Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Nederland - tips om hva jeg kan gjøre utenom Amsterdam

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-09-08, 01:17   #1
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Nederland - tips om hva jeg kan gjøre utenom Amsterdam

Jeg skal være en liten uke i Nederland i oktober, de første fire dagene er med jobben i Amsterdam, men deretter har jeg fra lørsdag morgen til mandag kveld for meg selv. Hadde tenkt å bare bli i Amsterdam, men vil gjerne høre om dere har noen tips?

Det er jo kort reisevei tilbake til Schiphol, så det er ikke noe i veien for at jeg kan reise til Haag eller Rotterdam eller en mindre by langs kysten. Har dere noen tips? Det trenger ikke være noe strålende uteliv - jeg reiser alene og ønsker mest mulig ro...

  Svar med sitat
Gammel 18-09-08, 07:32   #2
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nederland - tips om hva jeg kan gjøre utenom Amsterdam

Jeg synes Utrecht er en nydelig by, samme med Delft. Fine "småruslebyer" med små kafeer og slikt. Rotterdam og Haag har jeg også vært, det er mer større "businessbyer" synes jeg - men jeg er ikke veldig kjent der. Fine for shopping da!

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-08, 08:48   #3
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.942
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nederland - tips om hva jeg kan gjøre utenom Amsterdam

*poff*


Sist redigert av banana : 25-09-08 kl 17:21.
banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-08, 09:02   #4
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nederland - tips om hva jeg kan gjøre utenom Amsterdam

Skal du shoppe er det fint i Rotterdam.
Har dog bare vært der og i Amsterdam så har egentlig ikke så mange tips å komme med.

: sleit ut Visa-kortet i Rotterdam:

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-08, 09:22   #5
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Nederland - tips om hva jeg kan gjøre utenom Amsterdam

Delft hører veldig mye mer ut som et sted jeg har lyst til å slappe av et par dager ja!

Takk for hjelpa - skal sjekke ut nærmere på nettet.

Tar gjerne mot flere tips også!

  Svar med sitat
Gammel 18-09-08, 17:59   #6
Maylen
På lukket avdeling
 
Maylen sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Innlegg: 1.430
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Sv: Nederland - tips om hva jeg kan gjøre utenom Amsterdam

Du kan røyke hasj der.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no