Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvilket politiske parti vet du minst om?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-08-07, 11:57   #1
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilket politiske parti vet du minst om?

I disse valgtider, hvilket politiske parti har du lite kunnskap om? Og hvorfor? På grunn av dårlig markedsføring fra partiets side, eller fordi du ikke er interessert?

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 12:00   #2
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket politiske parti vet du minst om?

Jeg føler at jeg vet lite om Sp. Jeg tenker "i mot EU", "bønder", og "homofordommer" - men sånn utenom det er det stusselig. Jeg tror dette har med en blanding av at de nå er et lite parti, at de synes lite i media og at jeg ikke har den store interessen for politikken deres. Har liksom aldri fått helt fatt i grunnholdningene deres sånn generelt.

Venstre jeg også visst lite om, men det har tatt seg litt opp i det siste. Og det har kanskje partiet også?

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 12:38   #3
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.456
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilket politiske parti vet du minst om?

Jeg vet også lite om SP. Har de samme assosiasjonene til dette partiet som Irma.

daffy er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 12:40   #4
Alioli
Fullverdig medlem
 
Alioli sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Toten-området
Innlegg: 86
Alioli er litt kul
Standard

Sv: Hvilket politiske parti vet du minst om?

Det svaret vil bli alle.. for jeg bryr meg egentlig ikke så veldig mye om politikk, selv om jeg sikkert burde ha brydd meg noe.. men jeg regner med at det gjelder de partiene som er i nærheten av meg? For jeg kjenner veldig lite til Kystpartiet f.eks., men de er ikke særlig representative her på Toten...

Jeg ville nok sagt RV tenker jeg

__________________
Hurra for meg!!
Alioli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 12:44   #5
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket politiske parti vet du minst om?

Kystpartiet vet jeg fint lite om. Jeg er fordomsfull, og putter de i en Frp-lignende katogori.

AKP føler jeg også at jeg vet lite om. Nå eksisterer vel ikke AKP som et parti lenger - de er vel en del av Rødt etter sammenslåingen med RV. Spørsmålet er om RV tjener på sammenslåingen? AKP anses vel av ganske på som rimelig ytterliggående?

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 14:18   #6
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket politiske parti vet du minst om?

Pensjonistpartiet

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 14:21   #7
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket politiske parti vet du minst om?

Jeg tror jeg vet omtrent like mye om dem alle. Det vil si at jeg har oversikt over de store linjene, men er ganske dårlig på detaljer. Jeg vet ganske mye om verdisyn og samfunnssyn hos de forskjellige partiene, og det er det som er avgjørende for hvem jeg stemmer på.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 14:23   #8
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.675
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket politiske parti vet du minst om?

Jeg vet egentlig ganske lite om de fleste små partiene med unntak av "de grønne" (lederen her har vært naboen min i mange år)

Kystpartiet og pensjonistpartiet vet jeg naturligvis ingenting om, og egentlig vet jeg ganske lite om SP også.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 15:00   #9
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.643
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilket politiske parti vet du minst om?

Jeg må faktisk si Frp, av de vanligste, "store" partiene.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 15:41   #10
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilket politiske parti vet du minst om?

Senterpartiet. Det er mye min egen skyld, for det har slett ikke fristet meg så veldig å sette meg inn i program og hva de står for. Er nok endel fordommer der fra min side.

* Venstemedlem *

Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 16:49   #11
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.314
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket politiske parti vet du minst om?

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Jeg vet også lite om SP. Har de samme assosiasjonene til dette partiet som Irma.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 19:01   #12
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.675
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket politiske parti vet du minst om?

Opprinnelig lagt inn av SiwH, her.

Tror det finnes et parti som heter Demokratene eller noe, de vet jeg fint lite om. Og jeg er ganske lykkelig forde om.

Forøvrig er det bare demokratene som har kommet med flygeblad iposten enn så lenge.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 19:05   #13
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.919
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket politiske parti vet du minst om?

Ikke hos meg, nei.

Strå er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 19:21   #14
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.500
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket politiske parti vet du minst om?

Vet lite om demokratene, kystpartiet og Rv.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no