Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Å fjerne extensions

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-08, 11:53   #1
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å fjerne extensions

Skrev jeg det riktig nå?

Jeg bare lurer på om det går ann å fjerne selv jeg? Har en gammel glattetang som jeg kan herpe og varme opp festene med. Er vel bare å dra de av da?

Jeg har tyyyykt hår og tåler miste litt.

Noen som vet?

Fant denne nå da..


(Kilde: youtube.com)


*teste*

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 11:56   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å fjerne extencions

Mine ramlet ut etterhvert, eller jeg kunne dra dem forsiktig av. Jeg vet ikke om de bare fester seg bedre hvis du varmer dem opp?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 11:59   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å fjerne extencions

Jeg googlet "how to remove hair extentions" og fikk opp diverse metoder, alt etter som hvordan de er festet.

Her var litt forskjellig:
http://www.videojug.com/film/how-to-...air-extensions

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 12:08   #4
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å fjerne extencions

Jeg dro dem også forsiktig ut. Søstra mi, som er frisør brukte en tang til å løsne på limet, og som vist på videoen, så hjelper det nok å bruke aceton (som finnes i neglakkfjerner) dersom de sitter skikkelig fast.
De vanskeligste å fjerne er de som har floket seg inn i håret, da må man regne med å miste litt hår. :erfart: Så moralen er, ikke la det gå så langt at de floker seg, noe de har lett for å gjøre dersom man lar dem vokse langt ut.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 12:22   #5
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å fjerne extencions

Når mine har blitt fjernet (byttet ut) hos Studio Alf, bruker de en slags olje til å ta de ut.
Mister ikke noe særlig hår.
Flokene/småtuggene som noen ganger dannes rett over skjøten, grer de forsiktig ut.
Ikke er det spesielt ubehagelig, slik fjerning på egen hånd kan være*erfart*

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 12:24   #6
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å fjerne extencions

Hvorfor tar man extensions?

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 12:33   #7
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å fjerne extencions

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Hvorfor tar man extensions?

For å få lengre og tykkere hår.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 12:35   #8
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å fjerne extencions

*kremt* Bare glem at jeg spurte.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 12:42   #9
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å fjerne extencions

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Hvorfor tar man extensions?

Jeg hadde bob og angret. Ville ha langt.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 12:45   #10
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å fjerne extencions

Jeg har prøvd med tang og det funker.
Det verste er å gre ut "dreadsen" som er rett over festet. Men jeg har ikke noe i mot å røyte litt, så jeg er brutal og røsker det opp.

Jeg har ikke noe særlig floker egentlig. Har hatt disse i 6 mnd straks nå og har vært veldig flink til å dra de fra hverandre. Er veldig fornøyd, bortsett fra at jeg syntes håret ble i tynneste laget de siste to mnd. Jeg har TYKT hår selv, så det var uvant med "pistrehår"...

Skal ut å kjøpe aceton etterpå så resten får litt snillere behandling.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 13:28   #11
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Å fjerne extencions

vask håret å smørre inn med balsam , ha det i å så gre?

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 17:44   #12
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å fjerne extencions

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

vask håret å smørre inn med balsam , ha det i å så gre?

Mener du at jeg skal få ut løshåret på den måten?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 21:02   #13
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Å fjerne extencions

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Mener du at jeg skal få ut løshåret på den måten?

Ja. men spørs jo hvordan de er festet. Sånn 3menningen min som er frisør tok bort sine.


Tror kanskje jeg er på bærtur nå

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 21:22   #14
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å fjerne extencions

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Ja. men spørs jo hvordan de er festet. Sånn 3menningen min som er frisør tok bort sine.


Tror kanskje jeg er på bærtur nå

Spørs nok det ja.

De er sveiset fast. Keratinfester heter det.

Men jeg har fått av alt nå da, og håret ser faktisk ikke skadet ut overhodet! Finere enn det har vært på leeenge. Kan ha noe med at jeg ikke har brukt så mye glattetang og ikke farget det på leeenge. Skal fortsette sånn.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 21:24   #15
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Å fjerne extencions

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Spørs nok det ja.

De er sveiset fast. Keratinfester heter det.

Men jeg har fått av alt nå da, og håret ser faktisk ikke skadet ut overhodet! Finere enn det har vært på leeenge. Kan ha noe med at jeg ikke har brukt så mye glattetang og ikke farget det på leeenge. Skal fortsette sånn.


ok




Man får da bort sveisete ting med balsam

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 21:34   #16
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å fjerne extencions

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

ok




Man får da bort sveisete ting med balsam

Jeg brukte knipetang og "knuste" festene før jeg dro de av. Så noe sier meg at balsam ikke hadde gjort susen.

Har også stortsett brukt balsam hele tiden mens jeg har hatt de i.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no