Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvilken vei steller dere?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-11-06, 00:06   #41
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken vei steller dere?

Vi har hatt stellemadrass på benken, hjørnebenk, og der har ungene fremdeles god plass til å ligge med bena mot meg.
Da har jeg hatt god plass på begge sider til alt vi måtte trenge, og det er langt å rulle før noen ramler ned fra benken

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-06, 18:38   #42
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken vei steller dere?

jeg er venstrehendt -.-steller sidelengs og har hodet mot høyre...
I praksis kunne jeg hatt henne andre veien også. Vet ikke om det er fordi jeg er venstrehendt jeg ..

Interessant ..

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 21:36   #43
Mamma Rosa
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilken vei steller dere?

Her steller vi sidelengs, med ansiktet mot venstre. (vi er høyrehendt)
Klarer å stelle fremover også.
Men å ha han mot høyre klarer jeg ikke.

  Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 21:41   #44
Nuppa
Superduperaktiv
 
Nuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 683
Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Sv: Hvilken vei steller dere?

Jeg steller fremover.

Føler meg utrolig klønete om jeg kommer et sted hvor jeg må stelle sidelengs.

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 21:53   #45
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken vei steller dere?

Steller framover - det er mest naturlig for meg. Men jeg får fint til å stelle sidelengs - men da må hodet ligge til venstre altså....

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 21:55   #46
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken vei steller dere?

Alltid fremover. Jeg er venstrehendt og har stelt med hodet på venstre side der jeg har vært nødt til å stelle sidelengs.
Stellebordet kastet vi forøvrig ut for lenge siden, nå er det rumpa ned i vasken som gjelder! Alt annet blir bare griseri.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 22:43   #47
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!
 
Lykketrollet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.481
Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken vei steller dere?

Steller jeg henne på gulvet, så er hun alltid forover.

Hjemme på stellebordet steller vi sidelengs, med hodet hennes mot vår venstre side, hennes høyre side

__________________
Fire skatter født 05, 07, 11 og 16.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 23:19   #48
Betsy
Aktiv
 
Betsy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 242
Betsy er litt kul
Standard

Sv: Hvilken vei steller dere?

Med de to elste stelte jeg forover. Nå har jeg stellebord som jeg må stelle sidelengs. Jeg steller med hodet mot venstre. Syns det var klønete å stelle sidelengs først, men nå går det bra. Mannen hadde ett større omstillingsproblem der, han har også stelt med hodet mot høyre, men fikk da streng beskjed om å slutte med det av meg pga hygienen på stellebordet!

__________________
Godt gjort er bedre enn godt sagt!!
Betsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no