Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Seksuell trakassering

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-10-14, 18:55   #61
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering

Jeg har opplevd sånne ting mange ganger da jeg var ung. Det oppleves absolutt ikke som hyggelig eller smigrende. Spesielt ille var det som ung blond jente i Sør-Europa, (gamle griser i Spania ) men det skjedde også her i Norge mange ganger. Jeg har opplevd å bli tatt både på rompa, brystet og i skrittet (!) av fremmede menn i diverse aldre. Utrolig krenkende og frekt. Og jeg mener bestemt at jeg ikke på noen måte har invitert til den type oppførsel.

Noen fordeler er det heldigvis med å bli eldre.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-14, 19:02   #62
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Seksuell trakassering

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Trettenåringen min forteller meg at hun opplever dette på gaten i Oslo.

På den positive siden har hun guts til å gi dem fingeren. Det hadde jeg ikke hatt da jeg var tretten.

Jeg var i Gøteborg nylig. Vi tok trikken, og der var det en gruppe andre generasjons innvandrere* som la ganske kraftig an på en ung blond jente. Jeg ble sjokkert, men jeg turde faktisk ikke snakke til de siden jeg hadde med barna. De var storkjefta og mange. Hun jenta hadde med mobil og det var mange rundt på trikken og tidlig på kvelden. Jeg følte ikke det var farlig, men så kvalmt. Jeg ble faktisk satt ut. Jeg vet ikke om det er vanlig at ungdommene i storbyene generelt blir mere innpåslitne.

*Ut ifra utseendet - men vet ikke om de er andre, tredje generasjon eller om de er adoptert.

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-14, 21:09   #63
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Det jeg syns var aller mest interessant med det blogginnlegget var hvordan hun i juni året før i dette blogginnlegget beskrev hvor dårlige norske menn er til å flørte. For meg ser det ut til å være to sider av samme sak. Det er faktisk for mye forlangt å kreve at menn skal være pågående, samtidig som de ikke skal være det.

Nei, det er virkelig ikke to sider av samme sak. Ærlig talt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-14, 21:15   #64
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering

Nei, ikke i det hele tatt. Dette her er overhodet ikke flørting.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-14, 21:16   #65
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.906
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering

Nei, flørting og trakassering er virkelig ikke to sider av samme sak.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no