Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvor lenge holder jeg? (med poll)

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Klarer jeg la være å farge håret i to år?
Ja klart det. To år er ikke lenge og du er jo en seig dame Joika! 4 12,12%
Mindre konsekvent menneske enn Joika skal du lete lenge etter..så nei! 4 12,12%
Tipper du holder til jul jeg. 20 60,61%
Gir deg maks en måned! 5 15,15%
Deltakere: 33. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-08-08, 17:45   #1
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor lenge holder jeg? (med poll)

Har ikke farget håret siden jul og ser jo at det er mye sunnere nå (men også kjedelig). Har egentlig bestemt meg for å ikke farge eller behandle håret mitt noe mer.. dvs på to år kanskje? Da er det laaangt og sunt. Men jeg har jo farget håret siden jeg var 14...

Men klarer jeg dette da?
Trenger et spark bak, så et "veddemål" må til!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 17:50   #2
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lenge holder jeg? (med poll)

Maks en måned! Og er det du selv som har stemt på alternativ nummer to?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 17:51   #3
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lenge holder jeg? (med poll)

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Maks en måned! Og er det du selv som har stemt på alternativ nummer to?

Hehe. En venninne sier jeg er det minst konsekvente menneske hun kjenner.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 18:10   #4
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lenge holder jeg? (med poll)

Du farger det hos frisør, ja? Og du investerer i en skikkelig hårkur hver gang du farger det og hjemme en gang i uka? Hvis ikke synes jeg du skal fortsette å farge det, men på skikkelig vis. Farging trenger ikke ødelegge håret.

Hva er vitsen med å ha sunt hår hvis det ser kjedelig ut?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 18:20   #5
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor lenge holder jeg? (med poll)

Max en mnd.
Kva slags farge har du på håret da?. Er det ei ålreit farge kan det nok hende du klarer lenger.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 18:23   #6
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor lenge holder jeg? (med poll)

Dette klarer du! Har selv gått en lang periode uten å farge håret, vil egentlig ikke gjøre det igjen heller.

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 18:24   #7
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor lenge holder jeg? (med poll)

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Hva er vitsen med å ha sunt hår hvis det ser kjedelig ut?

Det kan jo hende at andre syntes håret er fint Man kan gjøre mye med håret for å få det til å se spennende ut, trenger ikke å være farging.

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 18:54   #8
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lenge holder jeg? (med poll)

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.

Det kan jo hende at andre syntes håret er fint Man kan gjøre mye med håret for å få det til å se spennende ut, trenger ikke å være farging.

Det er jo hovedinnlegger som sier at det ser kjedelig ut da. Jeg tolket henne dit hen at hun ikke var fornøyd med håret slik det ser ut i dag.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 18:57   #9
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lenge holder jeg? (med poll)

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Du farger det hos frisør, ja? Og du investerer i en skikkelig hårkur hver gang du farger det og hjemme en gang i uka? Hvis ikke synes jeg du skal fortsette å farge det, men på skikkelig vis. Farging trenger ikke ødelegge håret.

Hva er vitsen med å ha sunt hår hvis det ser kjedelig ut?

Jo det ødelegger håret. Jeg gjør alt det der og kjemisk behandlet hår vil alltid være mer slitt enn naturlig. Har masse krøller og tørt hår fra før av.. og det blir "hampete" av hårfarge.. dessverre. Ser VELDIG mye bedre ut nå enn det det har gjort før.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 18:58   #10
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lenge holder jeg? (med poll)

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Det er jo hovedinnlegger som sier at det ser kjedelig ut da. Jeg tolket henne dit hen at hun ikke var fornøyd med håret slik det ser ut i dag.

Kan ha matt og tørt hår med farge, eller sunt, blankt, glattere og myyyye lettere håndtrerlig hår uten farge. Men ja.. føler det er litt kjedelig.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 18:59   #11
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lenge holder jeg? (med poll)

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Max en mnd.
Kva slags farge har du på håret da?. Er det ei ålreit farge kan det nok hende du klarer lenger.

Brunt.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 19:11   #12
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor lenge holder jeg? (med poll)

Gir deg til jul

Jeg har ikke farget håre siden jeg "reparerete" fragen som jeg farget til 17 mai. i slutten av mai. så nå har jeg min farge inderst, altså ettervekst. rødt på undersiden av håret å solbleiket opp på. så fin at å

Jeg har egentlig "kommune grått "

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 22:47   #13
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor lenge holder jeg? (med poll)

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Brunt.

Da gå det nok bra.
Eg har mellomblondt, forferdelig kjedelig farge.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 22:49   #14
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lenge holder jeg? (med poll)

Hehe. Dere har ikke troen ser jeg. Men dette skal jeg klare. !!!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 22:55   #15
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor lenge holder jeg? (med poll)

Tipper en måned.

Skikkelig oppløftende hæ?

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 22:57   #16
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor lenge holder jeg? (med poll)

Jeg har ikke farget håret siden mai, grunnet allergiske reaksjoner på parabenderativer.
Nå ser jeg ut som om noen har plassert en flådd ilder oppe på hodet mitt, så i september lar jeg allergi være allergi og farger det likevel, en uke før jeg skal til Oslo.Man må da se ordentlig ut når man skal til Hovedstaden, må vite!

Joika: Jeg gir deg fire måneder.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no