Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Forbanna møkkavær!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-08-07, 23:55   #1
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Forbanna møkkavær!

Tidligere i kveld buldret det litt bak åsene her, det blinket også et par ganger. Så ble det stille, og jeg tenkte uværet var over nesten før det hadde begynt - som så ofte før denne sommeren.

Men neida. Vi rakk akkurat å krype under dynene før himmelens sluser åpnet seg, det regnet så heftig at det spraket i babycallen. Og så kom tordenværet tilbake, så kjekt. Jeg klarer ikke å sove i hundredesibelsregnvær, blinkende lyn og tordenskrall, så da sitter jeg heller her til det gir seg. Nå har det selvsagt sluttet å regne, men jeg sitter på nåler og med ørene på stilker, venter bare på at det skal blinke og smelle igjen.

Drittvær!

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 00:05   #2
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Forbanna møkkavær!

Uff, eg hatar lyn og torden. Håpar det gir seg snart da.
Heldigvis er det stille her men eg får ikkje sova fordi eg sov til nesten halv tolv i dag....

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 00:15   #3
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Forbanna møkkavær!

Hørtes deilig ut, syns jeg...

  Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 00:45   #4
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forbanna møkkavær!

Jeg pleier å logge meg av og slå av maskinen når det tordner og lyner jeg. Jeghåper det har roet seg hos deg nå.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 00:56   #5
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Forbanna møkkavær!

Uff a meg. Her er det ingen tordenvær. Men det skal komme hundrevis av stjerneskudd så går og venter på det.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 01:06   #6
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Forbanna møkkavær!

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg pleier å logge meg av og slå av maskinen når det tordner og lyner jeg. Jeghåper det har roet seg hos deg nå.


Trenger ikke det når man har en duppedings som beskytter pc vet du

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 08:41   #7
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Forbanna møkkavær!

Håper du fikk sovet litt i natt da.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 09:32   #8
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forbanna møkkavær!

Jeg elsker sånt vær, jeg.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 09:34   #9
Alioli
Fullverdig medlem
 
Alioli sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Toten-området
Innlegg: 86
Alioli er litt kul
Standard

Sv: Forbanna møkkavær!

Jeg rett og slett hater dette forp... eeh... slemme været.. jeg hadde tenkt å male hus i dag (vi begynte i juni og har fremdeles ikke kommet rundt med et strøk).. men neida, det skulle jo selvfølgelig regne i absolutt hele helgen, så da ble det ikke noe maling nå..

:settepåallesmileyersomersintesomfy:

__________________
Hurra for meg!!
Alioli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 09:35   #10
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Forbanna møkkavær!

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg pleier å logge meg av og slå av maskinen når det tordner og lyner jeg. Jeghåper det har roet seg hos deg nå.

Jeg og.

Opprinnelig lagt inn av Michayla, her.

Trenger ikke det når man har en duppedings som beskytter pc vet du

Hva slags duppedings er det?

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 09:41   #11
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forbanna møkkavær!

Hadde akkurat det samme bråkete været som deg i går kveld MokkMokk, og det bråket noe veldig ja

....men jeg syntes igrunnen det er helt ok jeg

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 11:04   #12
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forbanna møkkavær!

Så lenge jeg ikke er alene hjemme, er jeg ikke redd torden og lyn. Men det bråker jo så innmari, særlig det sinnsyke regnværet som var i natt. Heldigvis ga det seg helt plutselig rett etter jeg hadde skrevet innlegget, så det ble da litt nattesøvn likevel.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 11:19   #13
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forbanna møkkavær!

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Så lenge jeg ikke er alene hjemme, er jeg ikke redd torden og lyn. Men det bråker jo så innmari, særlig det sinnsyke regnværet som var i natt. Heldigvis ga det seg helt plutselig rett etter jeg hadde skrevet innlegget, så det ble da litt nattesøvn likevel.

Ja jeg merket at det ga seg veldig plutselig
Hunden vår Max bråker fælt når det er slikt vær

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no