Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Marimekko voksipose og ny vogn!

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-11-06, 20:02   #21
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Marimekko voksipose og ny vogn!

Stilig!

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 20:31   #22
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Marimekko voksipose og ny vogn!

Så fin posen ble og fin vogn dere har kjøpt.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 20:40   #23
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Marimekko voksipose og ny vogn!

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Hvilken vogn er det?


Easywalker Sky er det. Du kan se mer om vognen her: http://www.easywalker.no

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 21:33   #24
Eria
Fångad av en stormvind
 
Eria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
Innlegg: 1.147
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Marimekko voksipose og ny vogn!

Jeg vil gjerne høre mer om vognen. Vurderer å bestille den selv.

Bestilte du fra babyjungle? Hva ble pris inkl norsk moms og porto?

Vakker pose!

Eria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 21:39   #25
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Marimekko voksipose og ny vogn!

Opprinnelig lagt inn av Eria, her.

Jeg vil gjerne høre mer om vognen. Vurderer å bestille den selv.

Bestilte du fra babyjungle? Hva ble pris inkl norsk moms og porto?

Vakker pose!

Jeg bestilte fra Onkel John i Nederland (http://www.bebiezaak.nl/)
Jeg bestilte første vogn fra han for 3 1/2 år siden, og har vært veldig fornøyd med service osv. Derfor bestilte jeg også den fra han denne gangen. Ikke like fornøyd nå, for leveringstiden drøyde ut. Men det er jo egentlig ikke hans feil, og han sendte vognen til meg før han hadde fått pengene på konto og.

Sendte den Poste Restante til Strömstad, og bestilte en del andre ting så eksakt pris er litt vanskelig å si. Men med bag + vogn + porto ble det vel ca 4500,-

Den koster vel 5990,- på Barnas Hus, også så jeg nå annonse at HappyLand på Svinesund har begynt med Easywalker. Vet dessverre ikke prisen der.

Så så mye å spare på å handle hos Onkel John var det vel ikke, men vet at jeg får hjelp der skulle noe skje med vogna.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 22:30   #26
Eria
Fångad av en stormvind
 
Eria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
Innlegg: 1.147
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Marimekko voksipose og ny vogn!

Jeg tror jeg bare skal være litt vill og gal og bestille den vognen.


Sist redigert av Eria : 07-11-06 kl 23:01.
Eria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 22:34   #27
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Marimekko voksipose og ny vogn!

Den voksiposen likte tom jeg som er voksimotstander. :sikle:

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 22:38   #28
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Marimekko voksipose og ny vogn!

300 kr meteren?
Og jeg som hadde tenkt å kjøpe Marimekko-stoff

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 22:40   #29
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Marimekko voksipose og ny vogn!

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

300 kr meteren?
Og jeg som hadde tenkt å kjøpe Marimekko-stoff


Ja, det er dessverre dyrt Mulig man kan få tak i det litt billigere på nettet, uten at jeg har sjekket ut.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 10:41   #30
Sue
Nye muligheter :o)
 
Sue sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.770
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Marimekko voksipose og ny vogn!

Kjempefin pose! Det er fint at man kan freshe opp vosiposen litt på egenhånd, de litt eldre har jo litt trauste trekk... (Har selv sydd og er veldig fornøyd - er ikke like velgjort som den til moren din, men )

Sue er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no