Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor ofte går dere ut?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-08-07, 13:26   #1
anakonda
https://www.giblod.no/
 
anakonda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 670
anakonda er populæranakonda er populæranakonda er populær
Standard

Hvor ofte går dere ut?

Hvor ofte går du ut på byen/fester du,
hvor mye drikker du i gjennomsnitt,
hvor mye penger bruker du,
og når pleier du å gå hjem?

Hva er det å gå ut ofte/sjelden for deg?

anakonda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 13:29   #2
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor ofte går dere ut?

Hvor ofte går du ut på byen/fester du; Maks 1-2 ganger pr år.
Hvor mye drikker du i gjennomsnitt; 2-3 halvlitere og et par drinker.
Hvor mye penger bruker du, Ikke mye. Den største kostnaden blir i forbindelse med taxi hjem.
Og når pleier du å gå hjem? Før det hoper seg opp på taxitråkka (0100-0200).

Hva er det å gå ut ofte/sjelden for deg? Å gå ut hver helg/annenhver helg er ofte, og å gå ut så sjelden som jeg gjør er sjelden.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 13:31   #3
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte går dere ut?

Opprinnelig lagt inn av anakonda, her.

Hvor ofte går du ut på byen/fester du,
hvor mye drikker du i gjennomsnitt,
hvor mye penger bruker du,
og når pleier du å gå hjem?

Hva er det å gå ut ofte/sjelden for deg?

Jeg går på byen 4-5 ganger i året, vi går oftere på privatfester (sikkert 8-10 privatfester, grovt regnet). Jeg drikker så mye som jeg føler for den dagen, noen som kan være alt fra Farris til 2 flasker vin.
Pengebruken varierer alt etter hvor mye jeg drikker og hvor mange steder jeg må betale med inn, men det går fort en 1000-lapp.
Jeg går hjem når jeg er lei eller når bussen går. Sjelden før ett, sjelden etter halv fire.

Ofte er for meg annen hver helg - sjelden er 2 ganger i året.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 14:04   #4
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor ofte går dere ut?

Hvor ofte går du ut på byen/fester du: 2-3 ganger i året
hvor mye drikker du i gjennomsnitt: 4-6 cidere, kanskje noe baileys
hvor mye penger bruker du: Minimalt, passer på å bli påspandert . Aldri brukt mer enn 300 kr ute....
og når pleier du å gå hjem? Tidlig, ca 02....
Hva er det å gå ut ofte/sjelden for deg?Ofte: Mer enn en gang pr md, sjelden: mindre enn en gang pr år

Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 14:20   #5
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte går dere ut?

Hvor ofte går du ut på byen/fester du - ca. 1 gang i mnd. i snitt.
hvor mye drikker du i gjennomsnitt - Kanskje 1 liter vin før jeg går ut og et par drinker ute. Det kommer litt an på, er ikke alltid jeg drikker heller.
hvor mye penger bruker du - vanskelig å si, 4-500 kanskje. Det spørs om det er middag først, konsertbillett eller bare en tur ut etter mat og drikke hjemme.
og når pleier du å gå hjem - 3-4-tiden hvis jeg er i rett stemning og Vesla sover borte. Ellers er det i 2-tiden.

Hva er det å gå ut ofte/sjelden for deg? Det vet jeg ikke.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 14:22   #6
cora
både her og der
 
cora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.834
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor ofte går dere ut?

De siste årene har jeg ikke vært ute på byen, og jeg har knapt drukket alkohol siden yngstejenta ble født. (Hun er fire år.) Foretrekker å ha venner hjemme på middag framfor å gå ut/gå på fest. :kjedelig festbrems:

cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 14:27   #7
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte går dere ut?

Hjelp. Jeg leser denne tråden og oppdager at jeg ikke kan huske sist jeg var på byen.

....... tenke, tenke ......... jeg var jo på ModneMødre-treff i mai i fjor. Er det virkelig sist gang??????

Vi går mye ut og spiser, men det teller jo ikke. Og hvis vi skal på fest så er det stort sett privatfester. Det blir ikke så mange av dem heller, men noen.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 14:28   #8
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor ofte går dere ut?

Hvor ofte går du ut på byen/fester du, 1-3 ganger i året , er kanskje ute på byen en gang i året. Kan dra på et par fester men drikker ikke da og drar tilig hjem. Drikker 1-3 ganger i året
hvor mye drikker du i gjennomsnitt, litt hvitvin og litt rom og cola. Drikker ikke noe ute på byen.
hvor mye penger bruker du, vet ikke
og når pleier du å gå hjem? Mellom 23 og 03

Hva er det å gå ut ofte/sjelden for deg?

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 14:32   #9
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte går dere ut?

Jeg er en festbrems!

Hilsen hun som er ute på byen 3 ganger i året, drikker noen pils og drar hjem.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 14:37   #10
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte går dere ut?

Jeg er praktisk talt aldri ute på byen. Kan ikke huske sist jeg var på "disko". Omtrent én gang i måneden er vi på restaurant, og da kan det gå med alt fra 300 til 1500 kroner per person (det sistnevnte hvis vi har noe å feire og slår til med dyr restaurant). Vi er i vennemiddager kanskje én eller to ganger i måneden. Jeg drikker mindre vin nå enn før (ammer fortsatt), men det kan godt gå med tre-fire glass på en kveld. Det hender det blir et par glass hjemme en helge- eller feriekveld også.

Hvis vi er ute eller i selskap nå, har vi barnevakt hjemme, så da er vi nok tilbake seinest i 1-tida. Tidligere hendte det at vi var hjemme først rundt 4, som regel etter fuktige vennemiddager.

Må for øvrig legge til at verbet "å feste" i party-betydningen ikke finnes i mitt vokabular. Jeg drikker gjerne vin, men det trenger slett ikke være "fest" av den grunn. Skal jeg på fest, sier jeg heller ikke at jeg skal feste. Det er noe rart med det ordet i mine ører.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 14:45   #11
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte går dere ut?

Hvor ofte går du ut på byen/fester du: En gang i året. Maks to ganger. (Aldri ut på byen, bare på privafest)

hvor mye drikker du i gjennomsnitt: En halv flaske vin, kanskje en Martini i tillegg.

hvor mye penger bruker du: 200-300 kroner, kanskje.

og når pleier du å gå hjem? Senest i ett-tiden, helst før.

Hva er det å gå ut ofte/sjelden for deg? Jeg går ut sjelden. En gang i måneden og oftere er ofte.

:kjedel og utpreget A-menneske uten sans for fyll og fest:

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 14:47   #12
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte går dere ut?

Hvor ofte går du ut på byen/fester du? Tippe eg er på tre festar i halvåret omtrent.
Hvor mye drikker du i gjennomsnitt? Tja. Ei flaske vin og nokre drinkar er vel standarden.
Hvor mye penger bruker du? Stort sett ingenting sida eg oftast er på privatfestar.
....og når pleier du å gå hjem? Sjelden før 4-5.

Hva er det å gå ut ofte/sjelden for deg?
Som småbarnsmor syns eg det er ofte å gå ut kvar helg. Om en går ut berre en gong i året syns eg det høres sjeldent ut.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 17:01   #13
Mira
Bør lage seg en tittel selv
 
Mira sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.698
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Sv: Hvor ofte går dere ut?

Hvor ofte går du ut på byen/fester du, 2 ganger i mnd ca. Jeg er ung og singel
hvor mye drikker du i gjennomsnitt, 4-6 øl først, så 1 eller 2 ute på byen.
hvor mye penger bruker du, Bruker ikke så mye. 200 kanskje?
og når pleier du å gå hjem? Husker sjelden når jeg kommer hjem.
Nei da, det varierer. 2-3 tiden somregel.

Hva er det å gå ut ofte/sjelden for deg? Vet om noen som går ut flere ganger i uka. Helt greit om du er singel og ikke har barn, men de med barn som holder på sånn syns jeg burde roe ned litt!

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 23:03   #14
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor ofte går dere ut?

Hvor ofte går du ut på byen/fester du : fest et par ganger i året, går aldri på byen.
hvor mye drikker du i gjennomsnitt : Drikker svært lite alkohol, på fest kan jeg ta en drink eller en baileys, men kan like gjerne kjøre.
hvor mye penger bruker du, : minimalt
og når pleier du å gå hjem? : De gangene vi fester borte sover vi som oftest over, er vi hjemme blir det tidlig morgen før vi gir oss

Hva er det å gå ut ofte/sjelden for deg? Gå ut ofte er å gå ut mer en to ganger i måndten. Skjelden : tja, sånn som meg, altså aldri.

Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 23:42   #15
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte går dere ut?

Opprinnelig lagt inn av anakonda, her.

Hvor ofte går du ut på byen/fester du,
hvor mye drikker du i gjennomsnitt,
hvor mye penger bruker du,
og når pleier du å gå hjem?

Hva er det å gå ut ofte/sjelden for deg?

1. Jeg kan ikke huske sist jeg var ute på byen. Sist jeg var på fest var i begynnelsen av juni. Det var en stor bursdagsfest. Da var vel forrige store fest julebordet vi var på tror jeg. Innimellom har jeg jo delt ei vinflaske eller to med noen venninner, men det er jo ikke akkurat fest da.

2. Jeg kan kanskje drikke så mye som en flaske vin på fest, men ikke mer.

3. Aner ikke.

4. Jeg blir ofte trøtt rundt midnatt og holder sjelden ut noe lenger enn til ved to-tiden.

5. Et par ganger i året, sånn som jeg gjør nå synes jeg er ganske sjeldent, men det er greit for meg.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 23:53   #16
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte går dere ut?

Hvor ofte går du ut på byen/fester du
Tja, vi går ut og spiser med venner, og kanskje på en bar etterpå? Men vanligvis fester vi på privatfester hjemme hos hverandre. Førstnevnte gjør vi kanskje 6-7 ganger i året, sistnevnte 1-3 ganger i måneden.

Hvor mye drikker du i gjennomsnitt
Varierer. Av og til kan jeg velge å kjøre, andre ganger ta den "helt ut". Da går det en vinflaske og vel så det.

hvor mye penger bruker du
Hvis vi først har barnevakt og er ute å spiser med gode venner then money is no object.

og når pleier du å gå hjem
Jeg går aldri frivillig. Mr.Norway sleper meg, screaming and kicking, mye før jeg vil. Vanligvis er jeg hjemme rundt 0200, men på en god dag blir den gjerne både fire og fem...

Hva er det å gå ut ofte/sjelden for deg?
Å ikke gjøre noe "festelig" en gang i mnd er sjelden.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 00:16   #17
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte går dere ut?

Nå er det jo litt unntakstilstand akkurat nå, men ellers er jeg ganske på Ms. Norways linje, tipper jeg.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 01:42   #18
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.101
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte går dere ut?

Hvor ofte? Varierer veldig. Har inntrykk av at sosiale ting hoper seg opp i livet mitt, så det er ofte lange tørkeperioder erstattet av kortere våte drypp. Men jeg er skrekkelig dårlig på fest to dager på rad. : old bag:

Hvor mye jeg drikker er avhengig av dags/nattform (og Zyrtec). Men sånn stå midt i gata med skoene i handa og ikke vite hvor taxiholdeplassen er, det hører russetida til. Og sjøl da var jeg altfor tekkelig.

Hva det koster? Taxi koster alltid mest.

Hjem? 02.00 er det mulig å få taxi. Det avgjør oftest saken, men så hender det at man sklir ut og fryser av seg både det ene og det andre i kø.


Sjelden? Alt er relativt, også her. Eller se punkt 1.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 01:48   #19
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte går dere ut?

Opprinnelig lagt inn av anakonda, her.

Hvor ofte går du ut på byen/fester du,
hvor mye drikker du i gjennomsnitt,
hvor mye penger bruker du,
og når pleier du å gå hjem?

Hva er det å gå ut ofte/sjelden for deg?

Jeg er på byen/på fest en gang i uken i snitt, jeg bruker kanskje mellom 200 og 1000 eller mer alt etter hva slags greie det er, hvor jeg er og om jeg må ha taxi hjem, om det er vorspiel eller ikke, om vi drikker øl eller dyr årgangsvin eller champis, om det er middag eller ikke osv....
jeg går hjem når det er ferdig. Alltid sist, i hvertfall om jeg får bestemme. Tenk om jeg gikk glipp av noe? Men Kjære drar meg av og til hjem før jeg vil...

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 03:16   #20
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Hvor ofte går dere ut?

Som Kate er jeg festbrems, bare enda mer

Er så og si aldri ute, og drikker aldri noengang.
Jeg har vært ute en gang eller to faktisk i år, og vel en gang i fjor, for å spise middag med noen venner.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no