Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Påvirket av FP? Lært av FP? Inspirert av FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-07-07, 20:16   #1
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Påvirket av FP? Lært av FP? Inspirert av FP?

Har du blitt påvirket av FP? Lært av FP? Inspirert av FP?

Til å kjøpe ting? Ikke kjøpe ting? Hva slags ting?

Er du blitt påvirketIinspirert til å tenke annerledes om noe? Har FP-deltagelsen påvirket/inspirert deg i fht bøker, filmer eller musikk? Kosthold, trening, klær og jåling? Jobb, utdanning, økonomi?

Har FP påvirket deg politisk? Er det noe du har endret adferd i forhold til, etter at du begynte på FP?

Barneoppdragelse? Forhold? Seksualitet?

Har du lært noe nytt på FP?



(Poll kommer, men jeg vil se hvor tråden går, jeg pleier alltid å glemme masse ting)

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers

Sist redigert av Harriet Vane : 25-07-07 kl 22:06.
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-07, 20:21   #2
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Påvirket av FP?

Jeg vil ha et alternativ som heter:

"Påvirket til å vaske hendene med olje etter maling".

Sånn utover det er det ikke noe som jeg føler jeg er blitt veldig påvirket av.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-07, 20:23   #3
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Påvirket av FP?

Jepp. Jeg ser det tydeligst på middager og matlaging. Skulle få ideer til neste års middager på fjorårets middagsplan men måtte gi opp. Der var det mest Uncle Bens og Toro. Nå bruker vi ikke noe slikt mer. Før spiste vi ikke ren fisk, men etter en viss fisk-i-folie tråd her inne er vi hekta.

Treningstråden motiverer meg absolutt til å trene mer.

Når det gjelder barneoppdragelse har jeg ofte lurt på hva som ville vært annerledes hjemme hos oss om jeg ikke hadde dumpet borti NM og senere FP. Har definitivt blitt mer bevisst (og sær?). Må innrømme at jeg føler at FP er en beskyttet boble innimellom. De fleste her er bevisst på- og opptatt av de samme tingene som meg. Når jeg så går ut i den Virkelige Verden og møter foreldre som lar barna lære og sykle tohjuls uten hjelm, gir spedbarn saft på flaske og putter loff med nugatti i matpakka blir jeg sjokkert fordi jeg ikke trodde noen gjorde slikt lenger :naiv:

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-07, 20:26   #4
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påvirket av FP?

Nei. Tror jeg var skadet fra før.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-07, 20:28   #5
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.094
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påvirket av FP?

Ja. Ganske mye også.
Mest fordi jeg har fått mange nye kloke venner som har lært meg å se verden fra flere sider.

Og så har jeg sjærpett meg i rettskriving.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-07, 20:33   #6
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Påvirket av FP?

Kjøpe ting og den slags er ikke mitt interessefelt.....

Jeg har lært at når man kun har skriftspråket så er det lett å bli misforstått. I tillegg kjenner man ikke hverandre noe særlig. Derfor kan intensjonene med det en skriver lett bli misforstått.

Jeg har også endret oppfatninger om enkelte ting i diskusjoner.

Det er fint å få diskutere i et forum som dette, fordi man lærer mye om seg selv og sitt ståsted. Dere her inne vet mer om hva jeg mener enn mange av mine venninner.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-07, 20:37   #7
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.823
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påvirket av FP?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Har du blitt påvirket av FP? Til å kjøpe ting? Ikke kjøpe ting? Hva slags ting?

Er du blitt påvirket til å tenke annerledes om noe? Har FP-deltagelsen påvirket deg i fht bøker, filmer eller musikk? Kosthold, trening, klær og jåling? Jobb, utdanning, økonomi?

Har FP påvirket deg politisk? Er det noe du har endret adferd i forhold til, etter at du begynte på FP?

Barneoppdragelse? Forhold? Seksualitet?

Ikke bare FP kanskje, men deltakelse i diskusjoner på nett over flere år har definitivt påvirket meg.

Jeg har lært masse, om barneoppdragelse og matlaging spesielt og jeg har fått mange gode tips på flere andre områder generelt. Mange bøker har jeg fått et forhold til fordi andre har anbefalt dem.

Jeg kjøper flere økologiske og rettferdige produkter enn før, jeg er blitt mer opptatt av å lage mat fra bunnen av også i det daglige, jeg har fått mange gode tips om melkefri mat når jeg har hatt gjester som har trengt det.

Når det gjelder barneoppdragelse så har jeg fått mange nyttige innspill som har fått meg til å bli mer bevisst på hva som er viktig for meg. Jeg har jo uansett i disse årene vært i en prosess der jeg har sett på hvordan jeg selv har vokst opp og tenkt på hvordan det har påvirket meg og hva jeg har kunnet lære av det. Mye prøving og feiling blir det uansett, men mange ting har jeg fått sjansen til å tenke en del på før situasjonene faktisk var der og jeg kunne ha gjort meg opp noen tanker i forkant. Ikke dumt.

Politisk har jeg blitt enda mer sikker på hva jeg står for og hva som tipper vektskålen for meg basert på andres argumentasjon for sine hjertesaker.

Jeg har stor sans for diskusjonsfora på nett. Det er ikke mange som har mulighet til å diskutere IRL med så mange mennesker som har så mye forskjellig bakgrunn. Det er verdifullt. Det får meg til å stille spørsmål ved ting som egentlig var opplest og vedtatt i min krets, som kanskje allikevel ikke var skrevet i sten?

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-07, 20:45   #8
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påvirket av FP?

Jeg har fått mange nyttige innspill rundt alt som har med barn å gjøre, samt kommet frem til endel ting jeg ikke ville gjort
Miljøvern, økologiske matvarer, etisk handel og matlaging er områder jeg absolutt har fått mer viten om her

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-07, 20:45   #9
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.461
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Påvirket av FP?

Ja, jeg har blitt påvirket, på en positiv måte håper jeg

Jeg hadde aldri handlet økologiske grønnsaker, buljong eller mel før Madam Mims mange tråder om emnet overbeviste meg om at det var en god idé. Helt konkret har dette gjort at Helios har blitt et av mine faste innkjøpssteder.

Flere matretter herfra har blitt gjengangere hjemme hos oss; Thors brød, kyllingsupper i kokosmelk, fisk i form i ulike varianter, spinat brukes nå i tomatbaserte retter etter tips herfra. Jeg har også blitt påvirket til å ønske å koke kraft, selv om jeg ikke har kommet i mål med det enda.

Jeg har nå kun en bok igjen av Jane Austens forfatterskap, bøker jeg ikke tror jeg hadde tatt opp hvis de ikke hadde fått såpass glitrende omtale som her inne.

Det er mange kloke og velformulerte damer her på forumet som jeg alltid er interessert i hva mener om ting. Det er morsomt å diskutere, og det er flott med alle de kloke og verbalt slagferdige damer her inne som gjør at det går an å være sarkastisk og ironisk uten å føle seg altfor slem.

daffy er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-07-07, 20:48   #10
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.859
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påvirket av FP?

Å ja. Dvs., jeg var godt i gang allerede før FP. Først og fremst har det vært utrolig bevisstgjørende i forhold til barnestell og oppdragelse, men det har også fått meg til å tenke over og ta standpunkt til en hel masse ting jeg ikke engang ville kommet på om jeg ikke hadde hatt dette nettlivet. Jeg har dessuten lest hauger av interessante bøker som følge av boktrådene her, og det er bra for en som lett faller tilbake på gamle favoritter. Jeg plukker opp musikktips også, i all stillhet.

Jeg har nok kjøpt en del ting som følge av nettlivet mitt også. En del fancy barneutstyr og mer økomat. Men jeg har ennå ikke noen Odd Molly-plagg.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-07, 20:49   #11
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Påvirket av FP?

Nei. Men det har fått meg til å innse en del ting.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-07, 20:54   #12
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påvirket av FP?

Nei, jeg tror ikke jeg har blitt påvirket. Jeg har nok lært endel, men jeg har ikke endret oppfatning i saker jeg allerede hadde en mening. Hvis det er saker jeg ikke ante jeg burde ha en mening er jeg muligens blitt påvirket - i hvert fall til å ta et standpunkt.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-07, 20:56   #13
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påvirket av FP?

Jada. :innrømmer glatt:

Treningstråder inspirerer! (Takk og lov) ellers er jeg blitt påvirket i fht å bli bedre på mat og å systematisere matkunnskapen min.

I fht barneoppdragelse og sånn er jeg blitt mer gjennomtenkt og bevisst. Jeg vet ikke bare hva jeg gjør, men hvorfor. I tillegger jeg blitt positivt allergisk mot argumentasjon av typen "Det gikk bra med meg" og "enhver mor vet best for sitt barn". Man blir jo etterhvert en jævel på å finne dokumentasjon, og det er jo alltid gøy. Høydarediskusjonene fra NM i fht softis til nyfødte og gåstoler for babyer er jo ikke kommet hit, men det har jo vært moro...

Jeg er blitt påvirket til å handle Odd Mplly, dermalogica, Id-sminke, lekre støvletter, shampoo, leker og bøker på nett. Jeg har skaffet meg vaskehjelp, blitt tøffere på jobbintervju, blitt (litt) snillere og mer tolerant og skal snart ta en brazilian.

Jeg kan jaffal ikke tenke sjæl. Men jeg tror jeg har kommet godt ut av dette. Alt i alt.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-07, 20:59   #14
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.219
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Påvirket av FP?

Jeg har fått mye inspirasjon til nye, sunnere og bedre middagsretter. Dessuten måtte jeg kjøpe siste HP-bok på engelsk, selv om jeg egentlig hadde tenkt å vente til den kom på norsk, etter å ha lest diskusjonene her inne!

IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-07, 21:02   #15
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.395
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Påvirket av FP?

Ja, jeg er påvirket. Merker ofte at jeg har lyst til å referere til ting skrevet her i diskusjoner om både det ene og andre. Trangen til å leve rettferdig og miljøvennlig har blitt forsterket - jeg har også fått noen gode tips om hvordan det kan gjennomføres også med et aktivt familieliv.

Har ikke endret noe sterke oppfatninger, men blitt tryggere på mitt eget ståsted - det finnes jo andre raringer der ute!

Og, det kan være vi må kjøpe ny vogn til nestemann...

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-07, 21:04   #16
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påvirket av FP?

Tja, litt påvirket blir man jo av alt man omgir seg med, inkludert forumlivet. Det er interessant å lese andres erfaringer når det gjelder barneoppdragelse, uten at det har endret så voldsomt på grunnprinsippene mine, og jeg har hentet mye matinspirasjon. Odd Molly hadde jeg faktisk hørt om før det ble en greie her inne, men jeg har nok handlet ting som andre har anbefalt og som jeg ellers ikke hadde hørt om. Kavat-sko til barn for eksempel.

Når det gjelder politikk, forhold, økonomi og seksualitet har ikke forumet forandret meg noe. Og brazilian - nei takk.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-07, 21:30   #17
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.774
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påvirket av FP?

Jeg er helt klart blitt inspirert på matfronten. Dessuten ble jeg inspirert til å kvitte meg med de resterende (uønskede) babykiloene mine.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-07, 21:33   #18
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Påvirket av FP?

Har funne fram ordboka....


....og bakt gulerotkake

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-07, 21:35   #19
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påvirket av FP?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.


Når det gjelder politikk, forhold, økonomi og seksualitet har ikke forumet forandret meg noe. Og brazilian - nei takk.



Jeg har oppdaget nye forfattere og nye filmer. Jeg har laget nye matretter, og dermed gjort mannen enda mer vennlig innstilt til nettlivet mitt. Jeg har blitt mer bevisst i forhold til mye rundt det å være mor, men ingenting revolusjonerende på den arenaen.

Jeg har funnet igjen skrivegleden, og har lært (og avlært) noen diskusjonsteknikker.

Og sikkert mye mer. Mest av alt har jeg møtt, både her og i RL, mange veldig spennende mennesker.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-07-07, 22:00   #20
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Påvirket av FP?

Jeg er blitt obs på rettskriving. Det er nok den eneste påvirkningen.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no