Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Ferie

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-01-07, 00:55   #21
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.752
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ferie

Jeg har termin i juni, så vi har ikke lagt de helt store planene for sommeren. Jeg håper vi får til en tur til Kr.sand for podens skyld, men vi har ikke bestemt noe pr. nå.

Det er uansett alltid deilig å være på hytta.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 01:10   #22
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.551
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ferie

Vi skal til Vesterålen i bryllupet til en god venninne av meg. Deretter blir det stille og rolig på hytta.

I mars skal storesøster og jeg på jentetur til Grand Canaria, en forsmak av sommer håper jeg.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 02:38   #23
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ferie

Mallorca i september. Mauritius i oktober/november. Da er høsten dekket. Mangler feriemål for sommeren. Vi får se på været og hvordan det blir når lillebror kommer. En tur til UK for å shoppe må også legges inn i sommer/høstprogrammet. Er været i Norge fint så holder det kanskje med en UK-tur i sommer.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 15:07   #24
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.361
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: ferie

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Vi skal på camping!


Vi har splitter nytt gedigent telt, og tenkte å pakke telt og tilbehør i bilen og bare kjøre.
Mer avslappende kan det vel ikke bli?

Eh, jo sånn som jeg ser for meg camping med min familie så tror jeg faktisk det. Men du virker jo forøvrig som et svært fornuftig menneske. Å ha penger til hotellrom i bakhånd kan være en redder.

Selv har vi planer om ei uke i delt leid feriehus i Danmark, er ikke sikkert det blir så avslappende det heller. Livet er liksom ikke avslappende lenger...

Ellers blir det vel familieliv med både min og sambo sin familie.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 15:09   #25
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ferie

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg skal anlegge hage.

Åh jeg også vil!!!

Vi skal en tur til svigers sitt hus i Tyrkia i begynnelsen av juni. Og kanskje en tur nordover i fellesferien.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 15:33   #26
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ferie

Skal iallefall IKKE anlegge hage
*hate*

Men noen kan få anlegge hage FOR meg !

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 15:57   #27
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ferie

Mallorca (Alcudia) på oss! Var der i fjor også. Bedre strand for små barn skal en lete lenge etter

Åååååå er klar for sol nå jeg. Nå har det regnet her i 70 dager i strekk

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 16:08   #28
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ferie

Denne sommeren skal vi "bare" bygge på hytta. Om den nye byggesøknaden blir innvilget. Vi sliter og sliter med de *har ikke ord* paragrafrytterne hos teknisk etat. Hvor vanskelig kan det være å få bygget på ett anneks på 37 kvm? Nei DET går ikke. Men å bygge på selve hytta 47, se DET går bra.

Men 2008 planlegger vi tur til Florida. Og da med tur til Disney.

Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 16:24   #29
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ferie

Vi vet ikke helt hva vi skal. Vi har kjøpt oss fresh campingvogn og må vel få brukt den litt. Den står fast på et typisk vintersted, men jeg tror godt vi kan kose oss der i sommer også.

Ellers drømmer jeg om Spania. Kanskje Mallorca, hvor vi har vært et par ganger før (Alcudia og Cala Bona). Kunne egentlig tenke meg å leie hus på Mallorca, men er dårlig på å finne frem i nettjungelen av utleiemuligheter. Muligens en Danmarkstur. Får følge med i denne tråden, og se om jeg finner inspirasjon.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-07, 00:03   #30
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ferie

I år blir det Finland og Mummiland igjen.
Og ikke minst oppholdet på Nådendal Spa hotell. (der liker jeg meg)
Og en tur til Kristiansand for to dager i Dyreparken og en Kaptein Sabeltann forestilling.

Dette er ungene sitt valg, de fikk i fjor velge om de ville til Danmark (med antikviteten vår som je kaller campingvogna) eller Finland. De valgte Danmark og at vi skulle ta Finland i år.
Har vært i Mummiland to ganger før da og en behagelig park. Uten det store kjøpepresset og masse natur (og Mummitrollet og co)

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-07, 00:29   #31
Tøsa
Bølle
 
Tøsa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 591
Tøsa er litt kulTøsa er litt kul
Standard

Sv: Ferie

Ferien i år blir: Jobbe, jobbe, jobbe og besøke svigers på Sunnmøre .

Vi skal male hus, planere i hagen, sette opp gjerdet og lage en platting. Hytten jeg eier 1/6 del av, skal vi også bruke. Hvis ikke den er opptatt, av mine sure tante. Må vel gjøre arbeid og dugnad der også.

Vi må vel også avlegge et besøk hos svigersene. Ellers bor vi nært sjø, så vi blir nok en del på stranden.

Jobbesommer for oss, så sånn blir det.

__________________
TØSA
Tøsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-07, 01:39   #32
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ferie

M@msen: Kom over denne siden med fantastiske Mallorca-utleiesteder i høst. Kanskje noe for dere her? http://www.mfh.co.uk/

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-07, 10:44   #33
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ferie

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Eh, jo sånn som jeg ser for meg camping med min familie så tror jeg faktisk det. Men du virker jo forøvrig som et svært fornuftig menneske. Å ha penger til hotellrom i bakhånd kan være en redder.

Min lille er like gammel som din.
Vi campet et døgn i fjor, og lå et på hotell, og det var faktisk veldig kjekt.
Vi tar nok en tur til Sverige og Danmark, og camper litt i hagen til venner og i det hele tatt tar det med ro. Jeg er blitt veldig flink til å unngå å stresse, så jeg har troen på at dette blir bra!

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-07, 11:07   #34
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ferie

Den foreløpige planen for kommende vår- og sommerhalvår er å først bygge oss en terrasse, og deretter tilbringe resten av sommeren på den. Har litt lyst til å reise et sted også, men vi får se hvor mye kronasjer som er tilbake etter terrassebygging og planering av tomta.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-07, 13:32   #35
Trois
Søkende
 
Trois sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.840
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ferie

Vi har leid et sted i Italia sammen med masse venner. Etter to uker der drar vi videre til Frankrike og skal ha to-tre uker der. Har lyst til å dra innom Legoland på vei hjem, får se om jeg får med meg mannen på det.

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-07, 19:27   #36
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.774
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ferie

Opprinnelig lagt inn av Shakira, her.

Drømmer om å reise hit. http://www.alv.se/

Har veldig, veldig lyst til det.

Vi har vært der! Anbefales veldig!!!
I år tror jeg det blir kristiansand påå oss, men alt er litt i det blå, for det ser ikke ut som om jeg og sambo får ferie sammen i år....

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-07, 19:29   #37
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.647
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ferie

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Vi skal på camping!


Vi har splitter nytt gedigent telt, og tenkte å pakke telt og tilbehør i bilen og bare kjøre.
Mer avslappende kan det vel ikke bli?
Da kan vi også kjapt forflytte oss om været er for fælt, og blir det riktig ille er det ikke verre enn at vi tar en natt eller to på hotell.

Eh ja, også skal jeg visst gifte meg.
:svimete:
Og siden det koster flesk, så blir det ikke rare ferieturen i år.

Campe i hagen vår? Det hadde vært superkoselig!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-07, 20:15   #38
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.712
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ferie

Vi skal til varmere strøk, men vet ikke hvor enda.

Vi har vært på Alcudia 3 ganger, og Rhodos 1 gang. Hadde jeg bare funnet en strand som er like fin som den på Alcudia, og med hotell som er sentralt ifht. både strand og shopping, OG som har grei reisetid.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-07, 20:48   #39
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ferie

Samos 1 uke i mai, mauritius i oktober/november mest sannsynlig og sikkert en uke til Irland midtsommers på besøk til min gode venninne og hennes mann som bor der. Ellers blir det nok Norges-ferie, med Dyreparken og Flaplemann(Sabeltann) som kronen på verket.

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-07, 20:57   #40
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.558
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ferie

Opprinnelig lagt inn av Busymum, her.

Vi skal til varmere strøk, men vet ikke hvor enda.

Vi har vært på Alcudia 3 ganger, og Rhodos 1 gang. Hadde jeg bare funnet en strand som er like fin som den på Alcudia, og med hotell som er sentralt ifht. både strand og shopping, OG som har grei reisetid.

Enkelt! Frankrike såklart. Kortere flytid, mange fantastiske strender, myyyye bedre på shopping og definitivt mye bedre mat.

Juan-les-Pins har fin strand, og ligger ca 20 minutter unna Nice. (Flytid Oslo - Nice ca 2,5 time.) Cannes er en flott by, med veldig fin strand. Men dyrt å bo på hotell ved stranden. (Har definitivt hatt våre beste ferier her.) St. Raphael er litt mer "charter", med veldig barnevennlig, langgrunn strand. Mange restauranter. Litt lenger unna Nice, kanskje så mye som en time unna.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no