Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Kan hunden hete Lillebror?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Se resultatene: Kan hunden hete Lillebror?
Selvsagt! For et supert navn! 73 66,97%
Øh, nei. Finn kort navn med S. Hvis ikke er du dårlig hundeeier. 32 29,36%
Duh! Det er best å ikke gi noe navn. 4 3,67%
Deltakere: 109. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-08-15, 21:42   #121
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.875
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan hunden hete Lillebror?

Jeg kjenner noen som har kalt kjæledyret sitt for Larsen. Selv om jeg ikke ville valgt det selv synes jeg det er kult og annerledes.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-15, 21:48   #122
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan hunden hete Lillebror?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Men ville du kaldt undulaten din for "mamma"? Eller katten din for "kusina" eller "lillesøster"? Neppe.

Si ikke det, jeg får julekort fra min onkel Hjalmar hver eneste år. Signert med nettop God Jul ønsker onkel Hjalmar.

Hjalmar er en papillon. :sliten:

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-15, 22:15   #123
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.339
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan hunden hete Lillebror?

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Jeg kjenner noen som har kalt kjæledyret sitt for Larsen. Selv om jeg ikke ville valgt det selv synes jeg det er kult og annerledes.

Faren min hadde en katt som het det, i sin ungdom. Min katt har også bare etternavn, etter kjent norsk forfatter. (Alle dyra våre har navn etter forfattere eller litterære karakterer, med unntak av bikkja vi hadde i min barndom, som var oppkalt etter valpeformidleren i raseklubben, tror jeg det var.)

Nå kom jeg på det eneste navnet jeg har vurdert som bikkjenavn som ikke også er gangbart på folk: Kjeksen. Nesten som Stratos, bare ... tørrere.

(Nå har jeg selvsagt den der MC Hammer-sangen på hjernen. Takk for den.)

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-15, 22:49   #124
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kan hunden hete Lillebror?

Jensen heter en valp fra området her vi bor.
Nydelig tass! (Navnet skjemmer ingen )

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-15, 00:22   #125
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.845
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan hunden hete Lillebror?

Kjeksen er bra! Min amerikanske venninne har en liten Biscuit i hus. Han er en skjønning som holder norske besøkende med selskap når de drikker kaffe på sengen.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-15, 00:34   #126
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.983
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan hunden hete Lillebror?

Precious, my Precious!

Det må sa låte bra midt i skogen.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-15, 08:37   #127
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan hunden hete Lillebror?

Jeg kjente engang en katt som het Bakunin. Etter en russisk anarkist. Et glimrende navn!

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-15, 10:22   #128
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan hunden hete Lillebror?

Da er Junior hentet fram og satt på blokka igjen.
Stratos er strøket, og Lillebror henger fortsatt med, men enklere å gi slipp på det navnet når Junior kom på lista igjen.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-15, 10:32   #129
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan hunden hete Lillebror?

Er jippi foreslått? Det er jo et veldig fint navn.

Eller et navn som indikerer en stor hund. (berhard etc)

(jeg sier jo at den eneste hunden som kan hete Fidoog gjøre det kult er jo en grand Danois)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-15, 10:38   #130
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.692
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan hunden hete Lillebror?

Junior?

"Du, hvor er gubben din da? Nei, han er på soverommet og leker med Junior."

Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-15, 10:50   #131
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan hunden hete Lillebror?

Folk som vil tenke koffert kan klare det med alle navn, så det skal vi takle.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-15, 10:54   #132
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan hunden hete Lillebror?

Nei, Junior får ikke ligge under dyna. Han må ligge på gulvet. *fotsid task*

Dette kan utarte seg....Dere kan jo bare kalle han kølla, seff....

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-15, 10:57   #133
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan hunden hete Lillebror?

Jeg syns det er festligere at dere forbinder mannens utstyr med Junior. Her tenker vi mer Kjempen og slikt.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-15, 12:06   #134
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan hunden hete Lillebror?

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Nei, Junior får ikke ligge under dyna. Han må ligge på gulvet. *fotsid task*

Dette kan utarte seg....Dere kan jo bare kalle han kølla, seff....

Heller det enn "Lillebror slikket meg i øret."

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-15, 13:23   #135
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.983
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan hunden hete Lillebror?

Han må jo hete Vargtass!

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-15, 13:52   #136
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan hunden hete Lillebror?

Har Eagle-eye (Cherry) blitt foreslått?

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-15, 14:07   #137
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kan hunden hete Lillebror?

Den kjente hundeviskeren Cæsar Millan(?) har en hund som heter Junior og en som heter Daddy.
Kan han, så kan alle!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-15, 14:38   #138
Timmi
Aktiv
 
Timmi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 187
Timmi er litt kul
Standard

Sv: Kan hunden hete Lillebror?

Rufus

__________________
Timmi

02 og 06
Timmi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-15, 14:58   #139
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan hunden hete Lillebror?

Brutus

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-15, 15:37   #140
Varta
Bookhouse girl
 
Varta sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 483
Varta er populærVarta er populærVarta er populær
Standard

Sv: Kan hunden hete Lillebror?

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Jensen heter en valp fra området her vi bor.
Nydelig tass! (Navnet skjemmer ingen )

Mormors katt het også Jensen. Den var oppkalt etter naboen. Gråpus med personlighet!

Varta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no