Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Stadig flere nettshopper i bedugget tilstand

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-11, 20:40   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stadig flere nettshopper i bedugget tilstand

Aftenposten melder at "stadig flere netthandler i alkoholpåvirket tilstand".

Fra saken:
En kvinne sier til den amerikanske avisen at hun knapt kan huske å ha kjøpt telefondekselet som plutselig dukket opp i postkassa fra nettbutikken Amazon

Såvidt jeg har fått med meg er det vel flere her inne som har shoppet i rødvinståka Men hva tror dere, har dere gått på blemma å kjøpe noe dere ikke ville kjøpt ellers?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 20:42   #2
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Stadig flere nettshopper i bedugget tilstand

Jeg tro til og kjøpte på nett før jul etter et par glass vin.

Hva jeg kjøpte? Rødvin såklart.

  Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 20:42   #3
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Stadig flere nettshopper i bedugget tilstand

Jeg vet ikke om jeg kunne kjøpt noe jeg ikke ellers ville kjøpt, men jeg hadde kanskje kjøpt mer? "Hmm... Jeg trenger en utstikker til den kaken jeg skal lage. La oss bestille ti ekstra!" :skål:

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 20:43   #4
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stadig flere nettshopper i bedugget tilstand

oooh! Salg hos Brandos!!!
(neida, jeg har klart å holde meg, tror jeg )

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 20:43   #5
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stadig flere nettshopper i bedugget tilstand

Jeg kan ikke engang skylde på fylla, ebay i seg selv fungerer minneutslettende på meg til tider.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 20:43   #6
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stadig flere nettshopper i bedugget tilstand

Jeg er så flink til å shoppe i upåvirket tilstand, så jeg trenger ikke å drikke meg til mot først

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 20:48   #7
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Stadig flere nettshopper i bedugget tilstand

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

oooh! Salg hos Brandos!!!
(neida, jeg har klart å holde meg, tror jeg )

Ah, når du nevner det ja. Det var salg på brandos rett før jul. Jeg kjøpte boots. Når har jeg noensinne kunnet ha støvler uten glidelås i siden, liksom? Aldri. Ergo fikk jeg en edrushopping til skomakeren etterpå. Det er de dyreste salgstøvlettene jeg har.

(Men ja - ooooh - de er så fine! )

  Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 20:55   #8
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.803
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stadig flere nettshopper i bedugget tilstand

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg kan ikke engang skylde på fylla, ebay i seg selv fungerer minneutslettende på meg til tider.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 21:31   #9
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Stadig flere nettshopper i bedugget tilstand

Njaaaijo. Det har vel hendt. Men jeg tror sperrene for å handle dyrere ting blir lavere etter ett par glass.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 21:33   #10
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stadig flere nettshopper i bedugget tilstand

eBay er jo sin egen lille spillegalskaprus helt uten alkohol.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 22:57   #11
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Stadig flere nettshopper i bedugget tilstand

Er vel ikkje akkurat nettshopping, men har vakna til medlemskap på ei datingsida.

Siden eg har kleptomane tendenser når eg får promille, er eg lykkeleg over at eg ikkje kjem på mogelegheten med nettshopping på toppen av det. Har dratt heim nok rare ting uten bruk av ebay.

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 23:31   #12
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stadig flere nettshopper i bedugget tilstand

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Jeg er så flink til å shoppe i upåvirket tilstand, så jeg trenger ikke å drikke meg til mot først

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 23:37   #13
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stadig flere nettshopper i bedugget tilstand

Opprinnelig lagt inn av Puslingen, her.

Har dratt heim nok rare ting uten bruk av ebay.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 23:49   #14
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Stadig flere nettshopper i bedugget tilstand

Hmm... Nettshopping kunne vært en artig drikkelek. En shot hver gang noen trykker "til handlekurven".

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-11, 00:18   #15
Olivia81
Aktiv
 
Olivia81 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 150
Olivia81 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Stadig flere nettshopper i bedugget tilstand

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Jeg er så flink til å shoppe i upåvirket tilstand, så jeg trenger ikke å drikke meg til mot først

Samme her

Olivia81 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-11, 00:22   #16
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Stadig flere nettshopper i bedugget tilstand

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Jeg er så flink til å shoppe i upåvirket tilstand, så jeg trenger ikke å drikke meg til mot først

Signerer

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-11, 00:23   #17
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Stadig flere nettshopper i bedugget tilstand

Når man våkner og finner en tom tre liter ved siden av pc´n og Amex´en klistra til tastaturet er det bare å vente i spenning å se hva som kommer.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-11, 00:28   #18
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stadig flere nettshopper i bedugget tilstand

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Hmm... Nettshopping kunne vært en artig drikkelek. En shot hver gang noen trykker "til handlekurven".

Evt. få "lov" til å shoppe noe hver gang man drikker en shot!

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-11, 00:48   #19
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stadig flere nettshopper i bedugget tilstand

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Når man våkner og finner en tom tre liter ved siden av pc´n og Amex´en klistra til tastaturet er det bare å vente i spenning å se hva som kommer.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-11, 00:49   #20
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stadig flere nettshopper i bedugget tilstand

Jeg klarer fint å nettshoppe alt for mye uten å bedugge meg jeg.
Tror jeg må gjemme kortene hvis jeg finner ut at jeg noen sinne skal drikke igjen.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no