Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvem er ansvarlig for logistikken i Oslos babyutstyrsbutikker?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-06, 00:21   #1
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Sint!

Hvem er ansvarlig for logistikken i Oslos babyutstyrsbutikker?

Disse menneskene skulle jeg gjerne hatt et ord med. Hva i all verden er logikken bak at regntøy er utsolgt over hele byn etter første helg med regnvær på høsten? Alle 1-åringene skal jo ha regntøy!

Butikkdamen på Fru Lyng var lettere overbærende og "tålmodig" da hun kunne forklare meg at "nei Reimadresser i strl 86 må du kjøpe i august med en gang sommersalget er over ". Hvilken amatørmessig førstegangsmor var jeg som kom og trodde jeg skulle få tak i vinterdress i oktober?!

I dag var det vinterstøvler jeg var på jakt etter. Utsolgt i 1-åringstørrelsene der også i både Viking og Ecco.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 00:23   #2
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem er ansvarlig for logistikken i Oslos babyutstyrsbutikker?

Kjenner til problemet. Jeg fikk ikke tak i vintersko i str 19 i november i fjor da lille gikk. Hun måtte få cherrox.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 00:31   #3
Stillongs
Aktiv
 
Stillongs sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 203
Stillongs er litt kulStillongs er litt kul
Standard

Sv: Hvem er ansvarlig for logistikken i Oslos babyutstyrsbutikker?

Da har du lært til neste år. Aldri så galt at det ikke er godt for noe.

Stillongs er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 01:08   #4
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem er ansvarlig for logistikken i Oslos babyutstyrsbutikker?

De skal vel selge ut høstutstyret for å få plass til vinterutstyret. Du må være tidligere ute. Jeg var på leting etter bikini i juli, men fikk til svar at det fikk de inn i mars. Det er ikke bare barneklær det gjelder.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 08:33   #5
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvem er ansvarlig for logistikken i Oslos babyutstyrsbutikker?

Men det er jo sykt å måtte handle bikinier og vår/sommertøy mens snøen fortsatt ligger! Og omvendt, vinterdresser og vintersko mens det fortsatt går an å bade ute!

Jeg blir ikke klok på dette i det hele tatt og bommer stadig. Eller, jeg vet jo om det, men gidder ikke kjøpe tøy som må ligge et par mnd i skapet før det kan brukes. Når jeg kjøper noe så må det brukes NÅ. He he.

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 10:54   #6
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem er ansvarlig for logistikken i Oslos babyutstyrsbutikker?

Tja, sånn har det vel alltid vært... Vi begynte å planlegge vinteren mens det fremdeles var 28 grader her... Vinterklærne kommer til butikkene på sommeren, og henges ut tidlig på høsten. Det er ikke alt det kommer flere forsendelser av, så det gjelder om å være kjapt ute. Begynner å blit utplukket på størrelser nå, ja.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 11:11   #7
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.397
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem er ansvarlig for logistikken i Oslos babyutstyrsbutikker?

Enig med HI. Jeg NEKTER at dette må bare være sånn! Dette er 2006! Snart 2007! Det kalles logistikk, og hvis du er utsolgt 90% av tiden så driver du dårlig butikk.

Og hvem er det som tror at guttebabyer bruker mindre klær enn jentebabyer? Det skulle jeg likt å vite.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 11:17   #8
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem er ansvarlig for logistikken i Oslos babyutstyrsbutikker?

Som voksen så må man planlegge og være foran de som ikke gjør det. Å løpe ut for å kjøpe regntøy når det begynner å regne høres for meg tullete ut. Hvorfor ikke planlegge?

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 13:45   #9
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem er ansvarlig for logistikken i Oslos babyutstyrsbutikker?

Samme gjelder sandaler på sommeren. Må kjøpes tidlig. I juni når sommeren kommer om den ikke har vært tidligere, kan en risikere og ikke få tak i størrelsen.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 13:55   #10
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem er ansvarlig for logistikken i Oslos babyutstyrsbutikker?

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Enig med HI. Jeg NEKTER at dette må bare være sånn! Dette er 2006! Snart 2007! Det kalles logistikk, og hvis du er utsolgt 90% av tiden så driver du dårlig butikk.

Og hvem er det som tror at guttebabyer bruker mindre klær enn jentebabyer? Det skulle jeg likt å vite.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 14:19   #11
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvem er ansvarlig for logistikken i Oslos babyutstyrsbutikker?

Jeg vet det. Det er helt høl i hue.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 15:29   #12
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.397
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem er ansvarlig for logistikken i Oslos babyutstyrsbutikker?

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Som voksen så må man planlegge og være foran de som ikke gjør det. Å løpe ut for å kjøpe regntøy når det begynner å regne høres for meg tullete ut. Hvorfor ikke planlegge?

Det løser jo ikke akkurat noen verdensproblemer. Hva når alle blir voksne og ALLE planlegger? Skal vi kjøpe babyutstyr 3 år i forveien? Når flyttet vi til Russland? Hva skjedde med tilbud og etterspørsel?

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 16:29   #13
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem er ansvarlig for logistikken i Oslos babyutstyrsbutikker?

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Det løser jo ikke akkurat noen verdensproblemer. Hva når alle blir voksne og ALLE planlegger? Skal vi kjøpe babyutstyr 3 år i forveien? Når flyttet vi til Russland? Hva skjedde med tilbud og etterspørsel?

Problemet er vel ujevnt tilbud og etterspørsel.

Må egentlig si at jeg ikke forstår problemet. Jeg har faktisk aldri opplevd at de ikke har det jeg skal ha i butikken de ti årene jeg har hatt unger.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 18:18   #14
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem er ansvarlig for logistikken i Oslos babyutstyrsbutikker?

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Problemet er vel ujevnt tilbud og etterspørsel.

Må egentlig si at jeg ikke forstår problemet. Jeg har faktisk aldri opplevd at de ikke har det jeg skal ha i butikken de ti årene jeg har hatt unger.

Jeg forstår heller ikke det kan være et problem. Man vet jo at barna trenger regntøy lenger før det faktisk regner, liksom? Og at vinter følger etter sommer og høst, det skjer jo hvert år. Ser ingen problemer med å handle vintertøy før vinteren faktisk er her. Liker å ta ting klart i god tid, jeg.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 18:34   #15
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem er ansvarlig for logistikken i Oslos babyutstyrsbutikker?

VI prøver vi prøver,
regntøyet har vært et problem fordi Reflex i Bergen ikke har fått varene sine fra fabrikk noe med conteinere som ikke er kommet, men vi har nå fått inn for ei stund siden da.en annen ting er at vi får regntøy i pakker med tre -fire av hver strog farge- og de små som begynner i bhg i aug, i 80 og 86 går kjapti for de har jo ikke regntøy fra før...ikke så mye vi kan få gjort med det, for vi blir sittende med 15stk regnsett i 128 når vi bestiller for mye- men vi drømmer om å få et og et sett for vi er enda mere lei enn forbrukeren av å stå som idioter og si nei vi har ikkke varen .

Reima dresser i 86 kommer først i aug ja, men de kommer da flere ganger, man kan bestille hele sesongen, noen blir fort utsolgt fra lager ,men om du trenger i 86 har jeg vel ca 30 i kjelleren i fire varianter

Dette med at vi ikke får varene er et problem og har vært ekstremt i høst, er betjeningen noe annet en ydmyke og ber om unnskyldning ( selv om det er et leverandør problem) be dem om å skjerpe seg veldig for det er overhode ikke holdbart.

Hadde en av jentene hos oss vært nedlatende ovenfor en kunde fordi VI ikke kunne skaffe varene hadde det blitt svært høylydt på bakrummet.


Sist redigert av era : 11-11-06 kl 18:44.
era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 19:13   #16
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem er ansvarlig for logistikken i Oslos babyutstyrsbutikker?

Det er absolutt et problem når man må handle vintertøy i august. Problemet består i at spesielt førstegangsforeldre ikke har så god evne til å "spå" hvilken størrelse barnet er når det faktisk skal bruke dressen 6 måneder senere. For mange småbarnsforeldre er det også dumt å måtte ta store utlegg et halvt år før det egentlig er nødvendig, akkurat som det er fint for butikkenes likviditet at det er slik.

Vi lever ikke i et kommunistisk land og bør ikke finne oss i å stadig måtte stille oss tidligere i køen for å få varene vi ønsker. Heldigvis begynner det ihvertfall i Oslo å bli konkurranse på barneutstyrsfronten. Da Barneverden på Alnabru etablerte seg fallt prisene på mange etablerte merkevarer, f.eks Quinny, med 40% over natten. Håper Reflex også får et skikkelig fotfeste her i byn.

Det vil få hele bransjen til å skjerpe seg, noe som vil gagne oss foreldre både fordi vi får produktene til en riktigere pris og fordi vi kan kjøpe dem når vi trenger dem. Det vil ikke lenger være rom for utdaterte, gamle gubber som ikke gidder å gjøre logistikk og prognosjobbingen i barneutstyrskjedene ordentlig, de vil bli tuppet ut av fremadstormende, markedsorienterte og smarte damer som skjønner hva småbarnsforeldre vil ha!

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 19:17   #17
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem er ansvarlig for logistikken i Oslos babyutstyrsbutikker?

Jeg har heller aldri opplevd å ikke finne varene jeg ønsker å kjøpe. Har kjøpt ReimaTec i oktober/november, regntøy likedan, har fått Cherrox i oktober og vintersko i november. Har dessuten vært på babyshop til alle årets tider og alltid sett regntøy hengende der.

Jeg må være veldig heldig?

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 20:31   #18
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.711
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvem er ansvarlig for logistikken i Oslos babyutstyrsbutikker?

Jeg irriterer meg også over å måtte handle vinterdress i august. Vil helst kjøpe det når jeg skal begynne å bruke den, sånn at jeg er sikker på at den holder hele sesongen. Reimadressene er såpass dyre at jeg vil unngå å måtte kjøpe en ekstra midt i sesongen fordi jeg feilberegnet i august...

Vintersko er samme tingen. De små føttene vokser jo så utrolig ujevnt og ofte fler nummer i løpet av en sesong.

Regntøy har aldri vært noe problem her i Bergen....det ville jo være ekstra dumt å ha elendig logistikk på det i denne byen...

Mikkeline er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 21:02   #19
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem er ansvarlig for logistikken i Oslos babyutstyrsbutikker?

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Jeg har heller aldri opplevd å ikke finne varene jeg ønsker å kjøpe. Har kjøpt ReimaTec i oktober/november, regntøy likedan, har fått Cherrox i oktober og vintersko i november. Har dessuten vært på babyshop til alle årets tider og alltid sett regntøy hengende der.

Jeg må være veldig heldig?


Jeg har heller aldri hatt noen problemer. Bortsett fra da jeg skulle ha sandaler i januar, men det er jo heller ikke så rart.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 21:26   #20
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem er ansvarlig for logistikken i Oslos babyutstyrsbutikker?

Mine barn er nå voksne og jeg kan si at jeg et par ganger har kjøpt klær på tilbud f.eks. på høsten for å bruke neste sommer, men da har ungene allerede vokst ut av disse klærne. Klær til barn bør kjøpes når de skal brukes, det er da de passer - og ikke til neste sesong. .

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no