Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når vinterdressene blir ødelagt i barnehagen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-14, 13:47   #1
mille mari
Fullverdig medlem
 
mille mari sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2014
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 43
mille mari har et hav av muligheter foran seg
Standard

Når vinterdressene blir ødelagt i barnehagen

Jeg har to gutter på 4 og 5 år.
Barnehagen har latt de ake ned en bakke- uten at det er snø.
Her er det steiner og greiner, men det har vært frost, så det var glatt i bakken.
Kjenner jeg er gangske irritert over å finne de flunkende nye vinderdressene-( Didrsikson) til mine gutter på 4 og 5 år, revnet i rompa.
Ungene mine har stort sett arvet tøy, men denne sesongen måtte de ha nye vinterdresser. Jeg kjøpte derfor "best i test" dresser for at de skulle vare litt.
Nå komme ikke dressene til å tåle vinteren en gang, og minsten kan ikke arve dressen av størsten.

Skal jeg bare akseptere at barna ødelegger klærne sine under lek, eller synes dere barnehage har et ansvar?
De har ødelagt regnbukser på denne måte også, men de er ikke så dyre, også har vi en del arvet, så jeg har latt det gå, om dog så frustrerende det også.
Men nå synes jeg det er nok

mille mari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-14, 13:50   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når vinterdressene blir ødelagt i barnehagen..

Jeg syns egentlig ikke barnehagen skal trenge å passe på slikt. De kan jo si i fra til barn som gjør noe de ikke skal, men å være ansvarlig for klær som blir ødelagt tror jeg ikke vi kan forvente, Jeg vil tro at det i mange tilfeller vil resultere i betydelig mindre utetid og frilek for barna.


Men jeg skjønner jo veldig godt at det er frustrerende at dressene er ødelagte før sesongen starter.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-14, 13:50   #3
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når vinterdressene blir ødelagt i barnehagen..

Jeg hadde klaget til produsenten. Barnehagedresser bør tåle mer enn dette. At tøy slites fort i barnehagen er bare sånn det er. Det går jo an å ta en prat med barnehagen om det, men jeg synes ikke barnehagen har noe ansvar egentlig.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-14, 13:50   #4
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.227
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Når vinterdressene blir ødelagt i barnehagen..

Sånn er det med gutter i 4-5 års alderen, jeg hadde forsøkt å få tak i tear-aid eller noe for å få hullet reparert. Det har jeg god erfaring med. Med lillebror kjøpte vi en utebukse i måneden det siste året i barnehagen.

Cubus var billig og mest holdbart fant jeg ut.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-14, 14:05   #5
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.119
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når vinterdressene blir ødelagt i barnehagen

Aking på rimete bakke er innafor vanlig lek - jeg ville forsøkt å klage til produsenten.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-14, 14:07   #6
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.890
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når vinterdressene blir ødelagt i barnehagen

Barnehagen vil bare at barna skal leke og ha det gøy, så er det opp til oss foreldre å sørge for riktig tøy. De siste snøfattige vintrene har vært harde for dressene. Vi endte med HH tykke selebukser kjøpt på salg hos XXL eller Coop Obs. Da ryker ikke hele dresser. Det er også mulig å gå til skredder å få sydd på ekstra lag med cordura i baken.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-14, 14:41   #7
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når vinterdressene blir ødelagt i barnehagen

Nei, jeg synes ikke barnehagen har noe ansvar i denne sammenheng. Barn skal få leke og utfolde seg ute, og så er det opp til oss foreldre å velge klær vi synes egner seg. Barmark-lek, som er omtrent den eneste typen utelek vi har her på vestlandet, sliter fryktelig mye på klærne. Sånn er det bare. Om du ikke synes dyre dresser er verd den bruken, så er det bedre du kjøper noe billigere.

Vi kjøper relativt dyrt yttertøy til våre gutter, og jeg tar det ikke for gitt at yngste kan arve alt av eldste. Mye blir oppbrukt, rett og slett.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-14, 14:47   #8
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når vinterdressene blir ødelagt i barnehagen

Jeg syns aking på frossen bakke er innafor hva barn bør få gjøre, og syns ikke barnehagen har noe ansvar for å stoppe slik lek. Jeg ville heller klaget til produsenten over at dressene ikke tåler vanlige barneaktiviteter.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-14, 14:57   #9
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.035
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når vinterdressene blir ødelagt i barnehagen

Enig med røkla, dette er vanlig lek man må forvente i en barnehage. Jeg er likevel glad barnehagen har "lært" ungene å skli på små lastebiler, det sparer en del klær. Jeg ville dog klaget til produsenten, jeg forventer bedre Best i test-klær.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-14, 15:02   #10
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.333
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når vinterdressene blir ødelagt i barnehagen

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Jeg er likevel glad barnehagen har "lært" ungene å skli på små lastebiler, det sparer en del klær.

Men ikke tenner, kanskje? Beklager, men nå så jeg for meg en haug med hoiende fireåringer i full fart nedover bakkene på lekelastebiler.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-14, 15:05   #11
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.035
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når vinterdressene blir ødelagt i barnehagen

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Men ikke tenner, kanskje? Beklager, men nå så jeg for meg en haug med hoiende fireåringer i full fart nedover bakkene på lekelastebiler.

Ingen tenner har gått enda, men de sitter på slike små lekelastebiler og sklir nedover bakken. Bakken er ikke mer en to meter og de er flinke til å stoppe, vente på tur og bevare tenner. Takk og lov.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-14, 15:20   #12
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når vinterdressene blir ødelagt i barnehagen

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg syns aking på frossen bakke er innafor hva barn bør få gjøre, og syns ikke barnehagen har noe ansvar for å stoppe slik lek. Jeg ville heller klaget til produsenten over at dressene ikke tåler vanlige barneaktiviteter.

Jeg er enig. Når det er sagt ville jeg aldri latt dem bruke nye vinterdresser før det kom snø. Lillesøster bruker dressen fra i fjor i kombinasjon med overtrekksbukse nå.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-14, 15:22   #13
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når vinterdressene blir ødelagt i barnehagen

Jeg syns ikke heller dette er noe barnehagen har ansvar for.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-14, 15:34   #14
mille mari
Fullverdig medlem
 
mille mari sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2014
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 43
mille mari har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Når vinterdressene blir ødelagt i barnehagen

Nå har jeg selv jobbet i barnehage i mange år, og gjør det fortsatt. Og som en "ansvarlig" voksen ser jeg det som mitt ansvar og sørge for at ungene ikke ødelegger tingene sine. Skal de ake, må de buke matte/eller brett, ev "rompestroppebrett" når det ikke er nok snø.
Vi forteller at dressen kan bli ødelagt, og at de da kommer til å bli kald i "stumpen" hvis det blir hull.

Ungene hadde sikkert syntes det har vært kjempegøy å knekke små trær og greiner i skogen også, men det får de ikke gjøre-da de lærer å ta vare på naturen.

Ungene kan da ikke få lov til "alt" bare fordi at det er gøy-sånn satt på spissen altså

Det er vel like så mye denne bruk og kast mentaliteten jeg vil til livs, og at ungene faktisk er i stand til å ta en god del ansvar selv.
Lære seg og ta vare på tingen sine. Vi lever i et overflodsamfunn, og det gjør meg kvalm.

Ønsker ikke at ungene skal slutte å ha det gøy, men at det er en arena og tid for alt.
Kanskje en klage til produsenten er innafor her, men tviler på at den er produsert for skarpe steiner i trå fart.

mille mari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-14, 15:37   #15
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når vinterdressene blir ødelagt i barnehagen

Jeg er enig i at barnehagens ansatte skal veilede ungene i leken, men jeg syns likevel ikke de skal være ansvarlige for klær som går i stykker under lek.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-14, 15:44   #16
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når vinterdressene blir ødelagt i barnehagen

Opprinnelig lagt inn av mille mari, her.

Det er vel like så mye denne bruk og kast mentaliteten jeg vil til livs, og at ungene faktisk er i stand til å ta en god del ansvar selv.
Lære seg og ta vare på tingen sine. Vi lever i et overflodsamfunn, og det gjør meg kvalm.

Dette syns jeg er en helt annen problemstilling enn den du la fram i hovedinnlegget. Jeg er helt enig i at barn skal lære seg verdien av ting, men jeg syns aktivitetene du beskriver er helt vanlige vinteraktiviteter for barn i den alderen du har. Man kan ikke forvente at små barn ikke skal kunne utfolde seg i vanlig lek ute fordi de skal være redd for å ødelegge klærne sine. Enten må du lappe de dressene du har, klage til produsenten eller kle dem i klær som har ekstra padding i baken.

Barfrost-tida er utfordrende i Norge, og den sliter på klærne.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-14, 15:45   #17
mille mari
Fullverdig medlem
 
mille mari sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2014
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 43
mille mari har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Når vinterdressene blir ødelagt i barnehagen

Bare sånn til oppklaring.
Mener ikke at de skal erstatte dressene, men ta ansvar så ting ikke går i stykker "in the first place".

mille mari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-14, 15:47   #18
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når vinterdressene blir ødelagt i barnehagen

Jeg syns også de voksne i barnehagen godt kan være litt obs, og si til barna at det ikke er lurt å ake rett på dressen når det ikke er snø. Men barn på 4-5 år blir ikke fotfulgt minutt for minutt i barnehagen, så det kan lett by seg anledninger til å utfordre dressen uten at noen voksne ser det.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-14, 15:48   #19
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når vinterdressene blir ødelagt i barnehagen

Opprinnelig lagt inn av mille mari, her.

Bare sånn til oppklaring.
Mener ikke at de skal erstatte dressene, men ta ansvar så ting ikke går i stykker "in the first place".

Ja, skjønte at du mente det.

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg syns også de voksne i barnehagen godt kan være litt obs, og si til barna at det ikke er lurt å ake rett på dressen når det ikke er snø. Men barn på 4-5 år blir ikke fotfulgt minutt for minutt i barnehagen, så det kan lett by seg anledninger til å utfordre dressen uten at noen voksne ser det.

Jupp. Og det er utfordrende med barfrost. Det sliter enormt på klærne, nesten uansett hva man gjør ute.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-14, 15:51   #20
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.500
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når vinterdressene blir ødelagt i barnehagen

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg syns også de voksne i barnehagen godt kan være litt obs, og si til barna at det ikke er lurt å ake rett på dressen når det ikke er snø. Men barn på 4-5 år blir ikke fotfulgt minutt for minutt i barnehagen, så det kan lett by seg anledninger til å utfordre dressen uten at noen voksne ser det.


Helt enig. Jeg har jobbet over 20 år i barnehage, og veileder selvsagt ungene, men det er umulig å fotfølge alle ungene til enhver tid.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no