Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Proffe, rimelige hjemmesider?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-08-07, 21:23   #1
MelissaM
Nybegynner
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1
MelissaM har et hav av muligheter foran seg
Standard

Proffe, rimelige hjemmesider?

Hei!

Jeg har en baby på vei, og har sett flere barn med veldig fine hjemmesider.
Jeg har selv tittet litt på forskjellige muligheter, men de gratis/rimelige alternativene ser ikke direkte profesjonelle ut.

Derfor spør jeg; er det noen som vet om en privatperson eller et foretak som bygger rimelige og profesjonelle hjemmesider? Jeg er ute etter en hjemmeside der jeg kan poste bilder og oppateringer fra barnets liv.

Ettersom jeg har familie og venner veldig spredt, ville en hjemmeside som dette vært ideell for at hele slekta kan følge med barnets oppvekst.

Håper noen kan hjelpe!

På forhånd takk

MelissaM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 21:26   #2
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Proffe, rimelige hjemmesider?

Hva med å kjøpe deg ett domene, og bruke en blogg, feks Wordpress, eller bruke Joomla!, som kan bygges ut til bildegalleri, og som får bloggfunksjon i nyeste versjonen, tror jeg.

__________________
I think I have OCD. Obsessive Conure Disorder.
Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 22:14   #3
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Proffe, rimelige hjemmesider?

Jeg har nylig kjøpt herfra.

http://www.domeneshop.no/

Prisliste ligger i linken.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 22:28   #4
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Proffe, rimelige hjemmesider?

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Jeg har nylig kjøpt herfra.

http://www.domeneshop.no/

Prisliste ligger i linken.

De var ganske små... Siden min er allerede på over 300 Mb...

Jeg har på www.web10.nu men anbefaler den ikke fordi den har så liten sql-base, men til en blogg går den fint, vil jeg tro. Eller, det kan hende det fort blir fult om man har mye bilder, og ikke linker fra Photobucket, kanskje?

Jeg tenker på å kjøpe nytt domene på www.one.com men vet ikke om den er så bra, da...

__________________
I think I have OCD. Obsessive Conure Disorder.
Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 06:52   #5
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Proffe, rimelige hjemmesider?

Jeg regner med at du ha mange bilder på siden din. Hvis du forminsker disse i størrelse før du legger dem ut, får du plass til mange flere. Husk på at den som skal lese siden bruker lang tid på å laste opp bildene hvis de er for store.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 09:39   #6
Joffen
Nybegynner
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2
Joffen har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Proffe, rimelige hjemmesider?

Når vi ble foreldre for et drøyt år siden, ble vi tipset om [URL Fjernet, snikreklame].

Ikke mer enn en snau uke senere hadde vi en utrolig stilig og funksjonell side, med både dagbok, bildegalleri og gjestebok! Det er i tillegg særdeles enkelt å legge inn oppdateringer samt last opp bilder.

Vil anbefale denne mannen på det høyeste - han lager fantastiske hjemmesider på svært kort tid, og er alltid behjelpelig dersom man skulle ha spørsmål eller lignende.


Sist redigert av HP : 07-08-07 kl 16:03. Årsak: Fjernet lenke til brukerens egen nettside
Joffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 10:16   #7
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.920
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Proffe, rimelige hjemmesider?

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Jeg regner med at du ha mange bilder på siden din. Hvis du forminsker disse i størrelse før du legger dem ut, får du plass til mange flere. Husk på at den som skal lese siden bruker lang tid på å laste opp bildene hvis de er for store.

Du må også huske på at det er ikke alle som har bredbånd, med ISDN tar det veeeldig lang tid å laste store bilder. En utfordring når bredbåndbortskjemte jeg skulle lage reisebrev for siste året og det i ISDN-land. Forminskning av bildene er et bra alternativ.
Så på den anbefalte Onkel Artig. Ser ut som et bra og rimelig tips.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 10:28   #8
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Proffe, rimelige hjemmesider?

Jeg har ikke så mange bilder, men Joomla! installasjonen, bloggen og forumet drar mye...

__________________
I think I have OCD. Obsessive Conure Disorder.
Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 10:29   #9
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Proffe, rimelige hjemmesider?

Jeg vet forresten hva jeg ville gjort, om jeg var admin/modde her inne

__________________
I think I have OCD. Obsessive Conure Disorder.
Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 14:09   #10
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Proffe, rimelige hjemmesider?

Jeg får litt underlige assosiasjoner til Onkel Artig.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 14:13   #11
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Proffe, rimelige hjemmesider?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg får litt underlige assosiasjoner til Onkel Artig.

__________________
I think I have OCD. Obsessive Conure Disorder.
Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 14:17   #12
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.115
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Proffe, rimelige hjemmesider?

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Jeg vet forresten hva jeg ville gjort, om jeg var admin/modde her inne

Hm?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 14:19   #13
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Proffe, rimelige hjemmesider?

Jeg tror jeg har vært på forum så lenge at jeg er blitt skeptisk til folk.

__________________
I think I have OCD. Obsessive Conure Disorder.
Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 14:22   #14
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.115
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Proffe, rimelige hjemmesider?

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Jeg tror jeg har vært på forum så lenge at jeg er blitt skeptisk til folk.

OK, jeg tok den nå.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 14:24   #15
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Proffe, rimelige hjemmesider?

Er tråden ren reklame for Onkel Artig, mener dere?

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 14:26   #16
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Proffe, rimelige hjemmesider?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Er tråden ren reklame for Onkel Artig, mener dere?



Jeg har sett sånt før, på steder jeg har makt, for å si det slik.

__________________
I think I have OCD. Obsessive Conure Disorder.
Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 14:28   #17
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Proffe, rimelige hjemmesider?

Hvorfor noen vil reklamere for en side som gir meg pedofilassosiasjoner, forstår jeg liksom ikke.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 16:04   #18
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Proffe, rimelige hjemmesider?

Opprinnelig lagt inn av Joffen, her.

Når vi ble foreldre for et drøyt år siden, ble vi tipset om [URL Fjernet, snikreklame].

Ikke mer enn en snau uke senere hadde vi en utrolig stilig og funksjonell side, med både dagbok, bildegalleri og gjestebok! Det er i tillegg særdeles enkelt å legge inn oppdateringer samt last opp bilder.

Vil anbefale denne mannen på det høyeste - han lager fantastiske hjemmesider på svært kort tid, og er alltid behjelpelig dersom man skulle ha spørsmål eller lignende.

Det er jo hyggelig at du ble anbefalt tjenesten du selv leverer.

Vennligst ta kontakt med en administrator/moderator, eller bruk Google Adwords hvis du vil reklamere i forumet.

- Admin.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 17:24   #19
Joffen
Nybegynner
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2
Joffen har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Proffe, rimelige hjemmesider?

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Det er jo hyggelig at du ble anbefalt tjenesten du selv leverer.

Hva mener du - og hvorfor slettet du lenken?

Jeg prøvde bare å hjelpe trådstarter

Joffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 17:31   #20
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Proffe, rimelige hjemmesider?

Jeg tror MelissaM og Joffen er shærester.

__________________
What goes around, comes around.
Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no