Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Wii-tabbe ...

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-09-08, 22:48   #1
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Wii-tabbe ...

Trodde jeg var lur jeg, som fant SuperMario Galaxy på ebay til halve prisen av her.
HAHA - det jeg ikke visste var at amerikanske spill ikke lar seg spille på europeisk konsoll. DET burde jeg sikkert ha sjekka først.
Det finnes vel ingen smarte måter å få det til på heller?
Anyone?

  Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 22:50   #2
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Wii-tabbe...

Aner ikke noe om wii, men en del andre spillkonsoller kan gjøres sonefrie, men jeg aner ikke hvordan.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 22:51   #3
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Wii-tabbe...

Det er surt altså, selv om jeg kun kan takke meg selv. Jeg burde egentlig tenkt meg til det.

  Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 22:56   #4
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Wii-tabbe...

Åhh, jeg spiller det nå og det er super gøy. :hjelper:

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 23:05   #5
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Wii-tabbe...

Ja det er jeg sikker på at det er

  Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 23:10   #6
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Wii-tabbe...

Er ikke så glad i det spillet. Det er mulig å "fikse" på wii-spillemaskinen for å laste ned spill fra nettet vet jeg, men aner ikke om det fikser problemet "ditt".

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 23:15   #7
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Wii-tabbe ...

Maskinen kan chippes, men jeg kan ikke gjøre det selv, så da er jeg like langt. Eller kort.

  Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 23:37   #8
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Wii-tabbe ...

... og jeg er bare glad du ikke hadde skadet deg med tabben din.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 12:40   #9
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Wii-tabbe ...

Det hjelper ikke nødvendigvis å chippe en Wii for å spille spill fra andre soner.

Hvis du ikke har oppdatert til Firmware 3.2 kan du kjøpe FreeLoader for å spille amerikanske spill, men den slutter altså å virke hvis du oppdaterer, og nye spill krever oppdatering. For spill som går an å kjøpe i Europa er ikke dette verdt bryet.

Ben "no more heroes!" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 16:59   #10
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Wii-tabbe ...

Ja så det. Den er helt ny, så jeg antar at Firmware er nyere enn 3.2.
Selger var real og ville refundere det jeg hadde betalt inkl. frakt, så jeg er godt fornøyd. Da får vi kjøpe det i butikk her i stedet

  Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 17:02   #11
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Wii-tabbe ...

Så bra at det ordnet seg. (Og mitt forrige innlegg var egentlig bare en sånn: Åh, nei, håper hun ikke har skadet seg, at det viser seg at det er farlig, og jeg ikke kan kjøpe det! :Panikk: – Sånn om du skulle lure. )

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no