Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Spanx - hvilken holder mest inn?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-04-16, 14:24   #1
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Spanx - hvilken holder mest inn?

https://www.zalando.no/spanx-simplic...1k00p-916.html

https://www.zalando.no/spanx-shape-m...1c00l-j11.html

Er det noen som kjenner til Spanx som kan fortelle meg hvilken av disse som holder mest inn eller noen som vet om en enda bedre i samme utforming?

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-16, 14:31   #2
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spanx - hvilken holder mest inn?

Jeg tror at de begge fort vil rulle opp. Det som jeg vil anbefale er truse/shorts med høyt liv (men det er kanskje individuelt hva som funker best, alt etter kroppsform).

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-16, 15:37   #3
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spanx - hvilken holder mest inn?

Jeg foretrekker body, sånn god gammeldags med knepping i skrittet. Upraktisk når man skal på do, men best resultat. Skulle det ikke funke med body (feks som til halterneck-kjoler) har jeg sykkelbukse med høyt liv. Den kan dras helt opp til bhen.

Vær oppmerksom på at dersom det holder for mye inn, altså er veldig tight, så kan det føre til vondt i magen og luftsmerter. Har jeg hørt. Min venn Ibif satt halve kvelden og holdt på en promp sist.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no