Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kjeder du deg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Skjer det at du kjeder deg?
Det skjer maks noen få ganger per år 52 43,70%
Det skjer noen gang i måneden 13 10,92%
Det skjer noen gang i uken 13 10,92%
Det skjer ca hver dag 12 10,08%
Que? 29 24,37%
Deltakere: 119. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-02-13, 21:03   #21
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.849
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjeder du deg?

Ja det gjør jeg, jeg blir rastløs og kjeder meg om jeg ikke har planer.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-13, 21:15   #22
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.648
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjeder du deg?

Kjede seg?

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-13, 21:18   #23
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.442
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjeder du deg?

Jeg kjeder meg så og si aldri.

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-13, 21:37   #24
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.345
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjeder du deg?

Det eneste jeg kommer på er svært langtekkelige jobbmøter. Heldigvis er de fleste møtene givende. Utenom jobb kjeder jeg meg aldri.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-13, 21:45   #25
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.481
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjeder du deg?

Jeg kjeder meg ekstremt sjeldent. Ikke som barn heller, noe av det jeg opplevde som mest sjokkerende med å havne på FP var at så mange hadde kjedet seg på skolen (nå hadde vi veldig lite bundet tid, det gjorde nok sitt.)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-13, 21:46   #26
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kjeder du deg?

Nei, det skjer ikke.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-13, 22:25   #27
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.854
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjeder du deg?

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

(Altså; kjedelige samtaleemner og folk kan kjede meg, bøker kan kjede meg - men jeg kjeder meg aldri fordi det ikke er noe bedre å ta seg til. Jeg kjeder meg aldri når jeg er alene. Å sitte i sofaen og glane i veggen er ren meditasjon...).

Enig. Og aller helst vil jeg ha en penn og et stykke papir også.

Jeg kjeder meg ganske ofte, hovedsakelig når jeg må gjøre ørkesløse ting. Det hender at jeg kjeder meg på jobb, og så kjeder jeg meg til margen når jeg spiller Ludo med ungene og sånne ting. Det er noe ved det som kryper under huden på meg og nesten blir en slags smerte. Enda verre er det kanskje i skisporet med de minste som går aller saktest.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-13, 22:27   #28
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjeder du deg?

Jeg kjeder meg aldri i eget selskap, men andre kan kjede meg. Så da blir det feil å svare nei. Dere som svarer aldri, må jo mene at alt er moro? Right?

Noen situasjoner hvor jeg kan kjede meg:

- Kjedelige jobbmøter
- Vente, feks i bilkø
- Stå i kø i butikken
- Se på filmer som er kjedelige

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-13, 22:33   #29
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.481
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjeder du deg?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg kjeder meg aldri i eget selskap, men andre kan kjede meg. Så da blir det feil å svare nei. Dere som svarer aldri, må jo mene at alt er moro?

Moro er for meg feil ord. Men jeg kan finne veldig mye interessant.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-13, 22:36   #30
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjeder du deg?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Ekstremt sjelden. Det må i så fall være på møter, noen foreldremøter og på enkelte møter på jobben- noen ting har man bare hørt tusen ganger før...

Jeg skulle til å skrive at jeg aldri kjedet meg, men så kom jeg på møtekjedsomhet. Det er fælt det.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-02-13, 22:39   #31
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.854
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjeder du deg?

Møte- og foredragskjedsomhet er noe av det verste.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-13, 23:28   #32
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv
 
Lizzie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.498
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjeder du deg?

Kjeder meg sjelden. Det nærmeste jeg kommer er fellesmøter på jobben, men etter at jeg tok med strikketøy dit også, så går det helt greit.

__________________
Lizzie
junior, desember 04 og Poden, september 07
Lizzie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-13, 02:09   #33
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kjeder du deg?

Jeg svarte at jeg nesten aldri kjeder meg, men da tolket jeg det dithen at det innebar at jeg kjeder meg "på egenhånd", det vil si i mangel på noe ok å gjøre. Det skjer omtrent aldri, jeg har omtrent alltid noe å finne på som interesserer meg.

Men jeg kjeder meg selvsagt i f.eks. kjedelige, meningsløse møter. Hvor folk prater, og prater, og prater, om alt og ingenting, og ingen ser ut til å interessere seg for å komme frem til noe. Gjesp.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-13, 07:28   #34
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjeder du deg?

Kjeder meg sjelden, og aldri i mitt eige selskap. Bortsett frå når eg er sjuk og ikkje orkar å gjer noko, det er kjedelig det. Ja, og så ein del møter kan vera ekstremt langtekkelige.

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-13, 07:53   #35
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjeder du deg?

Aldri. Når har ein tid til det!? Tid som vart brukt til det før eg gifta meg og fekk barn, blir no brukt til det eg ikkje har tid til ellers, som å strikke og kose meg. Spørsmålet føltes faktisk heilt absurd

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-13, 08:07   #36
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.852
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjeder du deg?

Ikke et sekund etter at jeg fikk barn, gitt. Jeg sitter aldri ned heller , uten å gjøre noe..

Men jeg kjedet meg mye i 20årene før jeg traff mannen. Var nok litt ensom og var mye hjemme der jeg bodde for meg selv.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-13, 23:59   #37
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjeder du deg?

Ja, jeg kan kjede meg, men jeg lar ikke det ta over. Kjenner jeg kjedsomheten komme, så finner jeg på noe, eller jeg snur det hele til å bli en pause hvor jeg nyter det å kjede meg. Altså jeg setter meg ned og bare slapper av.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-13, 02:17   #38
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjeder du deg?

Opprinnelig lagt inn av Perhonen, her.

Jeg kjeder meg innimellom når nåmin musikk/musikergale familie bare snakker om musikk, instrumenter, musikere osv osv osv....

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-13, 07:00   #39
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjeder du deg?

Jeg kjeder meg ikke, men jeg blir veldig rastløs på enkelte jobbmøter. Men det er mer frustrasjon enn kjedsomhet. Jeg kjeder meg aldri av typen "hva skal jeg gjøre nåååå?".

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-13, 07:14   #40
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.750
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjeder du deg?

Nesten aldri. Er jeg forpliktet til å troppe opp på en fest, selskaper eller lignende, kjeder jeg meg til gjengjeld til døde. Som regel, da, unntak finnes. Jeg kan ikke fordra small talk, det gir meg null og niks og jeg svarer oftetst med enstavelsesord. Noe som lett gjør andre mennesker ukomfortable, men som gir meg observasjonsmateriale og dermed noe og gjøre.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no