Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Produktanbefaling: Baby foot

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-06-12, 11:41   #181
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.588
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Syns ikke det fungerte så veldig her heller. Bena mine koste seg i posene sine forrige onsdag og bena mine er ikke så veldig mye bedre nå nei.

Men det har jo ikke gått 14 dager ennå. Det var først helt de siste dagene jeg så en faktisk forbedring.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-12, 11:46   #182
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.019
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Men det har jo ikke gått 14 dager ennå. Det var først helt de siste dagene jeg så en faktisk forbedring.

Ahhh, var det 14 dager ja. Men da skal jeg smøre meg med mer tålmodighet. Hukommelsen min mente det var en uke.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-12, 12:15   #183
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Jeg har ikke gjort noe som helst med føttene mine etter at prosessen var over, og de er helt flotte her altså. Jeg vurderer å smøre de med noe en vakker dag, men har ikke peiling på fotkremer som egner seg. Noen som kan anbefale noe?

L´Occitane. Verdens beste fotkrem.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-12, 12:24   #184
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.715
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Er det ikke vondt å gå hvis det ikke er noe hard hud under beina? Jeg vurderer å prøve dette, men det var den amminga da... får se hva som er oppi der om det er noe jeg tør eller ikke.

Det er ikke vondt å gå vanlig, men f.eks på en steinete strandmerker man veldig godt at huden er veldig tynn under bena den første perioden.

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-12, 13:26   #185
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.409
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Jeg har ikke gjort noe som helst med føttene mine etter at prosessen var over, og de er helt flotte her altså. Jeg vurderer å smøre de med noe en vakker dag, men har ikke peiling på fotkremer som egner seg. Noen som kan anbefale noe?

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

L´Occitane. Verdens beste fotkrem.

Det var akkurat denne jeg hadde tenkt til å anbefale også! Fantastisk fotkrem.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-12, 14:32   #186
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Jeg fikk en sånn pakke i 40 årsgave av en venninne og har bare latt den bli liggendes. Men den skal jaggu testes.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-12, 14:35   #187
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.588
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Er det ikke vondt å gå hvis det ikke er noe hard hud under beina? Jeg vurderer å prøve dette, men det var den amminga da... får se hva som er oppi der om det er noe jeg tør eller ikke.

Jeg hadde veldig vondt noen dager, føltes som jeg gikk og tråkket på Lego-klosser hele tiden. Men jeg er også veldig øm i huden ellers, så jeg tror ikke det er like ille for de de fleste andre som for meg.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-12, 08:37   #188
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Aldri mer. Flasser tonnevis av den tynne huden opp-på føttene...ingenting under!! Ubehagelig rett og slett!

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-12, 09:37   #189
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.980
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Opprinnelig lagt inn av ItsOnlyMe, her.

Aldri mer. Flasser tonnevis av den tynne huden opp-på føttene...ingenting under!! Ubehagelig rett og slett!

Sånn var det her også et par dager, før det harde under løsnet etter et skikkelig langt fotbad.
Jeg har enda ikke fått kjøpt krem til føttene, men de er sannelig finere enn de har vært på mange år allikevel. Dette skal jammen bli en vane.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-12, 00:03   #190
Sure Eplet
tradisjonell figur
 
Sure Eplet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 65
Sure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Nå sittes det med sokker på. Og selv om jeg kunne tenkt meg at det ikke var helt enkelt å tusle rundt på, så var det liksom noe med lydene ...

__________________
Litt rouge på eplekinn utstråler ungdommelighet som ingenting annet.
Sure Eplet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-12, 00:16   #191
Heddamor
Bør lage seg en tittel selv
 
Heddamor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 1.384
Heddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populær
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Syns i grunnen ikke det funket spesielt bra. Flasset litt under hælen, men ikke andre steder på foten hvor det godt kunne forsvunnet hud. En time hos hudpleier er mye bedre (men det blir sjelden noe av, for det er sjelden ledige timer når man trenger det).

__________________
2006 2008
Heddamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-12, 13:26   #192
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Jeg må oppdatere:

Hadde jeg latt føttene være i fred, tror jeg ikke det hadde skjedd mye. Jeg hadde et langt fotbad, etter ca 10 min tok jeg opp en fot og gikk løs og skrubbet, raspet, dro av løse filler, til og med en skalpell fra Panduro hobby ble tatt frem fra glemselen.

Dette gjorde jeg etter en uke eller noe sånt. Vannet ble fylt av grå skinnrester, og gulvet rundt med hud. Jeg satte foren ned i fotbadet etter å ha fått av det meste, gikk løs på den andre foten, og gjentok dette minst 3 ganger.

Jeg er ganske fornøyd. Av en eller annen grunn har jeg mye tykkere lag med træler under den ene foten. Den andre ble nesten perfekt.Jeg vil ikke gjenta dette før til høsten, fordi huden oppå foten ble så tynn. Jeg fikk sår etter sandaler og ballerinasko som jeg aldri har hatt problem med før.

Jeg savner en krukke med tyktflytende gele som en kan smøre på problemområdene, og tynnere plastposer til bena. Slik at en kan behandle bare hælene og la huden på oversiden av foten få fred.

For andre som vil prøve Baby Foot og som ser de har skikkelige træler, så anbefaler jeg at de tar et fotbad først, slik at trælene er myket opp og geleen får jobbe lettere.

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-12, 22:23   #193
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.825
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Kan det være mulig å dekke til foten på oversiden på et eller annet vis mens man har på sokken? Kanskje jeg skal bruke plastertape og feste noe plast til oversiden av foten?

Tipset om fotbad før behandlingen er notert.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-12, 22:45   #194
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.860
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Anbefales ikke å reise til syden før huden er erstattet. Mannen ble solid brent på oversiden. Men jeg syns produktet har fungert utmerket. Har gått mye barbeint i skia etter behandlingen, noe jeg tror hadde litt å si. Huden min er nå helt fin under.

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-12, 23:18   #195
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Jeg begynte å flasse etter 3 dager, mannen etter 5 dager. Flasset ingenting på oversiden av foten, men ble veldig bra på undersiden.

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-12, 00:27   #196
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.045
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Jeg testet å ha på hele natten, nå 14 dager etter har jeg myke ben.
Selv den harde huden på helen ble helt borte.
Men det gikk over en uke før jeg startet og flasse og siste ret forsvant i dusjen tidligere i kveld.
Så jeg kan anbefale produktet.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-12, 07:29   #197
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.980
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Jeg har endelig kjøpt meg fotkrem, fant ikke den L´Occitane på senteret her, men kjøpte babyfoot sin. Og hvis jeg hadde husket hvor jeg la den hadde jeg jo visst om den funka også.

Men det hadde ikke skjedd stort hos meg om jeg ikke hadde skrubbet og pillet og fikset etter fotbad, jeg skal be mannen ta skikkelig fotbad før han setter seg til med sokkene, for jeg tror det er litt lurt ja.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-12, 10:01   #198
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.490
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Opprinnelig lagt inn av Beata, her.

Har gått mye barbeint i skia etter behandlingen, noe jeg tror hadde litt å si.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-12, 11:19   #199
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Jeg skal se etter denne neste gang jeg går forbi en Sunkost butikk. Virker som om det er krem på boks eller tube, siden den er merket "50 ml". Da kan jeg ha det bare på den trælete hælen.

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-12, 13:07   #200
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.860
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Jaja, skoa da. DYAC!

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no