Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvilken tid på døgnet er din favoritt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-06, 01:48   #21
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.647
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Senkvelden. Litt som at senhøsten er min favorittårstid.

Elsker sol og varme, men senhøsten setter igang slike følelser i meg, som jeg ikke kan forklare!! Kan du tenke deg noe bedre å gå i skogen mens det drypper fra trærene, det lukter fuktig jord, og fargene spraker mot deg?

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 10:27   #22
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken tid på døgnet er din favoritt?

Jeg er et morgenmenneske, og har alltid vært det. Det er ingenting bedre enn å se på at solen står opp og at det blir lyst ute. Blide og glade barn som kroer seg i armkroken ens mens man spiser frokost sammen og snakker om hva man skal gjøre den dagen.

Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 10:37   #23
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.647
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken tid på døgnet er din favoritt?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jeg er et morgenmenneske, og har alltid vært det. Det er ingenting bedre enn å se på at solen står opp og at det blir lyst ute. Blide og glade barn som kroer seg i armkroken ens mens man spiser frokost sammen og snakker om hva man skal gjøre den dagen.

Jeg liker også å se solen gå opp om morgenen...for så å gå og legge seg..

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no