla strømper, men mer vårlig enn svarte strømper.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-12, 19:07   #28
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Konfirmasjonsantrekk gutter og mødre

Jeg skal ha på en av mine Mette Møller slå-om kjoler (kjøpte den grønne fra vårens kolleksjon). Gutten vil ha grå dress. Den blir handlet inn hos Dressmann rett før den store dagen - han vokser som kål for tiden - og så har han en haug skjorter som han aldri bruker.

Nå skal vi kun ha et lite selskap, med bare oss fire go mine foreldre fra Nederland.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-12, 21:22   #29
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Konfirmasjonsantrekk gutter og mødre

Jeg har faktisk lilla strømper. Grå også. Jeg skal prøve dem til kjolen jeg.

Denne gutten - kan han ha dr. Martens sko til dressen sin? Han var ikke noen stor fan av tradisjonelle dressko.

  Svar med sitat
Gammel 17-03-12, 21:37   #30
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmasjonsantrekk gutter og mødre

Jeg syns han kan det. Min vil sikkert helst ha joggesko, men der har jeg tenk å sette grensen.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-12, 21:38   #31
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Konfirmasjonsantrekk gutter og mødre

Joggesko blir nei. Men jeg er truandes til å si ja til skatesko i sort. Jeg gikk jo kun i armyboots.

  Svar med sitat
Gammel 17-03-12, 21:51   #32
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmasjonsantrekk gutter og mødre

Høvdingens pensko er Dr. Martens. Men jeg anbefaler å gå dem inn skikkelig først, ellers får han en smertefull konfirmasjon.

Det hender for øvrig at han går i svarte skatesko til dress. Svarte Adidas superstars også.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-12, 21:53   #33
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Konfirmasjonsantrekk gutter og mødre

Gå inn Dr. Martens ja. Der kom det noen minner fra fordums tider.

Vi får ta oss en mannfolkprat om sko, tror jeg.

  Svar med sitat
Gammel 17-03-12, 22:07   #34
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.713
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmasjonsantrekk gutter og mødre

Nye skatesko til dress=ja. Doc Martens, nja, kanskje?

Antrekk til mor: bunad. Alle damer/jenter/smågutter i familien har bunad.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-12, 22:16   #35
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmasjonsantrekk gutter og mødre

Dr. Martens er mye mer enn boots da, de har helt vanlige pensko også.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-12, 22:19   #36
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Konfirmasjonsantrekk gutter og mødre

Det er penskoene det er snakk om, ja. Ikke røde boots.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no