Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Forfatter i magen

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-08, 19:51   #21
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forfatter i magen

Á propos "å ha en forfatter i magen", så må jeg bare få dele denne vidunderlige historien som tar uttrykket bokstavelig: "Buk" av Han Fyren Per.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 10:23   #22
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.020
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Forfatter i magen

Jeg har skrevet en roman, men har ikke fått den antatt noen sted. Jeg er nok i den uheldige situasjonen at jeg skriver på engelsk, men bor ikke i et engelskspråklig land. Jeg sendte jo ut manuset til haugevis av forlag på 90-tallet, men fikk masse standard avslag. De leser jo ikke manus av folk uten agent. Jeg tror ikke at fremmed navn og bosatt i fremmed land hjalp.

Et norsk forlag leste den og jeg fikk avslag. Greit nok, men de hadde misforstått den ganske så totalt. Godt gjort, da historien er en ganske rett-frem postapokalyptisk historie.

Vennene mine som har lest den har ihvertfall bedt om en oppfølger, så den kan ikke ha vært så dårlig?

Jeg har en drøm om å prøve meg på noe annet - sannsynligvis barnebok, men har ikke vært flink til å ta meg tiden til å skrive de siste årene.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no