Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Familietur - BILLIG!

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-05-12, 02:13   #1
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.015
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Familietur - BILLIG!

Jeg har så utrolig lyst til å ta med alle guttene mine (små og stor) på en liten ferie i sommer. Rett og slett for å vise småguttene hvor kjekt vi kan ha det sammen som familie med ferie og opplevelser.
Problemet er at vi har ekstremt dårlig råd.
Teltferie er jo billig, men siden jeg har en mann med revmatiske problemer og jeg selv med dårlig rygg er det er lite heldig tiltak. (Og hu mor ER glad i komfort, det må jeg bare innrømme. )

Vi har lyst til å reise i Norge, Sverige eller Danmark. Vi har ikke vært lenger nord enn Bergen, så det hadde vært kjekt. Men å kjøre lange strekninger med to 2-åringer er ikke bare bare.

Ønskene våre er å besøke steder der ungene vil syns det er gøy. Dvs sandstrender, lekeplasser/lekeland, dyreparker (vi skal uansett til Kristiansand dyrepark) og ellers ting som er kjekt for ungene. Vår filosofi er at har gutta det kjekt, har jeg og mannen det topp!

Har dere noen gode forslag? For mye gåing er også utelukket pga mannen (med tanke på turisthytter på fjellet osv)

Som sagt så er pris en viktig ting her.
Noe forslag?

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-12, 06:43   #2
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.650
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Familietur - BILLIG!

Vi har en camplet vi huker bakpå bilen og så kjører vi dit hvor det er meldt finest vær den uka. Veldig morsom og avslappende ferieform, når ungene er lei finner vi nærmeste campingplass. I Campleten er sengene i hengerdelen, så det er betydelig mer komfortabelt enn telt. (ryggslitere vi også).

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-12, 07:42   #3
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Familietur - BILLIG!

Nå har vi et litt dyrt telt, men med gode, tykke, oppblåsbare madrasser, så var komforten god nok for meg. Og jeg ikke noe campingmenneske.





Problemet med å planlegge en slik tur er jo at man gjerne helst vil ha fint vær. Det regnet den ene dagen da vi campet, og det var ikke spesielt hyggelig. En uke med regn hadde ikke vært moro.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-12, 08:48   #4
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Familietur - BILLIG!

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Min feriefilosofi er at det ikke skal vært for mye som skjer. Ferie med turné til ørten parker blir overkill for min del, og jeg tror kjapt ungene kan bli overmette på inntrykk. Skal dere i Dyreparken hadde jeg latt det bli med det på parksiden. Det er ikke akkurat billig der, for å si det slik.

Jeg er enig i dette, særlig for så små. Personlig ville jeg droppet dyreparken i Kristiansand og spyttet disse pengene inn i lengre ferie et sted dere har lyst på. Vi elsker ferier og er også veldig glad i parker, også for de små fordi jeg synes det er fint for hele familien, men vi har enda ikke tatt oss råd til dyreparken i Kristiansand.

Jeg liker Danmark, og tror jeg ville sjekket litt rundt leiligheter/hytter der og sett om dere fant noe som ikke var altfor dyrt. I Danmark er det også billigere å leve, og dersom man koser seg på strender, lekeplasser etc, og ikke velger alle parkene, kan man holde det på et moderat nivå. Dersom dere kjører til Gøteborg og tar ferja over der, og bestiller dette fra den svenske Stena-nettsiden, kan man få greie priser (ok priser i utgangspunktet + svensk krone).

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-12, 08:52   #5
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Familietur - BILLIG!

Det kommer kanskje litt an på hva slags forhold man har til Dyreparken, også? Vi ferierer mye på sørlandet, og er gjerne i Dyreparken flere ganger i året, både i høy- og lavsesong. Noen år har vi hatt årskort. For oss er ikke Dyreparken en "stor greie", og vi har vært der så mange ganger at vi ikke trenger å gjøre hele parken når vi er der.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-12, 08:54   #6
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Familietur - BILLIG!

Danmark er et fantastisk land å feriere i når man har barn. Ikke er det spesielt dyrt heller, om man sammenlikner med dyreparken i Kristiansand. Ungdomsherbergene i Danmark har grei standard, og man får familierom med eget bad.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-12, 08:55   #7
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Familietur - BILLIG!

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Det kommer kanskje litt an på hva slags forhold man har til Dyreparken, også? Vi ferierer mye på sørlandet, og er gjerne i Dyreparken flere ganger i året, både i høy- og lavsesong. Noen år har vi hatt årskort. For oss er ikke Dyreparken en "stor greie", og vi har vært der så mange ganger at vi ikke trenger å gjøre hele parken når vi er der.

Selvsagt, men da er dere allerede i området. Hvis man skal ta en isolert tur dit bare for den og betale for å bo etc, blir det ganske dyrt og omfattende. Jeg har regnet på det flere ganger, og vraket det hver gang. Nå vet jeg ikke om HI skal besøke noen feks, og da blir det noe annet.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-12, 08:56   #8
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Familietur - BILLIG!

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Selvsagt, men da er dere allerede i området. Hvis man skal ta en isolert tur dit bare for den og betale for å bo etc, blir det ganske dyrt og omfattende. Jeg har regnet på det flere ganger, og vraket det hver gang. Nå vet jeg ikke om HI skal besøke noen feks, og da blir det noe annet.

Taien bor ikke så langt i fra meg, vet jeg, og det går faktisk greit an med dagstur til Dyreparken herfra. Vi har gjort det, men foretrekker selvsagt overnatting.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-12, 08:57   #9
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Familietur - BILLIG!

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Taien bor ikke så langt i fra meg, vet jeg, og det går faktisk greit an med dagstur til Dyreparken herfra. Vi har gjort det, men foretrekker selvsagt overnatting.

Hvis man ser for seg en dagstur, hjelper det jo, men slik HI skisserer økonomien ville jeg spyttet inn disse pengene i en lengre tur isteden, hvis de virkelig vil det. Dog skjønner jeg at forslaget mitt om å kjøre til Gøteborg ikke var så godt .

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-12, 08:58   #10
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Familietur - BILLIG!

Ja, jeg er enig i at Dyreparken i høysesong gjerne ikke er verd pengene, om det spiser av et magert budsjett.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-12, 09:47   #11
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Familietur - BILLIG!

Det året vi var i Dyreparken så fikk man kjøpt 3 dagers billett for prisen for 2 dager. Om man bestillte innen 15 mai.
Fortsatt steikdyrt for en hel familie men da har man litt bedre tid for hele parken. Nå har det jo blitt et stort badeland der også og der trenger man vel også litt tid med barn...

Det har vel vært nevnt før, at studentboligene i Kr.sand leies ut i ferier.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-12, 09:51   #12
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Familietur - BILLIG!

Vi har hatt superlykke med å bare ringe Apollo/Ving/Star Tour og sagt: vi er X voksne og X barn, vil vil ha mest mulig for minst mulig penger i Y uker, take us there!

Feks reiste vi i desember en uke til Lanzarote - 5 pers for 10000 til 3 stjerners leilighet med flere soverom, svømmebasseng og flott standard. Det samme har vi gjort flere ganger tidligere, men det er noen år siden, så prisene er vel litt utdatert?

Hvis dere på død og liv vil telte, så kan dere fly billig til Hellas eller Spania og telte der.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-12, 09:57   #13
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Familietur - BILLIG!

Ungdomsherbergene i Danmark er fabelaktige. Spesielt vil jeg anbefale det i Gjerrild:
http://www.danhostel-gjerrild.dk/
Det ligger på Djursland i nærheten av mange opplevelsesparker (Kategatcenteret, zoo, sommerland mm) og rett ved kilometervis av fine strender. De satser på økologisk mat og serverer de mest fantastiske middager. I tillegg har de et 100 kvm lekerom for barna, sykler og uteleker til låns, godt lokalt brygget øl til de voksne om kvelden, fint kjøkken med gode muligheter for å lage egen mat, og helt grei standard på rommene (som er litt små, men med alle fellesarealene, er ikke det et problem). Folk reiser tilbake dit år etter år, så det lønner seg å reservere i god tid.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-12, 10:01   #14
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Familietur - BILLIG!

Vi skal til Danmark i Feriehus. Det var sykt billig - tyve laken dekker båten, huset og tre netter i Billund inkludert billetter til Legoland og Løveparken for hele banden. Bredbånd og vaskemaskin i alle hus, basseng i feriehuset og badeland i det andre feriehuset. Om du dropper overnattingen i Billund kan du ta av ganske mange tusen på prisen. Vil du ha Feriehus uten basseng kan du ta av enda mer.

  Svar med sitat
Gammel 11-05-12, 10:03   #15
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Familietur - BILLIG!

Jeg tror vi betalte rundt 9000 for ei uke i et stort sommerhus på Fyn - 200 meter fra stranda, dette var inkludert utvasking av sommerhuswt etter oss.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-12, 10:07   #16
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Familietur - BILLIG!

Retrocamping i Frankrike?

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-12, 10:43   #17
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Familietur - BILLIG!

SAS har billige billetter nå om du bestiller innen 14. mai. Da reiser barna gratis, (kun skatter og avgifter) Vi betalte nettopp 4000 T/R trondheim-stavanger for 5 personer der alle betales for.

Widerøe har samme tilbudet.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-12, 10:46   #18
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Familietur - BILLIG!

Dyreparken er veldig dyrt, ja. Jeg ville valgt noe annet med såpass små barn, hvis budsjettet er snaut. Jeg har vært der med ett barn som helst bare ville se på maur, og ett som bare ville "gå på bju". Sånne fine trebroer med litt svikt i. Fikk mye for pengene da, ja.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-12, 10:59   #19
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Familietur - BILLIG!

Dyrepark og andre organiserte greier er meget bortkastet med såpass små barn. Du trenger bare armringer, bøtte, spade og solkrem.

Vi leide forresten hus i Arendal for noen år siden - digert hus, som vi delte med et annet par, og det var 4500 på hvert par. Jeg er helt sikker på at det kan gå å finne noe enda billigere. Vårt hus hadde veldig høy standard og 6 soverom. Da var det bare å kjøre ned og være der, liksom.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-12, 11:26   #20
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Familietur - BILLIG!

Ula campingplass ved Sandefjord er fantastisk. De har høner, det er bilfritt og en kjempefin stor sandstrand. De har også campinghytter. Ikke så fancy, men veldig koselig og billig.

http://www.ula-camping.no/

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no