Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Barns treninger i helgene

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-01-13, 23:05   #21
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barns treninger i helgene

Jeg tenker også man må regne med det etterhvert, men jeg synes det er for tidlig når de er 5-6-7 år.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 23:12   #22
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.164
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Barns treninger i helgene

Vi har håndballkamper så og si hver helg. Om sommeren er det fotballtrening i helgene. Så kan det hende det blir noen skirenn etterhvert.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 23:14   #23
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Barns treninger i helgene

Her er det trening hver lørdag fra 8 -10. Vi bytter på med andre foreldre med kjøring nå om vinteren, ellers i året sykler han.
Når det først må være trening i helgen er jeg glad det er så tidlig, så påvirker det fint lite av familiens aktiviteter ellers. Forøvrig er jeg langt mer oppgitt av alle bursdagene hver bidige helg, stort sett midt på dagen eller ettermiddagen.
Det er ekstremt sjeldent vi får gjort noe sammen som familie, det er trening lørdag for eldstemann, ofte et svømmestevne i tillegg og/eller håndballkamp lørdag eller søndag.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 23:17   #24
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barns treninger i helgene

Foreløpig utgår helgetrening med høye kneløft for begge mine. Og for mannen (treneren)

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 23:19   #25
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Barns treninger i helgene

Håndball og fotball og vips så ender man med 4-5 treninger i uka. Jupp. Og så kommer turneringer og seriekamper på toppen. Denne helgen var det håndballturnering halvannen times kjøretur unna. Jeg sto opp klokken 06:00 i dag. Og vi var hjemme klokken 17:30. Om to uker er det fotballturnering - heldigvis i nærmiljøet denne gangen. Og så 3 uker etter der - ny håndballturnering. Familiære helgeaktiviteter må man nok gjøre seg ferdig med før ungene begynner på skolen. Og jeg har bare ett barn. Jeg tør ikke tenke tanken på hvordan logistikken hadde sett ut med 2-3 barn.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 23:24   #26
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.164
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Barns treninger i helgene

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Håndball og fotball og vips så ender man med 4-5 treninger i uka. Jupp. Og så kommer turneringer og seriekamper på toppen. Denne helgen var det håndballturnering halvannen times kjøretur unna. Jeg sto opp klokken 06:00 i dag. Og vi var hjemme klokken 17:30. Om to uker er det fotballturnering - heldigvis i nærmiljøet denne gangen. Og så 3 uker etter der - ny håndballturnering. Familiære helgeaktiviteter må man nok gjøre seg ferdig med før ungene begynner på skolen. Og jeg har bare ett barn. Jeg tør ikke tenke tanken på hvordan logistikken hadde sett ut med 2-3 barn.

Den er relativt heftig.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 23:25   #27
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Barns treninger i helgene

Hehe, prøv med 4, med en på elitenivå



Fasit:
Mandag :4 treninger, første 5.30 ! Tirsdag: 2 treninger, onsdag: 2 treninger, torsdag:3 treninger, første 5.30, siste ferdig 20.45,fredag: 1 trening, lørdag :1 trening. Helg ellers: stevne/cup/kamp.
Sove får vi gjøre når vi blir gamle !

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.

Sist redigert av Susse : 27-01-13 kl 23:36.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 23:59   #28
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Barns treninger i helgene

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Hehe, prøv med 4, med en på elitenivå



Fasit:
Mandag :4 treninger, første 5.30 ! Tirsdag: 2 treninger, onsdag: 2 treninger, torsdag:3 treninger, første 5.30, siste ferdig 20.45,fredag: 1 trening, lørdag :1 trening. Helg ellers: stevne/cup/kamp.
Sove får vi gjøre når vi blir gamle !

HOLY!!!!

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-13, 00:06   #29
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barns treninger i helgene

Og så synes folk det er mye pes med barn i korps?!

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-13, 00:14   #30
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Barns treninger i helgene

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Og så synes folk det er mye pes med barn i korps?!

Jeg spilte i korps i 9 år i mine hine hårde, og en ting er i alle fall sikkert: Jeg har i voksen alder fått en oppvåkning for hva mine foreldre faktisk gjorde, forsaket og hvor utrolig mye de stilte opp for at jeg skulle på gnåle på den kornetten i alle år. Respekt!!

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-13, 00:20   #31
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barns treninger i helgene

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Jeg spilte i korps i 9 år i mine hine hårde, og en ting er i alle fall sikkert: Jeg har i voksen alder fått en oppvåkning for hva mine foreldre faktisk gjorde, forsaket og hvor utrolig mye de stilte opp for at jeg skulle på gnåle på den kornetten i alle år. Respekt!!

Vi har to loppemarkedet i året - da går hele helgen, også må barnet fraktes til to øvelser i uken. Men når jeg hører om folk som har treninger og kamper hver helg, er jeg glad for at fløyten vant over fotballen altså.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-13, 07:40   #32
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.391
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barns treninger i helgene

Problemet i Oslo er at det ikke finnes nok idrettshaller og gymsaler tilgjengelig, så skal man trene må man finne seg i noe ugunstige tidspunkt av og til.

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Jeg er mest forundret over at museumsbesøk er en vanlig helgeaktivitet. Er det sånn det er å bo i storby, altså?

Hvorfor er det rart å gå på museum? Jeg skjønner at man ikke gjør det om man ikke har det i nærheten, men at man skal bli forundret skjønner jeg ikke.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-13, 07:50   #33
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barns treninger i helgene

Vi bor ikke i storby, men det er ikke så sjelden vi besøker ett eller annet museum i egen by eller nabobyer i helgene. Jeg er veldig glad for å ikke ha faste treninger i helger. Helgene ønsker jeg skal være mest mulig fri til å gjøre hva vi vil.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-13, 07:55   #34
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barns treninger i helgene

Jeg skal aldri mer si at jeg bor i en norsk storby, men ja, museumsbesøk forekommer i helgene. Det er ofte den beste aktiviteten hvis man tar det elendige været i betraktning.

Min eldste har frivillig trening på søndager. De trener i 15-16-tiden, er litt usikker, for hun har aldri vært der. Det hender hun har tid, men hun trener også to ukedager, og vi synes det holder for henne. Hun tåler ikke for mye stress (autisme). Aktiviteten er svømming.

Minsten går på fotball og korps. Foreløpig ikke noe på søndag. Jeg må også si at foreløpig tar fotball mer tid enn korps for oss foreldre.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-13, 07:56   #35
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.790
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barns treninger i helgene

Vi har foreløpig helgene fri for trening, og det er jeg glad for. Det ser ut til at vi skal slippe unna noen år til også, for Storebror blir nok bare gående på fotball et par år til, håndball har vi ikke, dans er i ukedagene, speider er i ukedager(og helgeturer etter hvert - men uten foreldre), ski er på ukedager med noen renn i helgene etter hvert tenker jeg. Lillebror er fanatisk opptatt av fotball, så da får vi vel vår skjerv om noen år tenker jeg.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-13, 07:57   #36
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barns treninger i helgene

Jeg vet om flere som har trening for småbarna i helgene, men vi slipper heldigvis det. Jeg tror faktisk ikke Vesla hadde villet fortsette med treningen om den var lagt i helgen. Hun er glad i fritid. Wonder why?

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-13, 08:11   #37
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.926
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barns treninger i helgene

Trening midt på dagen i helgen. Da hadde jeg blitt sur.

Lillesøster har fått treningstid på fredag ettermiddag og det er mange nok barn som ikke møter da, fordi familiene har helgeplaner.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-13, 08:21   #38
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.977
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barns treninger i helgene

Treningene i helgen er ikke "obligatorisk", men siden mannen min er trener for laget så blir den mer obligatorisk for ham enn for mange av de andre. De er to trenere for laget som fungerer veldig godt sammen, så de kan sikkert dele litt på, men det blir en god del helger som bindes opp, ja.

Klubben er egentlig veldig stolte av dette tilbudet. Det er ikke mange 5-åringer som får trene på kunstgress om vinteren i Oslo. Og kunstgress er visst MYE bedre for fotballfølelsen enn den harde parketten som er i gymsalene rundt omkring. Jeg kan ikke helt se at det utgjør den store forskjellen for sånne småttiser, men jeg kan jo ikke spille fotball heller.

Vi er faktisk ganske mye på museumsbesøk i helgene. Det er en veldig ålreit familieaktivitet når det er dårlig vær.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-13, 08:32   #39
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barns treninger i helgene

Problemet i Oslo og omegn er vel mangel på treningstid grunnet plassmangel i flere områder. Vet at broren min, som også er fotballtrener, forteller om en vill kamp om de beste tidene når dette skal fordeles. Og ikke skjelden får de eldste barna sene treningstider, på kanten av forsvarlig. Eller så blir det helgene. Det er rett og slett ikke plass nok å ta av. Det bygges jo veldig lite nye treningsplasser også, så dette bedrer seg nok ikke med det første.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-13, 08:35   #40
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.003
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Barns treninger i helgene

Eldste har av og til treninger i helga ja. Det er ikke bare bare å få istid i ukedagene visst. Men dette varierer fra måned til måned. Fast onsdagstreninger og så er trening 2 variabel. Av og til også 3 treninger. Hadde ikke fotball og hockey hatt samme treningsdag så hadde han vært med på fotball også på vinterstid.
Om to uker er det turnering igjen, tredje denne sesongen. Men nå er det på hjemmebane.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no