Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Noen som vet om de savner oss på NM nå?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-09-06, 13:15   #21
Virra
Superaktiv
 
Virra sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 481
Virra er litt kulVirra er litt kulVirra er litt kul
Standard

Jeg er egentlig mye mer spent på utviklingen her inne, for det er temmelig mange sterke personligheter samlet på et brett.

Virra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 23:33   #22
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.119
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg er bare såvidt innom barnevognsforumet nå og da. Er blitt helt hekta på å være her og savner overhodet ikke NM! Ser at mange av pausemeldingene til avhopperne skriver feks at "håper å komme tilbake med tid og stunder" og "kanskje ses vi igjen senere" og liknende...

FP er vel ikke bare et blaff, er det vel?

De fleste, hvis ikke alle, pausemeldingene ble skrevet en dag eller to før FP ble opprettet. Og da tenkte i alle fall jeg meg at jeg sannsynligvis ville gå tilbake til NM, muligens med litt lavere aktivitetsnivå. Etter at FP har blitt opprettet, er det for det første ikke noen spesiell sterk grunn for meg til å gå tilbake (ettersom så å si alle jeg pleide å snakke med på NM nå er her), og for det andre har jeg ikke tid til å være aktiv på to fora. Så jeg kommer neppe til å forlate FP for å gå tilbake til NM, i alle fall ikke slik ting ser ut nå.

Om jeg er "savnet" på NM eller ikke har ikke så mye med saken å gjøre for meg. Jeg har aldri vært aktiv på NM for noen andres enn min egen skyld.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 00:01   #23
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

......................................
Om jeg er "savnet" på NM eller ikke har ikke så mye med saken å gjøre for meg. Jeg har aldri vært aktiv på NM for noen andres enn min egen skyld.

Helt enig med Skilpadda, og for meg er det viktigste at det er en hyggelig tone medlemmene i mellom.
Dessuten er det jo en absolutt fordel at man kommer inn på forumet for å lese og delta. Foreløpig er det ikke noe problem her.....

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 00:15   #24
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.420
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Overhodet ikke. Bare lurte på om det ble snakket internt OM vi var borte, og ikke minst HVORFOR.

Det ble startet en tråd inne på "pinlige" med en tittel som var noe sånt som "savner du noen fra NM", hvor spørsmålet er om man savner noen av de som tok pause. Den har utviklet seg til en tråd som ble så ugly (enten det, eller så avslørte den for mye) at den nå er slettet.

Det var veldig delte meninger, noen savnet og noen gjorde det overhode ikke. Men temaet har vært oppe, ja.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 00:30   #25
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det jeg mente i hovedinnlegget var savnet i betydningen "manglende", ikke "lengtende".

Missing, not missed for å ta det på engelsk.

*vil så gjerne kvalifisere til flisespikker*

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 23:38   #26
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.796
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Det er temmelig dødt på NM nå synes jeg. Den totale aktiviteten har kanskje ikke gått ned så mye, men antall interessante diskusjoner er betydelig redusert.


Jeg lurer litt på hva slags forum ledelsen på NM egentlig ønsker seg. Om det kun er kosemose som er tillatt, burde det ikke hete diskusjonsforum. Jeg har også sett mange ganger at de tolererer tåpelige og veldig krasse utsagn fra uopplyste brukere, men om man sier dem imot, da kommer advarsler fra ledelsen.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 10:48   #27
juzzy
Wannabe
 
juzzy sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 126
juzzy har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nussi77, her.

Var på NM tidligere idag og der var det en tråd "om avhopperene er savnet". Det var delte meninger. Og mange som mente at det var en av avhopperne som hadde skrevet tråden

Det er jo typisk NM. Det samme kom opp i mafiatråden, der noen mente det måtte være et medlem av mafiaen som hadde startet tråden.. :stønn: :whatever:

Ellers må jeg si at de fleste av dere nok blir savnet på NM. Kvaliteten på diskusjonene har DEFINITIVT gått ned... Og trådene blir kuppet med usaklig pjatt.. (ingen nevnt.. )

juzzy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 11:13   #28
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har aldri vært på NM men skjønner jo at det ikke ville vært et forum for meg.

Håper dette forumet er kommet for å bli.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 11:16   #29
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

...sett mange ganger at de tolererer tåpelige og veldig krasse utsagn fra uopplyste brukere, men om man sier dem imot, da kommer advarsler fra ledelsen.

Denne var litt på kanten da Bokormen

Ikke vær nedlatende mot andre da......

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 11:53   #30
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Plutselig skjønner jeg hvorfor det var mulig å komme inn på nm i går kveld...hehe.
Jeg er jo på andre forum enn nm og.. (er jo singel og er mer på sjekkeforum...min interesse for tiden...ehm). Derfor ikke sett så mye til noen der i det siste... egentlig. Dette virker jo lovende da. Ble ganske overrasket over at det er så mange kjente navn her.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 11:56   #31
juzzy
Wannabe
 
juzzy sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 126
juzzy har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Plutselig skjønner jeg hvorfor det var mulig å komme inn på nm i går kveld...hehe.

Jeg skjønner også det nå.....

__________________
Prinsessa 2000 Prinsen 2005
juzzy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 13:53   #32
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.796
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Denne var litt på kanten da Bokormen

Ikke vær nedlatende mot andre da......



Jeg sitter så høyt her oppe at jeg tør ikke komme ned. Hvem vet hva slags skumle mennesker som befinner seg der nede

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 13:56   #33
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Du kan skrive et kort selv, surpomp!

Ja, det var et svar til Liven. I tilfelle noen misforsto. :safer:

Hvem er du?

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 14:26   #34
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Nå var jeg stort sett bare inn på Kjøp og Salg samt MM. MM er i allefall helt død. Og ja, jeg er kommet meg inn mellem 20 og 24

Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no