Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Listhaug og hennes unnskyldning

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-03-18, 09:13   #201
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Kan du komme på noen gang at SL har bedt om unnskyldning eller innrømmet feil? Dette er en dame som gikk på talerstolen da hun var eldrebyråd i Oslo og påsto at arkivloven eksplisitt sa at e-poster ikke er å regne som dokumenter og i hvert fall ikke saksdokumenter. Etter at administrasjonen gjentatte ganger helt eksplisitt hadde fortalt henne at det er innholdet som teller? Dette er også damen som aldri noen gang har innrømmet feil. Heller ikke denne gangen, hun har kun unnskyldt at noen "føler seg støtt". Man kan si mye om Moxnes, men denne artikkelen er spot on.

Strå: jeg kjenner kun til denne damen fra hennes tid som statsråd. I den tiden har hun fremstått som lite inkluderende og unødig skarp i mange saker. Vi lever i ett krenkesamfunn, og jeg mener oppriktig at litt temperatur får man tåler ulike debatter, men denne posten var helbom og slem. En kommunikasjonsrådgiver vet bedre, og det er kanskje DET som er det verste. Det er fint at hun tar tydelig avstand fra høyreekstreme grupper, men hun burde aldri satt seg i en situasjon hvor DET ble nødvendig.

Jeg aner heller ingenting om henne som privatperson, så jeg diskuterer hennes virke som minister.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-18, 09:22   #202
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det er jo ikke snakk om at dette ikke er snakket om, i de ulike stortingsgruppene, og andre steder før man har kommet frem til om man er for eller i mot. Motsatt utfall hadde jo vært at FrP og Høyre hadde fått det igjennom, det hadde ikke blitt mer av en debatt av den grunn.

Jeg mente jo ikke akkurat på at det ikke ble debattert inne på Stortinget. De diskuterer selvsagt alle sakene som skal tas opp (jeg forventer hvertfall det). Jeg tenkte på i media og ut til oss andre som sitter på utsiden. Det er fint med et offentlig ordskifte - og med tanke på at i fjor hadde 6 av 10 nye borgere dobbelt statsborgerskap, mener jeg oppriktig at denne saken godt kunne vært debattert også utenfor Stortinget og i stortingsgruppen.

Jeg er ingen tilhenger av viktige og prinsippielle saker avgjøres og debatteres i lukkede rom. Ikke på noe politisk nivå.

Bill.mrk: bor i en kommune som ikke slipper pressen inn på "formøter" før de åpne kommunestyremøtene.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-18, 09:27   #203
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.370
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Jeg mente jo ikke akkurat på at det ikke ble debattert inne på Stortinget. De diskuterer selvsagt alle sakene som skal tas opp (jeg forventer hvertfall det). Jeg tenkte på i media og ut til oss andre som sitter på utsiden. Det er fint med et offentlig ordskifte - og med tanke på at i fjor hadde 6 av 10 nye borgere dobbelt statsborgerskap, mener jeg oppriktig at denne saken godt kunne vært debattert også utenfor Stortinget og i stortingsgruppen.

Det er greit nok, og sånn sett hadde vel Listhaug ikke akkurat vunnet frem om dette hadde blitt debattert mer utenfor stortinget, all den tid de som støtter henne ikke skjønner at dette gjelder en forsvinnende liten andel mennesker, og det fremdeles går an å fradømme noen statsborgerskap, det må bare fortsatt innom en domstol.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-18, 09:36   #204
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det er greit nok, og sånn sett hadde vel Listhaug ikke akkurat vunnet frem om dette hadde blitt debattert mer utenfor stortinget, all den tid de som støtter henne ikke skjønner at dette gjelder en forsvinnende liten andel mennesker, og det fremdeles går an å fradømme noen statsborgerskap, det må bare fortsatt innom en domstol.

Hun hadde ikke vunnet frem, men dette med dobbelt statsborgerskap er uansett interessant problemstilling, synes jeg. Og, det kommer til å gjelde flere etterhvert. Inkludert meg selv. Det er viktig å ha en fungerende løsning, uansett antall.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-18, 09:39   #205
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.370
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Hun hadde ikke vunnet frem, men dette med dobbelt statsborgerskap er uansett interessant problemstilling, synes jeg. Og, det kommer til å gjelde flere etterhvert. Inkludert meg selv. Det er viktig å ha en fungerende løsning, uansett antall.

Ja, men dette dreide seg ikke om det. Det dreide seg om å kunne frata noen statsborgerskapet uten dom og diskusjon der det ikke gikk an å bevise at noe galt hadde skjedd. Jeg regner med at du også ser at det kan misbrukes?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-18, 10:43   #206
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Hun hadde ikke vunnet frem, men dette med dobbelt statsborgerskap er uansett interessant problemstilling, synes jeg. Og, det kommer til å gjelde flere etterhvert. Inkludert meg selv. Det er viktig å ha en fungerende løsning, uansett antall.

Det var jo ikke egentlig dobbelt statsborgerskap som ble diskutert. Faktisk ikke i det hele tatt. Det var hvorvidt man kan ta fra en med dobbelt (siden man ikke kan gjøre noen statsløse) det norske dersom de var dømt for terror. Eller om det holdt med et vedtak på et kontor dersom de kanskje muligens hadde tenkt å en gang gjør noe galt. Og der alle andre enn Høyre og Frp mente at det må innom domstolen.
NAV klarer jo fanden ikke å få til foreldrepermisjon, så se for deg byråkratene ta fra folk statsborgerskap etter eget forgodtbefinnende.

Hvorvidt man skal tillate å i det hele tatt få ha dobbelt statsborgerskap er et sidespor. Som bør tas i egen tråd, det hører ikke hjemme i denne diskusjonen egentlig.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-18, 10:49   #207
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.530
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Jeg må si at jeg blir glad av den innsamlingsaksjonen som pågår nå. Det er samlet inn over 12 millioner kroner til Leger uten grenser, mens en innsamlingsaksjon i justisministerens navn (til Plan) bare har samlet inn 3500 kr. Selv om jeg selvfølgelig skulle ønske at Plan fikk masse penger, synes jeg det er veldig fint at det blir tydeliggjort at de som ønsker å støtte opp om Listhaug er i mindretall. Det føles veldig overveldende nå, så det er godt å se.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-18, 11:22   #208
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Eller som jeg akkurat så på Facebook:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Blomster.jpg (46,9 KB, 73 visninger)
Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-18, 11:25   #209
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.916
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Strå: jeg kjenner kun til denne damen fra hennes tid som statsråd. I den tiden har hun fremstått som lite inkluderende og unødig skarp i mange saker. Vi lever i ett krenkesamfunn, og jeg mener oppriktig at litt temperatur får man tåler ulike debatter, men denne posten var helbom og slem. En kommunikasjonsrådgiver vet bedre, og det er kanskje DET som er det verste. Det er fint at hun tar tydelig avstand fra høyreekstreme grupper, men hun burde aldri satt seg i en situasjon hvor DET ble nødvendig.

Jeg aner heller ingenting om henne som privatperson, så jeg diskuterer hennes virke som minister.

Jeg aner heller ikke noe om henne som privatperson, det var da heller ikke som privatperson, men som eldrebyråd, hun gikk på talerstolen og bevisst LØY om e-poster. Da gjaldt det tomtekjøpet i Spania.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-18, 12:04   #210
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Det som er så irriterende i slike saker er at det nesten alltid går til et visst punkt, så tipper lojaliteten i favør av den som har gått over streken. Håper det ikke skjer denne gangen, men jeg synes å se tendensene.

Listhaug er et uromoment, en provokatør, og har vært det hele tiden. Hun spiller så uskyldig, men bruker SoMe helt bevisst for å polarisere debatten. Hun får det også til, selv om det kanskje gikk litt lenger enn hun hadde planlagt denne gangen. Hun regnet med å nok en gang kunne komme unna med det, og sitte igjen med pluss i boka hos sine egne.

Det som forundrer meg er at hun har fått komme så i posisjon, for dette var en varslet ulykke. Jeg tenker det er opprør i høyrefløyen nå, også blant mange i FRP, dette kan jo ikke aksepteres videre.

Det er direkte ødeleggende for en hver skikkelig politisk debatt, jeg har virkelig satt pris på hvordan politikken i Norge har fungert. Tøffe debatter på talerstolen, og så går de sammen til lunsj i kantina etterpå. Jeg vil at det skal være slik videre. Noen ser ut til å ville ødelegge dette.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-18, 12:07   #211
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Det som er så irriterende i slike saker er at det nesten alltid går til et visst punkt, så tipper lojaliteten i favør av den som har gått over streken. Håper det ikke skjer denne gangen, men jeg synes å se tendensene.

Det har vel allerede skjedd? Jmfr. blomstene og det faktum at Frp går fram på meningsmålingene?

Det irriterer meg med overskrifter av typen "Krf kan velte regjeringen". Det er da Sylvi Listhaug som i så fall velter regjeringen, og for alle involverte må da det anses som en varslet katastrofe? Det er ikke første gangen hun trår over streken, og graden av "anger" sier meg at det kommer til å skje igjen.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-18, 12:09   #212
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Det har vel allerede skjedd? Jmfr. blomstene og det faktum at Frp går fram på meningsmålingene?

Det irriterer meg med overskrifter av typen "Krf kan velte regjeringen". Det er da Sylvi Listhaug som i så fall velter regjeringen, og for alle involverte må da det anses som en varslet katastrofe? Det er ikke første gangen hun trår over streken, og graden av "anger" sier meg at det kommer til å skje igjen.

Du har nok rett i det, men jeg frykter at enda fler setter seg på det "stakkars-Sylvi-toget" der.. Grøss.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-18, 12:10   #213
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.854
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Veldig enig med emm.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-18, 15:10   #214
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.451
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Helgen har vært full av sympati for den vanskelige skvisen Hareide har vært i. Men han må vel være superfornøyd over å ha snublet inn i tidenes maktposisjon? Tenk det ettermæle han kan sikre seg nå. Være den voksne som satte ned foten og pekte på akkurat der grensen går.

Og så må det være enormt ergerlig for Venstre at de solgte sjelen sin rett før de kunne sittet i samme posisjon.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-18, 17:28   #215
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.749
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Det har vel allerede skjedd? Jmfr. blomstene og det faktum at Frp går fram på meningsmålingene?

Det irriterer meg med overskrifter av typen "Krf kan velte regjeringen". Det er da Sylvi Listhaug som i så fall velter regjeringen, og for alle involverte må da det anses som en varslet katastrofe? Det er ikke første gangen hun trår over streken, og graden av "anger" sier meg at det kommer til å skje igjen.

Enig. Margreth Olin sa det fint på FB.
"Det er ikke KRFs ansvar om regjeringen felles. KRF bør ta stilling til om DE har TILLIT til Listhaug som landets justisminister. Hvis de ikke har tillit til henne er det Ernas ansvar å omplassere Listhaug eller be henne trekke seg. Plasser ansvaret der det hører hjemme. Hos Listhaug, Erna og Siv.
Del gjerne!"

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-18, 18:49   #216
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

OK, denne ...

Vedlagte bilder
Filtype: jpg B6E903A7-B611-4A90-A94D-1FFA140FAB0F.jpg (9,7 KB, 155 visninger)
__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-18, 18:54   #217
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-18, 18:55   #218
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.749
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-18, 19:04   #219
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Synes KrF er forholdsvis tydelig nå da..
Håper de står stødig hele veien.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-18, 20:19   #220
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Jeg synes Hareide er veldig tydelig - og det var på tide han sa fra - han har fått hard medfart av Listhaug før. jeg synes hun gikk langt over streken da hun hevdet at sleiket imamer oppover ryggen.

Hvem så dagsnytt 18 - og hva synes dere?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no