Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Dere som bor i Trondheim

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-08, 17:58   #1
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Dere som bor i Trondheim

Hører at det har åpnet en ny hobbybutikk i løpet av sommeren, i Trondheim. Hvilken butikk er det? Er den bra? Jeg er spesielt ute etter ting til scrapbooking og kortlaging. Hvor ligger den?

Skal til Trondheim neste uke ogda må jeg en tur innom en hobbybutikk Håper dere kan hjelpe meg.

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-08, 18:06   #2
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere som bor i Trondheim.

Opprinnelig lagt inn av Tertit, her.

Hører at det har åpnet en ny hobbybutikk i løpet av sommeren, i Trondheim. Hvilken butikk er det? Er den bra? Jeg er spesielt ute etter ting til scrapbooking og kortlaging. Hvor ligger den?

Skal til Trondheim neste uke ogda må jeg en tur innom en hobbybutikk Håper dere kan hjelpe meg.

Nå ble jeg nysgjerrig, håper noen kan fortelle hvor den er!

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-08, 18:19   #3
Sokk
trøtt
 
Sokk sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 2.449
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dere som bor i Trondheim.

:abånnerer:

Jeg har ikke hørt om noen ny hobbybutikk, men følger med på svarene. (Hvis ikke noen vet noe er det vel fremdeles Panduro som har mest scrappestæsj...)

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-08, 18:31   #4
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som bor i Trondheim.

Dette er ikke min gate heller så jeg aner ikke.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-08, 20:44   #5
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dere som bor i Trondheim

Og jeg som hadde håpa at dere viste om denne nye hobbybutikken nå. Kanskje jeg er blitt feilinformert? Den skal vistnok være ganske nyåpna.

Men, heldigvis kan jeg ta en tur på Panduro da. De har jo også masse flott som vi ikke får tak i her i "Baillbyn".

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-08, 21:08   #6
Mira
Bør lage seg en tittel selv
 
Mira sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.698
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Sv: Dere som bor i Trondheim

Er det denne du tenker på kanskje?

Sitat:

Hobby-Shop A/S

Søkte bare på gulesider, så vet ikke om den er ny eller hva de selger.

Fant hjemmesiden til butikken nå, og det er vell kanskje ikke denne typen hobbybutikk du er ute etter.
http://www.hobbyshop.no/

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-08, 21:52   #7
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dere som bor i Trondheim

Opprinnelig lagt inn av Mira, her.

Er det denne du tenker på kanskje?



Søkte bare på gulesider, så vet ikke om den er ny eller hva de selger.

Fant hjemmesiden til butikken nå, og det er vell kanskje ikke denne typen hobbybutikk du er ute etter.
http://www.hobbyshop.no/

Takk for at du titta på Gule sider for meg. Det kan umulig være denne vel Ble fortalt at de skulle ha mye utstyr til kortlaging og scrapping. Jeg er sikkert blitt lurt

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-08, 21:56   #8
Sokk
trøtt
 
Sokk sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 2.449
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dere som bor i Trondheim

Hobbyshop har vel eksistert siden tidenes morgen omtrent, og fører stort sett modelljernbane, så vidt jeg vet.

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-08, 21:59   #9
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dere som bor i Trondheim

Ingen som har hørt om den nye hobbybutikken i Trondheim altså? Var på kort-/scrappetreff i helga og der var det flere, uavhengig av hverandre, som hadde hørt om den.

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 08:10   #10
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som bor i Trondheim

Denne?

Scrap og sånt
Jomfrygata 37B
7010 Trondheim

Telefon: 99 16 46 43

E-post: post@scrapogsaant.no
Url: www.scrapogsaant.no

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 09:36   #11
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dere som bor i Trondheim

Slett ikke umulig!
Jeg skal i hvert fall dit en tur. Tror jeg skal finne masse jeg "trenger" der.

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 19:09   #12
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere som bor i Trondheim

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Denne?

Scrap og sånt
Jomfrygata 37B
7010 Trondheim

Telefon: 99 16 46 43

E-post: post@scrapogsaant.no
Url: www.scrapogsaant.no

Fillern også du kom meg i forkjøpet. Jeg som sendte SMS til en venninne for å finne svar på dette.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 19:20   #13
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dere som bor i Trondheim

Dere er så kjekke her på FP!
Tusen takk for at dere prøver å hjelpe meg
Skal i hvert fall innom Scrap og sånt, når jeg er i Trondheim. Virker som om det er en butikk hvor de har masse jeg "trenger".

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 19:26   #14
tormu
er i sommer***us
 
tormu sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 161
tormu har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Dere som bor i Trondheim

Panduro i fjordgata, like ved brua over til jernbanestasjonen har mye av scrapbooking og kortlagings-stasj. Så om du skal til Trondheim å finne slike ting så stikk innom der.

tormu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 19:27   #15
tormu
er i sommer***us
 
tormu sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 161
tormu har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Dere som bor i Trondheim.

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Dette er ikke min gate heller så jeg aner ikke.

Hvorfor orke å svare da?

tormu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 13:25   #16
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dere som bor i Trondheim

Opprinnelig lagt inn av tormu, her.

Panduro i fjordgata, like ved brua over til jernbanestasjonen har mye av scrapbooking og kortlagings-stasj. Så om du skal til Trondheim å finne slike ting så stikk innom der.

Har tenkt meg innom Panduro en tur ja. Pleier å finne masse jeg "må" ha der Men så hørte jeg om denne nye butikken også da og ble så nyskjerrig.

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 15:28   #17
tormu
er i sommer***us
 
tormu sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 161
tormu har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Dere som bor i Trondheim

Panduro-gjengen vet helt sikkert om den andre butikken. Lykke til Tertit!

__________________
Even 04, Kari 08
tormu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 16:06   #18
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dere som bor i Trondheim

Opprinnelig lagt inn av tormu, her.

Panduro-gjengen vet helt sikkert om den andre butikken. Lykke til Tertit!

Det var lurt! Skal høre med dem. De er sikkert godt oppdatert på hobbyfronten.

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no