Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor ofte går dere ut?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-08-07, 06:46   #21
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor ofte går dere ut?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg er på byen/på fest en gang i uken i snitt, jeg bruker kanskje mellom 200 og 1000 eller mer alt etter hva slags greie det er, hvor jeg er og om jeg må ha taxi hjem, om det er vorspiel eller ikke, om vi drikker øl eller dyr årgangsvin eller champis, om det er middag eller ikke osv....
jeg går hjem når det er ferdig. Men Kjære drar meg av og til hjem før jeg vil...

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 07:38   #22
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor ofte går dere ut?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg er på byen/på fest en gang i uken i snitt, jeg bruker kanskje mellom 200 og 1000 eller mer alt etter hva slags greie det er, hvor jeg er og om jeg må ha taxi hjem, om det er vorspiel eller ikke, om vi drikker øl eller dyr årgangsvin eller champis, om det er middag eller ikke osv....
jeg går hjem når det er ferdig. Alltid sist, i hvertfall om jeg får bestemme. Tenk om jeg gikk glipp av noe? Men Kjære drar meg av og til hjem før jeg vil...


Er barna dine voksne?

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 07:47   #23
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor ofte går dere ut?

Hvor ofte går du ut på byen/fester du, 3-4 ganger i året ca.
hvor mye drikker du i gjennomsnitt, Alt fra 2-3 glass vin til en flaske eller mer. Som oftest brisen, sjelden full.
hvor mye penger bruker du, Er litt gnien der. Jeg greier ikke bruke massevis av penger på alkohol. Vi har som regel forspill, eller så er vi på firmafester. På byn kjøper jeg som regel ikke mer enn ett par glass.
og når pleier du å gå hjem? Alt fra 23 til 04.

Hva er det å gå ut ofte/sjelden for deg Ofte er hver helg eller annenhver helg for familieforeldre. Sjelden er 1-2 ganger i året.

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 21:11   #24
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte går dere ut?

Hvor ofte går du ut på byen/fester du: Spørsmålet er for dårlig definert til at jeg kan svare på det. Er ofte innom en bar/pub og spiser ute relativt ofte også, men festing? Fem-seks ganger i året enten det er privat eller på byen
Hvor mye drikker du i gjennomsnitt: Når da? På fest eller når jeg bare er ute?
Hvor mye penger bruker du: Mellom 50 og 1000
Og når pleier du å gå hjem? Alt fra 2200 til 0400

Hva er det å gå ut ofte/sjelden for deg? Se på første svar, forstår egentlig ikke spørsmålet.

Ser at spørsmålene er forstått anderledes enn det jeg tenkte først. Og da ble det bare ennå mer forvirrende for meg . Var på byen med ex-kolleger i går fra 1600-2000, både spiste og drakk, men er det å gå ut? For meg er det det. Slik jeg definerer det "å gå ut" ville nesten alle som har svart i denne tråden ha vært ute mye oftere enn det de har svart. Forvirret?

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 21:15   #25
Alioli
Fullverdig medlem
 
Alioli sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Toten-området
Innlegg: 86
Alioli er litt kul
Standard

Sv: Hvor ofte går dere ut?

Hvor ofte går du ut på byen/fester du?
Aldri
Hvor mye drikker du i gjennomsnitt?
Hjemme?? Kanskje en halvliter i uka, maks
Hvor mye penger bruker du?
Meget lite
Og når pleier du å gå hjem?
Hvis jeg mot formodning skulle gå ut, begynner jeg å savne hjemme før det har gått en time, men blir vel sikkert til rundt 12-1 tenker jeg
Hva er det å gå ut ofte/sjelden for deg?
Dønn kjedelig..!! (noen ganger til fruens store bekymrelse, da hun nok har lyst til å gå ut litt mer enn jeg har)

__________________
Hurra for meg!!
Alioli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 21:27   #26
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte går dere ut?

Hvor ofte går du ut på byen/fester du:
Fester vel kanskje i gjennomsnitt 1 x pr. mnd, oftere i sommerhalvåret enn om vinteren. Foretrekker som regel hjemmefester fremfor byturer. En sving nedom den lokale, gørrharry puben er også artig i blant.

Hvor mye drikker du i gjennomsnitt:
Oi, det har jeg aldri fulgt med på. Men jeg blir svært sjelden full, holder meg hovedsakelig til øl og Bailey's & kaffe og da tipper det sjelden over.

Hvor mye penger bruker du:
Det varierer. Jeg bruker det som er nødvendig til drikkevarer, inngangspenger og transport til og fra. Fører ikke regnskap.

Og når pleier du å gå hjem:
Har jeg det moro er jeg sistemann ut døra, evt. i seng. Kjeder jeg meg reiser jeg hjem i 00-01-tida.

Hva er det å gå ut ofte/sjelden for deg?
Ofte er hver eller annenhver helg. Sjelden er et par ganger i året eller mindre.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 21:29   #27
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.315
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte går dere ut?

Opprinnelig lagt inn av anakonda, her.

Hvor ofte går du ut på byen/fester du,
hvor mye drikker du i gjennomsnitt,
hvor mye penger bruker du,
og når pleier du å gå hjem?

Hva er det å gå ut ofte/sjelden for deg?

Hm. Det går i bølger. I det siste, på byen en gang i måneden, kanskje to? Er ikke så mye privatfester, men det hender man kommer sammen og jobber med å senke litt rødvin, ja.

Ute drikker jeg tre, fire øl kanskje? Aldri drinker, og drikker meg aldri ravende. Øh. De siste årene ihvertfall.

Penger, tja, øl og røyk? Ikke så masse.

Jeg har de siste gangene ihvertfall tatt kollektivt hjem, ergo hjemme sånn rundt 01. Sist mannen og jeg hadde barnevakt og gikk ut sammen var på FP-treffet, da var vi ute til 04,05 før vi trakk oss tilbake til hotellrommet.

Å gå ut ofte er... hver uke. Hvis man har barn. Er ikke nødvendigvis galt, men allikevel ofte. Sjelden? Noen ganger i året.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 21:41   #28
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor ofte går dere ut?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Hvor ofte går du ut på byen/fester du - ca. 1 gang i mnd. i snitt.
hvor mye drikker du i gjennomsnitt - Kanskje 1 liter vin før jeg går ut og et par drinker ute. Det kommer litt an på, er ikke alltid jeg drikker heller.
hvor mye penger bruker du - vanskelig å si, 4-500 kanskje. Det spørs om det er middag først, konsertbillett eller bare en tur ut etter mat og drikke hjemme.
og når pleier du å gå hjem - 3-4-tiden hvis jeg er i rett stemning og Vesla sover borte. Ellers er det i 2-tiden.

Hva er det å gå ut ofte/sjelden for deg? Det vet jeg ikke.

Signerer.:lat:

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 22:36   #29
Eria
Fångad av en stormvind
 
Eria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
Innlegg: 1.147
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor ofte går dere ut?

Jeg er ute rundt 1-2 ganger i mnd. Jeg bruker rundt 200-300 kr. når jeg er ute, og drar hjem rundt kl. 02.00. Hva som er ofte eller sjeldent får bli opp til hver enkelt. Vi er heldigvis forskjellige.

__________________
Torden (03), Bris (05) og Lyn (07) + to ekstra (96 og 05)
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
Eria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 23:00   #30
anakonda
https://www.giblod.no/
 
anakonda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 670
anakonda er populæranakonda er populæranakonda er populær
Standard

Sv: Hvor ofte går dere ut?

Opprinnelig lagt inn av SiwH, her.

Hvor ofte går du ut på byen/fester du: Spørsmålet er for dårlig definert til at jeg kan svare på det. Er ofte innom en bar/pub og spiser ute relativt ofte også, men festing? Fem-seks ganger i året enten det er privat eller på byen
Hvor mye drikker du i gjennomsnitt: Når da? På fest eller når jeg bare er ute?
Hvor mye penger bruker du: Mellom 50 og 1000
Og når pleier du å gå hjem? Alt fra 2200 til 0400

Hva er det å gå ut ofte/sjelden for deg? Se på første svar, forstår egentlig ikke spørsmålet.

Ser at spørsmålene er forstått anderledes enn det jeg tenkte først. Og da ble det bare ennå mer forvirrende for meg . Var på byen med ex-kolleger i går fra 1600-2000, både spiste og drakk, men er det å gå ut? For meg er det det. Slik jeg definerer det "å gå ut" ville nesten alle som har svart i denne tråden ha vært ute mye oftere enn det de har svart. Forvirret?

Det er jo å gå ut, det. Det med ex-kollegene, altså. Så om du svarer ut fra det, så er det bra. (Mg+) Noen ville kanskje fortsatt etter klokka 2000 også, og blitt ute til neste morgen.

anakonda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 23:04   #31
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: Hvor ofte går dere ut?

2-6 ganger i året? Liker ikke flatfyll men drikker gjerne hvitvin og en drink. Liker best at ungene sover borte også, så derfor blir det ikke så ofte. Går vi ut bruker vi gjerne en tusen lapp og to.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 23:19   #32
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor ofte går dere ut?

Hvor ofte går du ut på byen/fester du
Jeg er vel toppen to ganger i året på fest.
hvor mye drikker du i gjennomsnitt: Det er lenge mellom jeg drikker, men når jeg gjør det så drikker jeg meg som regel sånn passe snurrete, og det skal ikke så mye til.
hvor mye penger bruker du: Aner ikke ... tenker ikke over det.
og når pleier du å gå hjem? Holder ut til det bitter end. Er en på fest, så er en på fest.

Hva er det å gå ut ofte/sjelden for deg?[/quote]
Vanskelig å si, jeg tror jeg faller på sjelden hvertfall.

__________________
What goes around, comes around.
Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-07, 23:21   #33
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte går dere ut?

Opprinnelig lagt inn av anakonda, her.

Det er jo å gå ut, det. Det med ex-kollegene, altså. Så om du svarer ut fra det, så er det bra. (Mg+) Noen ville kanskje fortsatt etter klokka 2000 også, og blitt ute til neste morgen.

Enig at det ble for tidlig hjem, men av og til skal andre ting også skje. Kan forsikre deg om at vi ikke avslutter kl 2000 når vi er helt ledige

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-07, 23:28   #34
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor ofte går dere ut?

Hvor ofte går du ut på byen/fester du
En til to ganger i året max.
hvor mye drikker du i gjennomsnitt:
Tåler ingenting lenger, så det skal lite til for at jeg skal bli på en snurr
hvor mye penger bruker du: Det betyr ingenting siden jeg går ut så sjelden
og når pleier du å gå hjem? Når jeg vil det selv.
Hva er det å gå ut ofte/sjelden for deg
Jeg synes ofte er en gang i måneden eller mer, og sjelden et par ganger i året.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-07, 23:30   #35
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvor ofte går dere ut?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Hjelp. Jeg leser denne tråden og oppdager at jeg ikke kan huske sist jeg var på byen.

.......

Jeg har aldri vært noe glad i å gå på byen, igrunnen. Syns det er bråkete, og masse tullete oppførsel på ellers oppegående folk

Ofte på byen for meg er hver/annenhver helg, sjelden er en-to ggr i året.

De gangene jeg har vært på byen så har jeg drukket 5-6 glass vin omtrent, tror jeg. Har vel gått hjem rundt to-tiden. Er ingen festbrems men drar ikke i gang heller

  Svar med sitat
Gammel 12-08-07, 12:21   #36
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.609
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte går dere ut?

Opprinnelig lagt inn av anakonda, her.

Hvor ofte går du ut på byen/fester du,
hvor mye drikker du i gjennomsnitt,
hvor mye penger bruker du,
og når pleier du å gå hjem?

Hva er det å gå ut ofte/sjelden for deg?

Jeg var faktisk ute i januar. Da dro jeg og en vennine til Amsterdam. Det var første gang på flere år. Jeg kan kanskje strekke meg til 1-2 ganger i året. Da er festene på jobbet inkludert.

Drikker som regel brus, pepsi max. Svært sjelden jeg drikker alkohol.

Ikke mye, 200-300 kr.

Er alltid blandt de første til å forlate åstedet.

Jeg går ut sjelden og det er 1-2 ganger per år. Ofte er mer enn gang per måned når man har fått barn.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-07, 22:51   #37
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte går dere ut?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Hjelp. Jeg leser denne tråden og oppdager at jeg ikke kan huske sist jeg var på byen.

....... tenke, tenke ......... jeg var jo på ModneMødre-treff i mai i fjor. Er det virkelig sist gang??????

Vi går mye ut og spiser, men det teller jo ikke. Og hvis vi skal på fest så er det stort sett privatfester. Det blir ikke så mange av dem heller, men noen.

Signerer omtrent i sin helhet.

Og er ikke flau av det engang. Jeg går jo ut for å spise med venninner eller med mannen sånn dann og vann, og av og til blir det et par øl etterpå. Men "på byen"? Nei, det er så godt som aldri. Jeg syns rett og slett ikke det er så gøy. Jeg liker best å treffe folk jeg kjenner og liker på et sted der det går an å snakke med dem. :boring:

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-07, 23:02   #38
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor ofte går dere ut?

Veldig sjelden, 2-3 gonger i året kanskje.
Var faktisk ute i går. Hadde heilt barnefri frå midt på dagen i går til svigers kom hit med dei kl fire i ettermiddag. Deilig
Var ute på konsert på kvelden, blei ikkje så altfor seint men sov til kvart over elleve i dag.
Likar godt å gå ut på store ting som skjer her, då er det alltid masse kjentfolk ute og masse liv. Morro .

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-07, 23:09   #39
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.126
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte går dere ut?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg liker best å treffe folk jeg kjenner og liker på et sted der det går an å snakke med dem. :boring:

Det er det eneste jeg gjør når jeg "går ut", så hvis ikke det gjelds, så går jeg aldri ut.

Jeg "går ut" med venninner eller kolleger eller med mannen min og felles venner, og drikker kanskje typisk mellom tre og seks halvlitere, eller jeg sitter hjemme hos venner og drikker en flaske vin eller to. Drar hjem i totiden, kanskje? Bruker sjelden veldig mye penger på å "gå ut", siden jeg nesten alltid bare drikker øl, men spiser vi middag ute blir det naturligvis mer. Hvor ofte dette skjer, fluktuerer litt, men en gang i måneden, sånn i snitt? (Og da regner jeg ikke med "hele familien på billig restaurant med en øl til" eller "en øl etter kino", som begge deler kan finne på å inntreffe sånn en gang i måneden.)

Å gå på "disko" har jeg aldri drevet med, og "å feste" er ikke et ord som hører hjemme i mitt bruksvokabular heller.

Hva som er "ofte" kommer an på hva folk regner som å "gå ut". Hvis man mener å drikke til morgenkvisten og ligge som et slakt hele neste dag, synes jeg det er ofte å gjøre det hver uke. Og hvis man regner alt av kafe-, restaurant- og pubturer, så synes jeg det er sjelden å gjøre det mindre enn én gang i måneden.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-07, 23:18   #40
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte går dere ut?

Hvor ofte går du ut på byen/fester du, Er kanskje ute på byen 3 ganger i året, og 5 ganger på hjemme-fest.
hvor mye drikker du i gjennomsnitt, Fra en pepsi max til 3-4 øl
hvor mye penger bruker du, Fra 200-700 alt etter hvor mye jeg drikker, hvordan jeg kommer meg hjem, om jeg må ha nattmat ...
og når pleier du å gå hjem? Mellom 1 og 3 engang. Har ikke vært på nachspiel på 10-12 år.

Hva er det å gå ut ofte/sjelden for deg? Ofte: Hver/annenhver helg. Sjelden: Som meg.

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no