Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Barns treninger i helgene

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-01-13, 08:48   #141
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barns treninger i helgene

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Ellers tenker jeg når jeg leser denne tråden og hvor mye det forventes av små barn at jeg kunne ønske norsk skole kunne ha samme ambisjonsnivå som det idretten ser ut til å ha.

Ikke sant. Her i byen er det mange som nok skulle ønske skoledagen var kortere og leksemengden mindre slik at barna kunne trene mer. Og da snakker vi om 1.-4.-klassinger.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-13, 18:15   #142
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.381
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Barns treninger i helgene

Å, VilVite i Porsgrunn? Det høres artig ut. Klarer ikke å se for meg hvor de bygger, da?

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-13, 20:33   #143
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.233
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Barns treninger i helgene

Våre barn liker å dra på museum. Tilogmed kunstmuseum syns de er gøy, selv om vitensentre og tekniske museum ofte fenger med sine barne aktiviteter, slik at vi gjør de tingene oftere. Vi drar på museum kanskje en gang i måneden i snitt, og begynte med det da de var babyer.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-02-13, 16:15   #144
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.769
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barns treninger i helgene

Da barnet hadde treninger i helgene var det rimelig greit å kombinere med ansre ting. Bare enklere å komme seg opp om morran, egentlig. Vi var med på trening hele gjengen, med matpakke og termos, og tok frokosten på tribunen. Etterpå var det mye mer igjen av dagen en om vi hadde tasset rundt hjemme i pysj. Som strengt tatt hadde vært alternativet. Syns helgetrening er mye mindre pes enn midt-i-uka kl. 17.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-13, 16:19   #145
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.769
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barns treninger i helgene

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg ble plutselig inspirert til å finne ut museum vi kan besøke når vi er på den franske og itelienske rivieraen til sommeren. Jeg tror aldri vi har vært på ferie i utlandet uten å besøke minst ett museum.

Skal dere til Nice har de et kjempefint museum for naiv kunst. Veldig fargerikt og forståelig for barn og voksne!! Fin liten museumsshop også. Deilig med en sånn dag i skyggen når det er varmt, i tillegg.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-13, 16:22   #146
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.769
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barns treninger i helgene

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Og så synes folk det er mye pes med barn i korps?!

Som korpsforelder må jeg si det primært er dem som IKKE er korpsforeldre som sier (tror!) det er pes. Jeg syns det er rene ferien med korpsbarn når jeg ser hva idrettsforeldre holder ut. Faktisk.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-13, 16:55   #147
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barns treninger i helgene

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Å, VilVite i Porsgrunn? Det høres artig ut. Klarer ikke å se for meg hvor de bygger, da?

Bak ved renseriet der og bilglassbutikken, rett overfor veien ved Bohus. Langs Ælva (hence Ælvespeilet "grøss"...)

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no